Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אוהב mount and blade

משחק אסטרטגיה שאתה משחק בתור אדם בימי הביניים שמצטרף לממלכה מסוימת ועוזר למלך, אחר כך יכול להקים ממלכה משלך. מלא בדמויות שונות ולוחמים שונים.

כבר מ2012 מדובר על גרסא חדשה בדרך שכנראה תצא השנה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לדעתי עדיף לפרק את האוטו ולהרכיב מחדש ;)

 

משחקי מחשב - לא ממליץ בתור תחביב, זה דוחה מנושים מרחוק... המנוש מרגיש את זה שאתה משחק במשחקי מחשב ומתעלם ממך אוטומאטית.

חברה שלי התחילה לשחק בעקבותיי[emoji23][emoji23]
פורסם
חברה שלי התחילה לשחק בעקבותיי[emoji23][emoji23]

 

ברור, כי כבר הייתה לך חברה...

 

אחרת לא היית מגיע לזה.

 

יש לי חבר שחברה שלו מנצחת את כולם בפרו.

 

כשרון מולד.

פורסם

אני הרכבתי מחשב חדש ב LOGICPC

כולל כרטיס מסך 1080 הגעתי ל 5000 שח וממליץ עליהם בחום.

 

עומדים להוציא חידוש ל AGE OF EMPIRES

WARCRAFT

ומורטל קומבט כבר קיים.

פורסם (נערך)

מזדהה עם מה שחלק פה אומרים.. מאז שאני זוכר את עצמי עם מחשב, הייתי פריק של משחקים. מאוד נהניתי. המון בתיכון וגם הרבה אחרי זה. בשנת 2012 שדרגתי את המחשב בפעם הראשונה (במקום לקנות חדש) למעבד אינטל I5 דור 3 וכרטיס מסך שלHD 6850 AMD בתקציב בינוני.. תמיד הייתי קונה כרטיסים בתקציב בינוני. (סביבות 600-800 לכרטיס). בכל מקרה, עברו השנים עד שהכרטיס מסך הפסיק לסחוב משחקים אלא אם כן מורידים להגדרות של פח אשפה שחבל על הזמן. אם אני זוכר נכון זה היה לפני שנתיים בערך. לא יודע למה, אבל פשוט לא שדרגתי או החלפתי. נשארתי בלי כ. מסך ועד לרגע זה אני עם המעבד אינטל I5 דור 3. כאילו עבר לי החשק למשחקים. אני בטוח שחלק מהעניין שתרם לזה, זה כמובן עבודה, משפחה ילדים.

לפני כמה חודשים פתאום נדלקתי על הרעיון של קונסולה. גם לא צריך לשבת בחדר אלא אפשר בסלון, גם לשחק על TV ולא על מסך 23 אינץ וגם לא צריך לרדוף כל הזמן אחרי השדרוגים. אז קניתי את ה XBOX ONE S כי דגם ה X עלה קצת מעל 2000 שח ולא רציתי להוציא כזה סכום על קונסולה. אמרתי לעצמי בכל מקרה שזה פיתרון טוב. מקבלים עם זה 2 משחקים טובים וגם ככה הזמן שלי מוגבל אז מתאים לי. יספיקו לי לשנה. כל פעם נשחק קצת.

 

אבל... לאט לאט הבנתי שזה לא עסק. הקונסולה כבר די ותיקה ומרגישים. לוקח קצת זמן עד שהיא עולה, זמני הטעינה ארוכים יותר ממחשב חדש, ואם המשחק נתקע באמצע, אז לעשות ריסטרט לקונסולה ושוב להמתין איזה 5 דק לפחות עד שהכל עולה ונכנסים למשחק. והדבר האחרון, הגרפיקה של 720P או 1080 לא באמת 1080. אה כן, וצריך לשים סביבות 170 שח בשנה על מנוי גולד כדי לשחק אונליין (זה פחות קריטי)

 

אז החיידק של המשחקי מחשב התחיל לדגדג שוב, ואז הבנתי שכנראה הגיע הזמן לחזור למחשב. אין ספק שהחוויה של לשחק בסלון ולא תקוע על הכסא בחדר היא שונה, אבל ההבדלים בין קונסולות בדור הנוכחי למחשב, מורגשים. יתרונות וחסרונות לכאן ולכאן אבל בסופו של דבר החלטתי שאת הקונסולה כנראה אמכור ואקנה מחשב.

