Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל מה שאמרת נכון. ואם אנשים היו מקדישים יותר משקל לתוכן (במקרה הזה תועלת לנוסעים ברכב, שכן זאת מטרתו) על פני מראה (כמה הוא נראה ג'יפוני/שופוני) אז הרוב היו בוחרים בספייסטורר, שמבחינתי הוא הבנצ'מארק לרכב משפחתי.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברכבים יש אוסף תכונות, גובה קו החלונות הוא רק אחד מהם.

 

האיירקרוס מוביל בהרבה תכונות אחרות לדעתי על הספייסטורר.

 

באירקרוס מרווח הרגליים במושב האחורי גדול יותר מהספייסטורר שיחסית מצומצם (למיטב זכרוני- את הבדיקה של הספייסטורר עשיתי כבר מזמן).

 

באירקרוס מרווח גחון גבוה ועדיף בחניות מול מדרכות/ על מדרכות מבלי לפגוע ברכב.

 

בספייס טורר אין מקום להניח את יד שמאל על דלת שמאל (לא זוכר למה בדיוק, כנראה מבנה משענת היד או שהדלת רחוקה מדי).

 

והפיינלה, המתלים של האיירקרוס אמורים להיות נוחים יותר.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

 

בספייס טורר אין מקום להניח את יד שמאל על דלת שמאל (לא זוכר למה בדיוק, כנראה מבנה משענת היד או שהדלת רחוקה מדי).

 

 

לדעתי אתה מבולבל.

כדאי שתשב שוב בספייסטורר כי נראה לי ששכחת דברים דיי בסיסיים שהרכב הזה מציע.

(אפרופו יד שמאל - היא יכולה לנוח על המשענת יד ה"רגילה" ואפילו על החלק העליו של הדיפון, שהוא דיי רחב. כשהדלת סגורה היד שמאלית נוחתת באופן טבעי במקום שלה שם).

מ-2 מקומות אופציונאליים להניח עליהם את היד, לא ברור איך הגעת לזה שאין מקום להניח את יד שמאל, לכן אני חושב שאתה מבולבל (כנ"ל לגבי המרווח מאחור, שהוא מאוד נדיב).

 

איציק

WhatsApp Image 2019-09-18 at 20.56.17 (1).jpeg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מרווח הרגליים מאחור, בספייטורר, עדיף מכיוון שפתחי המיזוג האחוריים שלו ממוקמים בקורות מימין ומשמאל ואין את הבליטה של המיזוג באמצע כמו באיירקרוס וב-3008.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לדעתי אתה מבולבל.

כדאי שתשב שוב בספייסטורר כי נראה לי ששכחת דברים דיי בסיסיים שהרכב הזה מציע.

(אפרופו יד שמאל - היא יכולה לנוח על המשענת יד ה"רגילה" ואפילו על החלק העליו של הדיפון, שהוא דיי רחב. כשהדלת סגורה היד שמאלית נוחתת באופן טבעי במקום שלה שם).

מ-2 מקומות אופציונאליים להניח עליהם את היד, לא ברור איך הגעת לזה שאין מקום להניח את יד שמאל, לכן אני חושב שאתה מבולבל (כנ"ל לגבי המרווח מאחור, שהוא מאוד נדיב).

 

איציק

 

אולי פשוט ובטוח יותר להניח את שתי הידיים על ההגה

בתנוחה הנכונה והבטוחה ולא לחפש מקום להניח את מרפקים.


×
×
  • תוכן חדש...