Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשקה נפשי ברכב דיילי להתניידות ברחבי גוש דן הפקוקה שאמור לקחת 5 מבוגרים לטיול בחיק הטבע בסופ"שים.

על פניו טויוטה ראב 4 היברידית בגרסת 4X4 אמורה לתת מענה.

במקום ה2 עומד DS7 קרוסבק. הוא יותר מרווח מטויוטה (הרבה יותר) יותר יפה ויוקרתי. פחות הסכוני בהתניידות עירונית. לדעתי הוא גם יזדקן פחות טוב, אבל יתן הרבה יותר חיוך לאורך כל הדרך בתוספת 40 אש"ח.

יתר הרכבים, למרות רוחב חיצוני דומה אינם מצטיינים במרווח "ידית-לידית" מאחורה.

יש איזה אופציה אחרת שלא חשבתי עליה?

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פולקסוואגן טיגואן 2.0 קומפורטליין 4X4 עם 180 כ"ס. מרווח מאוד.

לטיולים שכוללים שטח קצת יותר מאתגר - סובארו פורסטר.

כמובן, על חשבון החסכון בדלק.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שניהם לא יהיו חסכוניים במיוחד בתנועה עירונית ושניהם פחות מרווחים מראב 4.

או שאני מפספס משהו?

פורסם

מה עם סקודיאק דיזל מאובזר? הוא ארוך ב-10 ס"מ מהראב 4.

אם באמת רוצים שטח אז אני הייתי הולך על הפורסטר.

פורסם

כמובן שהיה על הפרק. אבל הגודל והרוחב בעייתיים בעיר מלאת חניונים תת קריקעים צפופים. היום עם סורנטו והגודל זה אחד המניעים להחלפה.

פורסטר, כאמור, צר מטויוטה בצורה משמעותית.

פורסם

נכון. זה נקודה לחיוב ולשלילה. מצד אחד יש לה המון feelgood factor. מצד שני יש לי הרגשה שהיא מכונית שמהר נמאס ממנה בגלל כל השטיקים עיצוביים. היא גם לא נראת אחת שתזדקן יפה.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

פורסם

סיטרואן c5 איירקרוס, צפוי להתחיל להימכר בישראל בחודש מאי.

 

שורת המושבים האחורית מחולקת ל- 3 מושבים נפרדים ונמצאת קדימה יותר מהציר האחורי, דבר שמאפשר ניצול מלא של רוחב הרכב (כמו במיני וואן בעל תצורה דומה).

 

מסרטונים שראיתי מרווח הרגליים כנראה רק בינוני, אבל צריך לבדוק.

 

הרכב צפוי להיות נוח מאד ברמת המתלים מאחר והוא כולל את המתלים החדשים של סיטרואן.

 

גירסה היברידית פלאג אין יתחיל להיות מיוצר בתחילת שנת 2020, לא יודע מתי תגיע לישראל.

 

מיצובישי אאוטלנדר phev המחודש נוסע כ- 50 ק״מ על חשמל, מסרטונים שראיתי הוא נוח מאד ברמת המתלים ושקט מאד (עבר שיפורים בשני הפרמטרים במסגרת החידוש).

 

מאובזר מאד ונראה טוב מאד בפנים ממש לא עממי מבחינת רמת החומרים וההגשה (מציע לך לבדוק בעצמך ולא להסתמך על דעות קדומות כאלו ואחרות נגד האאוטלנדר, ישבתי בו רק אתמול וזאת ההתרשמות שלי לפחות).

 

צריך לבדוק האם הוא מתאים ל- 3 ילדים מאחור, מאחר ובתי הגלגלים חודרים לצדי שורת המושבים האחורית.

 

בשאר המידות הוא מרווח מאד.

 

שני הרכבים הללו רחוקים מלהצטיין בהתנהגות הכביש (לא נראה שזה רלבנטי במיוחד).

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם (נערך)
נכון. זה נקודה לחיוב ולשלילה. מצד אחד יש לה המון feelgood factor. מצד שני יש לי הרגשה שהיא מכונית שמהר נמאס ממנה בגלל כל השטיקים עיצוביים. היא גם לא נראת אחת שתזדקן יפה.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

למה שימאס מעיצוב יפה ומושקע?אם כבר ימאס לך מעיצוב שבלוני שראית כבר ב10 דגמים אחרים.

 

בנתיים ה3008 ,אחרי שנתיים שורד יפה מאד,גם רכבים בני שנתיים {ואני יודע שזה לא 100% מדד } נראים חדשים לחלוטין.

 

הלקסוס UX גם אמור להתחיל להימכר עכשיו,רק קח בחשבון שהוא קטן יותר,לדעתי בלא מעט,והוא הדגם הפשוט ביותר ב SUV's שלהם וזה יורגש.

עריכה אחרונה על ידי Ron.P
פורסם
סיטרואן c5 איירקרוס, צפוי להתחיל להימכר בישראל בחודש מאי.

