Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר מעשור לא שחקתי. בעיקר אהבתי לשחק במשחקים כמו UNREAL TOURNAMENT 99 , AGE OF EMPIRES, GTA וכד'.

חבר הגיע עם לפטופ גיימינג אשר חיבר לו מתאמים ל-XBOX.

שחקנו קצת ב-MORTAL KOMBAT טקן ודומיו על טלוויזיה 65" 4K וזה פתח לי את התיאבון.

לרוב, המחשב יהיה מחובר למסך FULL HD 23 של DELL. (טיפה מיושן).

לפטופ זה יותר נוח, אבל אני מעדיף באותו המחיר לשלם על חומרה חזקה ולא על מותג.

 

מה עדיף?

קונסולה או מחשב?

והאם אפשר להביא מחשב נחמד בתקציב שנע בין 3000- 5000 ש"ח?

 

תודה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר סביר החל מ3.5K בערך ואפשר מעולה ב-5K. הכל שאלה של תקציב וצרכים.

משחקי אונליין או סינגלפלייר?

רזולוציה שבה אתה מתכנן לשחק?

כמה אתה חזיר גרפיקה?

כמה אתה חזיר פריימים?

יש הרבה שאלות פה.

בגדול, לגיימינג, אחרי סטאפ AMD אני מעדיף סטאפ אינטל הנוכחי שלי, אבל זה אני ועניין של טעם.

בגדול הטווח שנקבת די גדול ולא תתקשה להרכיב מחשב טוב בתוכו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

יש לי עדיפות לסינגלפלייר.

רזולוציה? FULL-HD כרגע אני אשאר עם המסך הנוכחי אולי הוא ישודרג בהמשך.

שיראה טוב, אבל אני לא חייב להריץ את המשחקים על הגדרות הכי גבוהות עם כל האפקטים.

כמה אתה חזיר פריימים? חשוב מאד שירוץ חלק אין לי אובססיה למס' FPS מסוים.

 

לגבי המשחקים? אתם קונים אותם מסטים?

אני בכל מקרה לא חושב שאקנה כל כך הרבה משחקים.

פעם ב...

פורסם (נערך)

תיבדוק גם את המישחקים שמקבלים ברכישת כרטיסי מסך, לNV ולAMD יש באנדלים שונים.

ותעקוב אחרי מבצעים בסטים ושות', מה גם שאם אתה בעניין AC אז יש אז המישחק הבא בחינם בתור היזדהות עם שריפת הקתדרלה בצרפת:

נרתמת אל מאמצי השחזור: Ubisoft מציעה את Assassin's Creed Unity בחינם לכולם

 

https://hwzone.co.il/main-games/%D7%A0%D7%A8%D7%AA%D7%9E%D7%AA-%D7%90%D7%9C-%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A6%D7%99-%D7%94%D7%A9%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A8-ubisoft-%D7%9E%D7%A6%D7%99%D7%A2%D7%94-%D7%90%D7%AA-assassins-creed-unity-%D7%91/

 

אם תחליט על מחשב מבוסס AMD ואתה לא מיתנגד ליד2, אתה מוזמן להציץ במודעת המכירה שלי כאן לגבי 2700X ולוח X470.

 

חג שמח לכולם!.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

דעה שלי - אל תתחיל עם זה.

 

לי אישית לקח המון זמן להיגמל ממשחקי מחשב, וזה כלל לקנות מחשב שמראש נועד לא לסחוב משחקים, ולמלא את הזמן הנותר בדברים שהם לא בריחה מהמציאות.

 

ואפילו לא שיחקתי משחקי רשת, רק סינגל פלייר. אם הייתי נכנס למשחקי רשת, לא הייתי יוצא מזה.

 

כמו סמים הח#א הזה. אפילו עובד על אותם מקומות במוח.

 

תמלא את הזמן הפנוי במשהו אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם (נערך)
.

גם ככה אני מאמין שמתישהו אני אאבד את הסבלנות שלי לזה.

 

יופי, אז אל תתחיל.

 

יש תחביבים טובים ומועילים, זה לא אחד מהם.

