Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף gti performance חדשה מול במוו m235 שנתון 2014-2015


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נהניתי לקרוא.

אני הייתי בוחר ב M235 ללא שום ספק. מאוד רוצה אותה.

מה גם שכבר היו לך וואגיות משנות הייצור האחרונות ואתה יודע איך הן מרגישות ונוסעות.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

באמת דילמה קשה, יש הרבה יותר סיכונים עם ה BMW כרכב יד 2 והוא בטח פחות נוח כדיילי כמו הגולף (אין הרבה רכבים ספורטיביים שמשתווים אליה באספקט הזה) אבל מצד שני אתה לא בדיוק קונה פה משפחתית קוריאנית, אנחנו בעסקי הריגוש וה BMW מתעלה בבירור על הגולף בקטע הזה במיוחד שיש לך ניסיון עשיר כבר עם VAG.

 

לא יודע מה להגיד לך, לא חושב שמישהו יכול לענות באמת במקומך זה לגמרי תלוי במה יותר חשוב לך בסופו של יום ועל מה אתה יותר שם דגש, וגם, כמה כסף יש לך בצד לאחזקה במידה ואתה הולך על ה BMW.

 

תעדכן אותנו כן? :wink:

  • אחראי פורום
פורסם

חוזר על ההמלצה שלי לגשת למוסכים מומחים ולא להתרגש משמועות אינטרנט.

ה-135 משווקת מ-13' וזה מספיק זמן כדי לגבש מידע מוצק.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם

לי עוד לא יצא לטפל בהם, אך אני מבין שמוסך נטלי בעוספייה ומוסך בימר בבת-ים הם המקומות שבעלי בימרים מכל השנים נוהגים לטפל בהם.

במוסכים המקבילים של אלפות (מיכאל, אוטו איטליה) חולקים מידע בשמחה ולפעמים גם יודעים לפני כולם על רכב טוב שעומד להימכר.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לי עוד לא יצא לטפל בהם, אך אני מבין שמוסך נטלי בעוספייה ומוסך בימר בבת-ים הם המקומות שבעלי בימרים מכל השנים נוהגים לטפל בהם.

במוסכים המקבילים של אלפות (מיכאל, אוטו איטליה) חולקים מידע בשמחה ולפעמים גם יודעים לפני כולם על רכב טוב שעומד להימכר.

 

אוקיי סבבה תודה.

 

עדכון - ירדתי מהגולף. מחפש כרגע M140 .

 

אם מישהו שומע משהו - אליי ! (תקציב 210+-)

פורסם (נערך)

עדכון חברים -

 

עשיתי היום נסיעת מבחן על הGTI - כחבילה היא טובה מאוד; נוחה, מרגישה איכותית ואפילו הג'אנטים כבר לא הפריעו לי.

א-ב-ל וסליחה מראש לבעלי הרכב המאושרים, לדעתי, היא משעממת להחריד. לי לא הייתה טיפת ריגוש ממנה.

מבחינתי, כרכב לצרכי דיילי, הייתי קונה משומשת, אפילו דור 7 לפניי המתיחת הפנים אמצע החיים.

 

עריכה: בהמשך להתלבטות שלי, אני מנסה לומר שהאקסטרה כסף לא שווה מבחינתי. אין לי ספק שלאחרים הרכב הזה יכול לקרוץ מאוד. זה עניין אינדבידואלי. אולי אפגוש אותה עוד כמה שנים כמשומשת.

עריכה אחרונה על ידי liory931
פורסם
ה-2 היא 2 דלתות, כן?

אני לא חושב להחליף. מדי פעם עוברת לי מחשבה (כי ככה אנחנו) ואני באמת לא יודע מה יכול להחליף אותה.

כמו בובי, נשמע לי שעוד וואגית היא...עוד וואגית, במיוחד אחרי מה שכבר היה בבעלותך.

 

 

אשמח לשמוע את דעתך אחריי הנסיעת מבחן. מעניין אם תרגיש כמוני...

פורסם

כמה נקודות קטנות לתשומת ליבך

 

1. אם הנעה אחורית מדבר אליך, אין פה שום התלבטות, הב.מ.וו!

 

2. הב.מ.וו כבר קיבלה את ירידת הערך הגדולה שלה והגולף, כרכב חדש מהסוכנות, אתה תקבל את ירידת הערך הגדולה כך שלמרות שהתקציב זהה, הב.מ.וו "תשמור על ערך" יותר טוב. מצד שני, גולף קומפטישן יד שניה, שמורה היטב תימכר ביומיים והרבה מעל המחירון.

 

3. אם כבר הייתה לך קופרה 280, הגולף (גם הקומפטישן) תיתן לך רק פחות.

 

4. אחרי שאמרתי את כל זה, לא יודע כמה מהר אני הייתי הולך על ב.מ.וו ספורטיבית, משומשת שכבר יצאה מאחריות. אותי אישית, מפחיד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כמה נקודות קטנות לתשומת ליבך

 

1. אם הנעה אחורית מדבר אליך, אין פה שום התלבטות, הב.מ.וו!