 

שורת המושבים האחורית מחולקת ל- 3 מושבים נפרדים ונמצאת קדימה יותר מהציר האחורי, דבר שמאפשר ניצול מלא של רוחב הרכב (כמו במיני וואן בעל תצורה דומה).

 

מסרטונים שראיתי מרווח הרגליים כנראה רק בינוני, אבל צריך לבדוק.

 

הרכב צפוי להיות נוח מאד ברמת המתלים מאחר והוא כולל את המתלים החדשים של סיטרואן.

 

גירסה היברידית פלאג אין יתחיל להיות מיוצר בתחילת שנת 2020, לא יודע מתי תגיע לישראל.

 

מיצובישי אאוטלנדר phev המחודש נוסע כ- 50 ק״מ על חשמל, מסרטונים שראיתי הוא נוח מאד ברמת המתלים ושקט מאד (עבר שיפורים בשני הפרמטרים במסגרת החידוש).

 

מאובזר מאד ונראה טוב מאד בפנים ממש לא עממי מבחינת רמת החומרים וההגשה (מציע לך לבדוק בעצמך ולא להסתמך על דעות קדומות כאלו ואחרות נגד האאוטלנדר, ישבתי בו רק אתמול וזאת ההתרשמות שלי לפחות).

 

צריך לבדוק האם הוא מתאים ל- 3 ילדים מאחור, מאחר ובתי הגלגלים חודרים לצדי שורת המושבים האחורית.

 

בשאר המידות הוא מרווח מאד.

 

שני הרכבים הללו רחוקים מלהצטיין בהתנהגות הכביש (לא נראה שזה רלבנטי במיוחד).

 

C5 יהיה יותר קטן מDS7 לא? כלומר למה לבדוק אותו אם על הפרק עומד האח היותר בכיר במשפחה? או שיש שם שטיקים שאין לאחרים?

 

לגבי אאוטלנדר קצת קשה לי לראות את עצמי שופך 200+ על רכב בן 15, אבל אני אלך לראות. תודה.

 

למה שימאס מעיצוב יפה ומושקע?אם כבר ימאס לך מעיצוב שבלוני שראית כבר ב10 דגמים אחרים.

 

בנתיים ה3008 ,אחרי שנתיים שורד יפה מאד,גם רכבים בני שנתיים {ואני יודע שזה לא 100% מדד } נראים חדשים לחלוטין.

 

הלקסוס UX גם אמור להתחיל להימכר עכשיו,רק קח בחשבון שהוא קטן יותר,לדעתי בלא מעט,והוא הדגם הפשוט ביותר ב SUV's שלהם וזה יורגש.

לקסוס UX הוא בדיוק כמו אינפיניטי QX30. סה"כ משפחתית קטנה טיפה מוגבהת. היא לא מתאימה לטבע ובטח לא ל3 אנשים מאחורה.

מנסיוני הדל מכוניות עם שטיקים עיצוביים מלהיבות בהתחלה ונורא מעצבנות בהמשך. פתיחת חלונות בקונסולה המרכזית ולוח דיגיטלי של DS בהחלט עלולים לעצבן כעבור שנה שנתיים. לאומת זאת רכב בינוני שלא מתיימר הוא משעמם מלכתחילה, אבל אם הארגונומיקה טובה לא נמאס מהר. הכל מנסיון של בעלות במקביל לאורך שנים של רכב "עם קטע" ורכב מצ'עמם.

פורסם

מיצובישי אאוטלנדר phev המחודש נוסע כ- 50 ק״מ על חשמל, מסרטונים שראיתי הוא נוח מאד ברמת המתלים ושקט מאד (עבר שיפורים בשני הפרמטרים במסגרת החידוש).

 

מאובזר מאד ונראה טוב מאד בפנים ממש לא עממי מבחינת רמת החומרים וההגשה (מציע לך לבדוק בעצמך ולא להסתמך על דעות קדומות כאלו ואחרות נגד האאוטלנדר, ישבתי בו רק אתמול וזאת ההתרשמות שלי לפחות).

ממש אבל ממש לא הרושם שאני קיבלתי. איכות החומרים אולי קצת יותר משודרגת, אבל עדיין עממי, והעיצוב פשוט מיושן.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

רוני, אתה הרי יודע שאת הDS7 אתה רוצה, אז חבל על הזמן ולך תזמין אחת לפני שהמחיר עולה ל265k ;-)

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

מה עם הפג'ו 5008?

מאוד מאובזר, נוח, נראה טוב...

אני גם חושב שאתה צריך משהו בגודל הזה (מבוסס סגמנט D) אם אתה מתכוון לשנע תכופות 5 מבוגרים ברכב.

פורסם
רוני, אתה הרי יודע שאת הDS7 אתה רוצה, אז חבל על הזמן ולך תזמין אחת לפני שהמחיר עולה ל265k ;-)

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אתה יודע מה? בין שני אלה אני יותר נוטה לכיוון RAV4 רחמנא ליצלן.


×
×
  • תוכן חדש...