Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, החלפתי שלושה גוזונים בגלגל האחורי כולל אומים.

למה זה כזה יקר? 290 שקל כולל מע''מ, סך הכל שלושה מוטות ברזל, זה באמת ככה יקר? כמה כבר עולה למוסך אחד כזה

פורסם

חדש עולה 25 ש"ח לאחד..

אבל יש מוסכים שיודעים לפרק מנאבות ישנות שמחליפים נאבה.. שומרים בצד ,

ושמגיע לקוח קבוע.. שתוך כדי הטיפול מגלים שצריך להחליף אז יש מאיפה.... ולא גובים על זה כלום

פורסם

אצל אבי חלפים רכשתי גוזונים לקיה בסביבות 12 שקל לאחד. גם לי יצא להחליף במוסך והמחיר באמת יקר. בסביבות ה 200 שקל+. בפעם הבאה שנשבר כבר החלפתי לבד. זה די פשוט.

פורסם

איך לכל הרוחות הלכו באותו גלגל 3 גוזונים? מי האחרון שנגע בגלגל לפני ההחלפה של הגוזונים..? בכל מיקרה החלפה של הגוזונים מצריכה שליפה של הנאבה שזה עניין של חצי שעה בערך עבודה כולל ההחלפה שלהם אם אני זוכר נכון מהעבר. המחיר כולל מעמ?

פורסם
חדש עולה 25 ש"ח לאחד..

אבל יש מוסכים שיודעים לפרק מנאבות ישנות שמחליפים נאבה.. שומרים בצד ,

ושמגיע לקוח קבוע.. שתוך כדי הטיפול מגלים שצריך להחליף אז יש מאיפה.... ולא גובים על זה כלום

אני לקוח שם 11 שנה נראה לי מספיק קבוע. אני מאמין שהמחיר סביר הם לעולם לא גנבו אותי, לפעמים אני בא להם עם בעיות שאני מדמיין והם אומרים לי שאין כלום, מוסך אחר כבר היה דוחף לי תקלות, אני יוצא מנקודת הנחה שזכותם לקחת כסף הם לא חייבים לי כלום גם אם אני לקוח קבוע, העיקר שהמחיר יהיה סביר, ולפי מה שאתם אומרים לי פה המחיר סביר.

איך לכל הרוחות הלכו באותו גלגל 3 גוזונים? מי האחרון שנגע בגלגל לפני ההחלפה של הגוזונים..? בכל מיקרה החלפה של הגוזונים מצריכה שליפה של הנאבה שזה עניין של חצי שעה בערך עבודה כולל ההחלפה שלהם אם אני זוכר נכון מהעבר. המחיר כולל מעמ?

כן המחיר כולל מע''מ, מי שנגע בגלגל פעם אחרונה זה אותו עובד של המוסך שתיקן לי עכשיו את הגלגל, פעם אחרונה הייתה לפני חודשיים בערך, הם עשו לי טיפול פלוס בדיקה לטסט והוא פירק לי את הגלגלים וגם החליפו לי ברקס אחורי.

אני לא יכול להוכיח שהוא זה ששבר לי שלושה גוזונים, אין לי דרך. אני יוצא מנקודת הנחה שזה בלאי, שוב אני לא רוצה להאשים אף אחד אם אין לי הוכחות, וכמו שאמרתי אני נמצא במוסך 11 שנה וכל פעם שהם מחליפים לי משהו אז אני מוצא שהמחיר בסדר גמור אחרי בדיקה, אף פעם הם לא גבו ממני יותר ממה שצריך.

וגם על בדיקות שאני עושה כי אני חושב שיש משהו ואין כלום, הם לא לוקחים לי כסף על הבדיקה

פורסם
אני לקוח שם 11 שנה נראה לי מספיק קבוע. אני מאמין שהמחיר סביר הם לעולם לא גנבו אותי, לפעמים אני בא להם עם בעיות שאני מדמיין והם אומרים לי שאין כלום, מוסך אחר כבר היה דוחף לי תקלות, אני יוצא מנקודת הנחה שזכותם לקחת כסף הם לא חייבים לי כלום גם אם אני לקוח קבוע, העיקר שהמחיר יהיה סביר, ולפי מה שאתם אומרים לי פה המחיר סביר.

 

כן המחיר כולל מע''מ, מי שנגע בגלגל פעם אחרונה זה אותו עובד של המוסך שתיקן לי עכשיו את הגלגל, פעם אחרונה הייתה לפני חודשיים בערך, הם עשו לי טיפול פלוס בדיקה לטסט והוא פירק לי את הגלגלים וגם החליפו לי ברקס אחורי.

אני לא יכול להוכיח שהוא זה ששבר לי שלושה גוזונים, אין לי דרך. אני יוצא מנקודת הנחה שזה בלאי, שוב אני לא רוצה להאשים אף אחד אם אין לי הוכחות, וכמו שאמרתי אני נמצא במוסך 11 שנה וכל פעם שהם מחליפים לי משהו אז אני מוצא שהמחיר בסדר גמור אחרי בדיקה, אף פעם הם לא גבו ממני יותר ממה שצריך.

וגם על בדיקות שאני עושה כי אני חושב שיש משהו ואין כלום, הם לא לוקחים לי כסף על הבדיקה

 

לגוזונים אין בלאי טבעי אלא בלאי שמי שנוגע בהם מייצר אם הוא לא סוגר נכון...ופה הוא כניראה לא סגר נכון או יותר נכון סגר יותר מידי! בשירשור אומנם אנו עדים למחיר סביר על עבודה שכזו אבל אין לנו אינדיקציה על מחירים ותיקונים אחרים שניגבו ממך כדי לומר לך סביר או לא...רק שהוותק שלך במוסך לא יבלבל או יתעתע בך...כי לעיתים זה הופך למוקש שהלקוח הקבוע לא שם לב אליו מרוב שהוא שקוע באותו מוסך..

פורסם

מסכים עם מה שמאור כתב. גם אני היתי לקוח של מוסך במשך 8 שנים והיתי בטוח שאני מקבל מחיר סביר לענף( למרות שיקר, כי מה לעשות מוסכים גובים מחירים יקרים). כל זה עד שגיליתי שחלקים שהתקלקלו לי עולים כעשירית ממה שגבו ממני. זה היה הקש ששבר את גב הגמל. מאז גיליתי שהמון דברים ניתן לעשות לבד, יחסית בקלות, באיכות עבודה יותר טובה מאשר במוסך ובעלות נמוכה לאין שיעור של החלקים(אותם חלקים). ההרגל כאן הוא האוייב של הצרכן.

×
×
  • תוכן חדש...