 

2. הב.מ.וו כבר קיבלה את ירידת הערך הגדולה שלה והגולף, כרכב חדש מהסוכנות, אתה תקבל את ירידת הערך הגדולה כך שלמרות שהתקציב זהה, הב.מ.וו "תשמור על ערך" יותר טוב. מצד שני, גולף קומפטישן יד שניה, שמורה היטב תימכר ביומיים והרבה מעל המחירון.

 

3. אם כבר הייתה לך קופרה 280, הגולף (גם הקומפטישן) תיתן לך רק פחות.

 

4. אחרי שאמרתי את כל זה, לא יודע כמה מהר אני הייתי הולך על ב.מ.וו ספורטיבית, משומשת שכבר יצאה מאחריות. אותי אישית, מפחיד.

 

 

אלו בהחלט נקודות שכבר חשבתי עליהן ובהחלט לוקח בחשבון. אבל מה מפחיד אותך בבמוו המשומשת? תן דוגמא...

פורסם

מילה על שמירת הערך. אני לא בטוח שהב.מ.וו שומרת על הערך הרבה יותר טוב ברמות מחיר זהות, למעשה, אני כלל לא בטוח שיש הבדל גדול.

 

ניקח למשל את ה-135/140 - משנתון 2016 ונניח שהמחיר המבוקש זהה לגולף חדשה. (כ-220 אלף).

 

3 שנים נוספות:

135M משנת 2013 המחיר המבוקש בלוחות - כ-150 אלף ש"ח (אולי קצת יותר לאחת שמורה ממש)

GTI מ-2016... כ-150 אלף ש"ח...

 

ברור שלאחר שנה תהיה מכה גדולה יותר לרכב החדש, אבל בדרך כלל האופק קצת יותר ארוך.

 

בנוסף, קח בחשבון שהביטוח בבימר יקר יותר בכמה אלפים טובים כל שנה (שלא לומר - כפול) + חלקים\טיפולים יקרים יותר והמשוואה דיי מתאזנת. כלומר - לא מפה תבואה ההחלטה.

פורסם
מילה על שמירת הערך. אני לא בטוח שהב.מ.וו שומרת על הערך הרבה יותר טוב ברמות מחיר זהות, למעשה, אני כלל לא בטוח שיש הבדל גדול.

 

ניקח למשל את ה-135/140 - משנתון 2016 ונניח שהמחיר המבוקש זהה לגולף חדשה. (כ-220 אלף).

 

3 שנים נוספות:

135M משנת 2013 המחיר המבוקש בלוחות - כ-150 אלף ש"ח (אולי קצת יותר לאחת שמורה ממש)

GTI מ-2016... כ-150 אלף ש"ח...

 

ברור שלאחר שנה תהיה מכה גדולה יותר לרכב החדש, אבל בדרך כלל האופק קצת יותר ארוך.

 

בנוסף, קח בחשבון שהביטוח בבימר יקר יותר בכמה אלפים טובים כל שנה (שלא לומר - כפול) + חלקים\טיפולים יקרים יותר והמשוואה דיי מתאזנת. כלומר - לא מפה תבואה ההחלטה.

 

תודה על ההשוואה. ברור שלא מפה תבוא ההחלטה. אין פה שיקול כלכלי בקניית הבימר. למעשה, לא היה לי שום שיקול כלכלי בעשור האחרון באף רכב שקניתי.

כן הייתי רוצה שהמחירון לא יתרסק.

פורסם

הגולף מחזיקה מחיר במחירה הרבה יותר טוב כיד שנייה.

הבמוו פי כמה אותי יותר מענינת לנהיגה, כיפית פי כמה לטעמי, ואם לא תשחק איתה

עם תכנות, הוא גם תישאר יותר אמינה בהרבה. בבמוו מנסיון, אפשר ליפול על לימון

חמוץ מאוד כשמשפרים תכנה וחומרה, זאת אומרת שלא כל הרכבים סובלים, אלה

אחד ל5 מכוניות יוצא מהכלל והרכב סובל מבעיות (המשופרות), אלה שלא נוגעים

ברכב, אמינים מאוד וחוץ מהחלפות תכופות של שמן (מנועי במוו אוהבים שמן טרי),

זה תדלק וסע.

שורה אחרונה, אם לא תגע בה, היא תסע ותסע ותסע.

הבמוו,ההיגוי שלה הוא אחד מהיותר מדויקים והטובים שאני מכיר בעידן ההיגוי המחושמל.

יכול להיות שבגלל הנעה אחורית, ההיגוי יותר נטראלי מהנעה קדמית.

אפשר לנהוג עליה מדויק ואפשר פרוע (בקרת אחיזה 3 מצבים).

הכניסה לסיבוב הרבה יותר כיפית מהנעה קדמית, וגם בתוך הסיבוב.

לדעתי יותר אמינה מהוואג, היו לי גם וואג (S3) ועדיין נוהג בבמוו , תדלק וסע.

ביטוח יקר מאוד, טיפולים יקרים יותר.

נהיגה בבמוו חזקה מעל 230 סוסים, דורשת יותר תשומת לב וזמן למידה ארוך יותר

(לי אישית לקח הרבה זמן עד שלמדתי והעזתי).

החלק האחורי אוהב לעוף הצידה (תלוי במצב הבקרות) ומאתגר אותך קצת יותר.

×
×
  • תוכן חדש...