Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא כולם עוברים לרובוטי, לא טויוטה ,לא הונדה אחרי שאכלו מרורים ממנו בארהב, לא פורד , לא מאזדה, לא שברולט במכוניות וגיפים, לא פיזו וסיטרואן ואופל וDS ובטח יש עוד.

המעבר היחיד שכנראה כול היצרנים הגדולים יעשו זה לחשמל.

 

אם אתה חושש מהסיר אז תבדוק רק שניסן מגיע עם גיר רציף ולא רובוטי דו מצמדי כמו רנו. ממה שאני זוכר ההבדל בין רנו וניסן זה רק הסמל והמכלולים זהים. היתה תקופה שהיה גיר רציף בניסן אבל אני חושב שעכשיו הוא מיוצר עם גיר רובוטי.
הקשקאי /אקסטרייל הגיעו עם מנוע 1.6 דיזל לעומת הקדגאר שהגיע עם ה1.5 המוכר. לאחרונה התווספה גרסת 1.5 דיזל עם גיר רובוטי להיצע הקשקאי. עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
היי, ברשותי קיה ספורטג 1.6,החיסרון היחידי ברכב הוא צריכת דלק גבוהה מאוד . במידה ומדובר בעיקר בנסיעה עירונית מדובר בצריכה גבוהה מאוד . 1:7-8.

לעומת זו לא הייתי מתקרב לרוני קדגאר ולו רק בגלל התיבה הרובוטית והתקלות המוזרות שמתלוות לרנו .

בהצלחה

 

עדיף לא להגיב אם אין מושג על מה מדברים , במיוחד אם אין לי ידע על מה אתה מדבר ומסתמך על דעות קדומות.

נשמח לשמוע על תקלות מוזרות ברנו שחווית ברכבים שהיו בבעלותך, לא של חבר ואו שמעתי מהמוסכניק.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
עדיף לא להגיב אם אין מושג על מה מדברים , במיוחד אם אין לי ידע על מה אתה מדבר ומסתמך על דעות קדומות.

נשמח לשמוע על תקלות מוזרות ברנו שחווית ברכבים שהיו בבעלותך, לא של חבר ואו שמעתי מהמוסכניק.

וצריכת דלק של 7 ק"מ לליטר.. נו באמת.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

חברים - המון תודה על כל המידע. נהדר להסתייע בניסיונם של כל כך הרבה אנשים.

כנראה שאין רכב מושלם ולכל אחד מהרכבים (ספורטאז וקדגאר) יש חסרונות שיכולים להיות דיל ברייקרס עבורי.

תודה גם על ההצעה לחשוב על קיה סטוניק והסיאט ארונה. לצערי נאלצתי לפסול כי תא המטען בהם קטן מדי לצרכיי.

מה שכן - אופציה מעניינת שעלתה לשולחן בהמשך לבדיקת הצעות הנ"ל היא הסיאט אטקה. האם מישהו יכול להמליץ או להזהיר? הבנתי שצריכת הדלק היא ממוצעת.

איך היא מבחינת אמינות וסחירות?

שוב - המון תודה לכולם!

פורסם
יש לי אטקה, אחלה אוטו, ביצועים מעולים, צריכת דלק טובה, אני אחרי שנה, מאוד מרוצה.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

תודה guy.a@ על התגובה המהירה. איזה שנתון/רמת גימור יש לך?

פורסם

שלי שנת 18, סטייל פלוס, שאני בחנתי שנה שעברה, הוא היה שקט מאוד יחסית לשאר, ומאוד דינמי. החסרונות שלו זה עיצוב פשוט.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם
שלי שנת 18, סטייל פלוס, שאני בחנתי שנה שעברה, הוא היה שקט מאוד יחסית לשאר, ומאוד דינמי. החסרונות שלו זה עיצוב פשוט.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

 

נשמע סבבה לגמרי. נדמה לי שגם היו שדרוגים משמעותיים למערכות ב2018 ברמת הגימור הזאת. האם אני צודק או שאפשר בשקט ללכת על 2017?

הבעיה נראית לי בזמינות רכבים למכירה. לא פשוט למצוא רכב כזה למכירה במחיר הגיוני (כזה שלא ידחף אותי ל0 ק"מ 2019).

פורסם

אני יודע שזה נמכר במבצע חבר לפני חודשיים ב132, ממש זול יחסית. מבחינת בטיחות יש לי בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...