 

אצלי לפחות, מחשב אני מחליף כל 6-7 שנים בערך. כלומר עד שכבר לא ניתן בכלל לשחק בצורה נורמלית בשום משחק ואז אני מחליט אם שווה לשדרג או פשוט שוב לקנות חדש. גם הבנתי שכדי שאוכל להנות ממשחקים ליותר זמן, כנראה שצריך להשקיע יותר בכרטיס מסך לכיוון הגבוה ולא הבינוני.

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם

אם באצת אתה לא חזיר, ובאמת לא כזה אכפת לך שהכל HIGH ובאמת אתה לא הולך לשחק במשחקים סופר כבדים כל היום:

סטאפ של i5+16gb+1070Ti אמור להספיק מעל ומעבר.

אני אגיד לך את האמת, המחירים בארץ של השלד לא מאוד שונים מחו"ל, אבל יש מוצרים נקודתיים, כמו כונני SSD וכרטיסים גרפיים שהופכים להיות הרבה יותר משתלמים בקנייה מחו"ל או מ"ביצה חדשה"/אמאזון. הייתי גם שוקל לחפש באנדל טוב בחו"ל של לוח אם+מעבד+זיכרון הרבה פעמים יש דילים שזולים בכמה מאות שקלים מהארץ (אבל לרוב זה יוצא זהה).

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לדעתי למעט מקרים מאוד מסוימים כגון סייל מטורף בארה"ב חומרה עדיף לקנות בארץ. הפער במחיר די זניח, חלקים מקבלים בזמינות כמעט מיידית, הרכבת נעשת בחנות ויש אפשרות לממש אחריות במקום מסודר אחד.

 

אם מדברים על סיילים בלאק פריידי שנה שעברה היה מאכזב בטירוף. גם זה hit and miss. אני לא הייתי מחכה במיוחד בשביל זה.

פורסם

מה שכתבת נכון למעט שני הרכיבים הספציפיים שעליהם כתבתי (וגם ציינתי זאת).

הטיעון על האחריות חסר חשיבות, שכן ברוב החברות ורכיבים שמתקלקלים "סתם ככה" האחריות היא בינלאומית ואין משמעות לרכישה בארץ.

לדוגמה, החברות של כרטיסי המסך.

שוב להדגיש, אני מדבר על הרכבת שלד בארץ והשלמה עם מחירים משתלמים מחו"ל.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תשחק במשחקי און ליין קלילים, כמה שנים טובות חרשתי combat arms,

עכשיו חורש world of tanks.

 

כיף, לא דורש מחשב סביר אפילו, מעביר את הזמן.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם

הייתי מכור ל-World of Tanks שבע (7) שנים, אבל נגמלתי מזה סופסוף לפני כחצי שנה.

 

Civ5, עדיין משחק. אמנם לא כל כך דומה ל Age of Empires, אבל שווה לנסות. את ה-6 לא ניסיתי.. Fallout 4 לא רע בכלל, אבל מזמן לא הפעלתי.

פורסם
לדעתי עדיף לפרק את האוטו ולהרכיב מחדש ;)

 

משחקי מחשב - לא ממליץ בתור תחביב, זה דוחה מנושים מרחוק... המנוש מרגיש את זה שאתה משחק במשחקי מחשב ומתעלם ממך אוטומאטית.

 

קראת את זה בספר לאומנות הפיתוי?

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
קראת את זה בספר לאומנות הפיתוי?

 

מה עם ספר " אומנות החוש הומור" ?

 

שלא נדבר על זה שבכל צחוק יש אמת , במקרה הזה יש הרבה אמת.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

גם אם כל היום תדבר על לפרק את האוטו ולהרכיב מחדש בחורות יתרחקו ממך.

הכל תלוי כמה כפייתי אתה בנוגע לתחביבים וזה עובד לשני הצדדים, כמו שאתה לא תרצה לצאת עם בחורה שכל היום חופרת על כוכבי טלנובלות וקרמים לרגליים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...