 

אתה הרי לא תשאל "אני רוצה להתחיל לעשן/לשתות/להזריק הרואין"

 

זה על אותו משקל, רק שזה חוקי ומקובל חברתית.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני מבין מה ודים אומר, אבל אתה לא ילד בן 13 עם בעיות חברתיות שמסתגר בחדרו ואוכל פיצה שהוריו מכניסים מתחת לדלת.

 

אתה אדם מבוגר ומתפקד בחברה.

 

מחשב יכול להיות דרך נהדרת להעביר מספר שעות מתות בסופי שבוע.

 

אין לך מה לפחד מזה.

 

בכל אופן כל עוד יש לך מחשב ההבדל בין מחשב "גיימרים" למחשב רגיל הוא בעיקר בכרטיס מסך. אם יש לך מחשב צריך לבדוק אולי מספיק לשים כרטיס מסך סביר + רענון של כמה חלקים ויש לך יופי של מחשב למשחקים ב-1080P.

 

אם אין לך מחשב כלל ניתן להרכיב מחשב נהדר ב-5,000 ש"ח.

 

יופי, אז אל תתחיל.

 

יש תחביבים טובים ומועילים, זה לא אחד מהם.

 

אתה הרי לא תשאל "אני רוצה להתחיל לעשן/לשתות/להזריק הרואין"

 

זה על אותו משקל, רק שזה חוקי ומקובל חברתית.

 

בן אדם אתה לוקח את זה לפינות מה זה קיצוניות.

 

 

פורסם

אצטרך לבנות מחשב מ-0. יש לי מחשב נייד.

זה מזכיר לי שלפני מס' שנים שיצאו הסמארטפונים. אני התעקשתי להשאר עם ה-NOKIA כי לתפיסתי נראה לי לא הגיוני המחירים שאנשים שילמו על הסמארטפונים וזה עוד מקור ל"התמכרות".

עד ש"נכנעתי" לעדר.

כיבוי התראות דיי עושה את העבודה.

פורסם
בן אדם אתה לוקח את זה לפינות מה זה קיצוניות.

 

Everyone has their own demons

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

ואדים, זה כמו שמשה כחלון רצה לבטל את מכונות ההימורים ולצמצם את פעילות ההימורים החוקית בפריפריה.

מי שירצה לבזבז את כספו ולהמר זה לא מה שיעצור או ימנע ממנו מלעשות את זה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לכל תחביב אפשר להתמכר ולהפוך את זה לבור בלי תחתית ששואב לך את כל הכסף הזמן והחיים. הכל עניין של מינון וסדרי עדיפויות בריאים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
^ עיין ערך באיזה פורום אנחנו נמצאים :-D

 

לדעתי עדיף לפרק את האוטו ולהרכיב מחדש ;)

 

משחקי מחשב - לא ממליץ בתור תחביב, זה דוחה מנושים מרחוק... המנוש מרגיש את זה שאתה משחק במשחקי מחשב ומתעלם ממך אוטומאטית.

פורסם (נערך)
לכל תחביב אפשר להתמכר ולהפוך את זה לבור בלי תחתית ששואב לך את כל הכסף הזמן והחיים. הכל עניין של מינון וסדרי עדיפויות בריאים.

כן, אני לפעמים שוקל לבקש שיחסמו אותי מהשרשור הפוליטי :p וברצינות, אם למישהו יש בעיות אז יש לו בעיות. לא צריך מזה להסיק על כל דבר ועל כל אחד.

 

ולגבי מחשב- כנראה שיותר זול להזמין הכל בנפרד ולהרכיב לבד. לאנשים כמוני, שאין כח להתעסק בזה, עדיף להסתכל על מפרטים מומלצים באתרי חנונים או בחנויות עצמן, ולהזמין משהו דומה למה שמוצאים, בהתאם לתקציב.

 

משחקי מחשב - לא ממליץ בתור תחביב, זה דוחה מנושים מרחוק... המנוש מרגיש את זה שאתה משחק במשחקי מחשב ומתעלם ממך אוטומאטית.

אלא אם אתה מנהל את החיים שלך כמו ברנן ודייל מסטפ ברדרס ואתה גם בגיל שלהם, תחביבים לא דוחים שום דבר. רוב האנשים שאני מכיר מבלים זמן כלשהו בלשחק במחשב. רוב האנשים שאני מכיר נשואים או קרובים לזה.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...