Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

שלשום הכנסתי את רכבי החדש (אימפרזה WRX 2001) לטיפול 100K במוסך.

 

במסגרת הטיפול החליפו שמנים וטיימינג.

 

אתמול הוצאתי אותו מהטיפול, והאוטו נוסע משמעותית פחות טוב. אין לו כבר את התאוצה החזקה והוא כאילו "מת" כזה.

 

אני יודע שבטיפול של 100K באימפרזה צריך להחליף פלגים, והם לא החליפו. האם זו יכולה להיות הבעייה ?

דווקא ציפיתי שאחרי הטיפול האוטו יסע טוב יותר, אבל זה קרה בדיוק להיפך.

 

מצפה לתגובותיכם ובמיוחד מאלו שמבינים באימפרזות.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

החליפו שמנים, פילטר שמן וכמובן את הטיימינג והמותחנים וכל מה שכרוך בכך.

 

הקטע הוא שלפעמים נדלקת לי המנורה של ה- check engine. לפני הטיפול הייתי במוסך אחר (לא זה שעשיתי אצלו את הטיפול בסוף) והם אמרו לי שזה (הנורית שדולקת) כנראה מהפלגים או חוטי ההצתה מאחר והמנוע לא עובד יציב במיוחד (יש לו רעידות כאלו לפעמים - בעיקר אחרי מאמץ).

הם אמרו לי שאת הפלגים האלה מחליפים כל 100K כי הם פלגים אמידים יותר לאורך זמן והם מיוחדים ויקרים (200-250 ש"ח לכל פלג).

 

בטיפול הם לא החליפו - לא אותם ולא את חוטי ההצתה. יכול להיות שהם שכחו או שלא צריך (בספר רכב רשום שצריך בטיפול הזה להחליף פלגים.

 

השאלה היא מאיפה אני יכול להשיג פלגים כאלה כדי שאולי אחליף אותם לבד.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

תברר של איזה חברה הפלאגים, אם יש לה יבואן בארץ תנסה למצא אותו ואולי לקנות דרכו, אם לא תמיד אפשר לקנות במוסך מורשה ולהיות שקט שזה מה שאתה צריך בטוח.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

יכול להיות שבאוטו דיפו יש להם פלגים כאלו ?

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

אם הרכב נכנס לטיפול נוסע טוב ויצא נוסע לא טוב אז למה אתה לא חוזר למוסך???

יש סיכוי שלא עשו טיימינג טוב וכיוונו שן פחות!

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

אפשר לקבל הסבר איך מתבצע הטיימינג? מה מכוונים ואיך?

 

אני שמעתי שפשוט מוציאים את הרצועה הישנה בלי שהגלגלי שיניים יזוזו ואז מרכיבים את החדשה וככה זה חוסך להם עבודה של כיוון מחדש. בהנחה וזה נכון, מה קורה שמוסך אחד מכוון לא נכון וכל השאר אחריו מרכיבים בלי לכוון.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

האם ההרכבה לא נכונה של שרשרת הטיימינג יכולה לגרום לתופעה כזו או למשהו חמור יותר ? כי בסה"כ האוטו קצת מת - חסר לו את התאוצה שהייתה לו לפני הטיפול.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
האם ההרכבה לא נכונה של שרשרת הטיימינג יכולה לגרום לתופעה כזו או למשהו חמור יותר ? כי בסה"כ האוטו קצת מת - חסר לו את התאוצה שהייתה לו לפני הטיפול.
כן בהחלט!

משהו חמור מזה? יותר כסף לדלק התצרוכת דלק תעלה בהתאם!

סה"כ האוטו קצת מת??

מה יש לך סוסיתא או אימפרזה?

אנשים עם שפריצר שמשות לא עובד , פותחים כאן שרשור בעל אבעה עמודים,

אז אתה מתייחס בביטול לביצוע עבודה לקוי במוסך, לירידה בתאוצה ברכבך, ...כאילו כלום??

בברכה

ותמיד

לשרותך

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין ספק שאני אחזור למוסך בגלל הבעייה וגם בגלל שהנורה עדיין לעיתים דולקת. אבל מאוד חשוב לי לדעת אילו דברים יכולים לגרום לבעייה הזאת כדי שאדע איך להתמודד איתם בעתיב - במידה ויקרו שנית.

 

צביקה - אתה עשר.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם
אין ספק שאני אחזור למוסך בגלל הבעייה וגם בגלל שהנורה עדיין לעיתים דולקת. אבל מאוד חשוב לי לדעת אילו דברים יכולים לגרום לבעייה הזאת כדי שאדע איך להתמודד איתם בעתיב - במידה ויקרו שנית.

 

צביקה - אתה עשר.

בעתיד בצע נסיעת מבחן, ואם התרשמותך שלילית מהנסיעה, חזור מייד למוסך,

ועמוד על כך שיבדקו ויתקנו מייד את הטעון לקוי, שבמקרה זה , בוודאי קשור

לטעות בשן עד שנים בטיימינג!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלום.

 

אים החליפו את רצועת הטימינג אז סביר להניח שטעו והטימניג הורכב לא נכון.

לאותו קשקשן שכתב מורדים את הרצועה בלי שהגלגלים יזוזו אל תיכתוב כלום כי אתה לא יודע!!!

לגבי הפלגים תירשום את מיספר הפלג (מופיע בספר רכב) ואני אברר כמה עולים הפלגים ניראה לי שהמחיר שכתבתה לא הגיוני.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
אפשר לקבל הסבר איך מתבצע הטיימינג? מה מכוונים ואיך?

 

אני שמעתי שפשוט מוציאים את הרצועה הישנה בלי שהגלגלי שיניים יזוזו ואז מרכיבים את החדשה וככה זה חוסך להם עבודה של כיוון מחדש. בהנחה וזה נכון, מה קורה שמוסך אחד מכוון לא נכון וכל השאר אחריו מרכיבים בלי לכוון.

זה בדיוק מה שניסינו לעשות אני וקרוב משפחה לאחר ניסיון החלפת משאבת מים.

ביום שבת שעבר החלפנו משאבת מים בדייהטסו שלי,וניסינו להרכיב את הטיימינג בדיוק איך שהיה,

אבל פיספסנו,והלך המנוע. יעיד על כך בני ל. שראה את הרכב השבוע.


×
×
  • תוכן חדש...