Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפער בין טוסון לסנטה פה הוא 1500$ בלבד...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
אמרתי את זה אלף פעם בהטיות שונות, אבל כל מובילי הדיעה פה כמוך מחופרים בעמדות הברנז׳איות שלהם.

בשבילך אציין את זה יותר ברור: ההיפך מתחרותי משוכלל

והכוונה לשוק, לא לכולו, רק איפה שהם צריכים. מקווה שעכשיו כמה מכם יבינו.

 

אמרת כלום ושום דבר אלף פעם בהטיות שונות.

ואתה מתקיף אישית גם אנשים שעונים לך לראשונה ומבקשים באמת הסבר מסודר.

עברתי שוב על ההודעות שלך בשני השרשורים,

המון מלל דמגוגי בלי שום הסבר או מספר להאחז בו.

אף אחד פה לא מצדד ביבואנים. מדגישים לך - אף אחד לא מעורה בחישוב האמיתי בתמחור של רכב, כל רכב.

אבל אתה "יודע". כי קנית ושכרת המון מכוניות. וואלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מס ישיר ועקיף על נהגים ורכבים בארץ הוא לא פחות משערורייתי בכל קנה מידה.

 

הקלה ברגולציה של יבוא חלקי חילוף ושמנים, שיהפוך טיפול ברכב לגרושים מה שיגרום לכולם לטפל ברכבים שלהם, כי זה פשוט זול - אני בעד. מה עוד שזה יגרור פחות גניבות, כי למה לתקן בקלקיליה ב200 שקל אם אפשר לעשות את זה חוקי במורשה ב220 שקל.

 

ועדיין, נכון להיום, הסרת בירוקרטיה וחסמי שוק, לייבוא רכב תעודד הכנסת עוד רכבים, מה שיגרור מצב שהפקק שלך יתחיל מהיציאה מהחנייה ליד הבית.

ולזה, לצערי, נכון להיום במצב התחבורתי של היום, עם כל מה שעושה השר שבחרתם בו ב10 שנים האחרונות - אני נגד.

פורסם

רוצים להשוות מחירים? למה שלא תתחילו בהשוואה של המפרט הטכני ומשם נמשיך לעלויות.

אני בספק שהטוסון הישראלי והטוסון האמריקאי זהים.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

מפרט שונה, עלויות ביטוח שונות, ייצור שונה, שכר שונה, טסט שונה, דלק שונה, אחריות שונה, מחירי חלפים שונים, נהגים שונים, כבישים שונים, מדינה שונה.

אבל כמה קל לצלם מסך מאתר יונדאי ארה"ב ולראות תמונה מושלמת, נכון?

פורסם

אם כבר משווים מפרט ומחירי בסיס...

 

אני מאמין שבישראל אין כמות כזאת של גרסאות, ומן הסתם אין כמות כזאת של מנועים, אני חושב שהטוסון מגיע פה עם 3 מנועים שונים. SmartSelect_20181201-111440_Google.jpegSmartSelect_20181201-111502_Google.jpeg

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

אוקי, בצפון אמריקה כמעט אין פער בין טוסון לסנטה פה ואצלנו יש הבדל גדול - טוסון החל מ-144K וסנטה פה החל מ- 247K.

 

נראה לי ממש בסיסי לפני הסקת מסקנות מהנתונים הנ"ל לבדוק מה קורה במקומות אחרים בעולם.

 

באופן מפתיע מצאתי פער די דומה לזה שבישראל בשוק הבריטי והגרמני. בדקתי באתרים הרשמיים של יונדאי בארצות אלו.

 

ScreenShot_20181201213614.pngScreenShot_20181201213731.png

 

באנגליה - טוסון החל מ-22,045 ליש"ט, סנטה פה- החל מ - 33,245.

 

https://www.hyundai.co.uk/new-cars

 

בגרמניה - טוסון החל מ- 23,220 אירו , סנטה פה - החל מ - 36,160 אירו.

 

https://www.hyundai.de/Kampagne/SUV.html

פורסם

13 אלף יורו זה עדיין לא 100 אש"ח.

 

מצד שני, מחירי ביטוח רפואי, השכלה גבוהה ושירותי תקשורת בארה"ב גבוהים פי כמה, אז הייתי רוצה לחשוב שזה מתקזז איפשהו. אולי. מתישהו.

 

מצד שני, יונדאי סנטה פה זה לא בדיוק הרכב שהמחיר שלו יגרום לי לבכות, לא כי אני עשיר או משהו, אלא כי אני פשוט לא רוצה את הרכב הזה, ולא משנה אם הוא עולה 150 או 250 אלף, שאותם גם ככה אין לי, וכשיהיה, אני מעדיף להוציא את זה על דברים אחרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אמרתי את זה אלף פעם בהטיות שונות, אבל כל מובילי הדיעה פה כמוך מחופרים בעמדות הברנז׳איות שלהם.

בשבילך אציין את זה יותר ברור: ההיפך מתחרותי משוכלל

והכוונה לשוק, לא לכולו, רק איפה שהם צריכים. מקווה שעכשיו כמה מכם יבינו.

 

שמע חבר, אני לא יודע איפה למדת כלכלה, אבל "תחרותי משוכלל" זה:

תחרות משוכללת היא מונח בכלכלה המתאר מצב תאורטי של שוק בו מתקיימים התנאים הבאים:

 

  1. ריבוי מוכרים וקונים שכל אחד מהם קטן מכדי להשפיע לבדו על התנהגות השוק.
  2. לכל המוכרים והקונים מידע מלא על כל המתרחש בשוק.
  3. כל קונה חופשי להתקשר עם כל מוכר ולהפך.
  4. כל היחידות הנמכרות בשוק הן הומוגניות מנקודת מבטם של הקונים.
  5. התנהגות רציונלית של המוכרים והקונים.

 

לגופו של עניין,

1. תחרותי משוכלל זה מצב תיאורטי שכמעט לא מתקיים בישראל בשום תחום בשל גודל השוק והצרכנים, מרחק גיאוגרפי, סף כניסה ועוד. ארה"ב שונה מאוד מישראל בהקשר הזה ושם השוק הוא הרבה יותר "משוכלל".

2. מהסעיפים שהופכים את השוק למשוכלל (5 הסעיפים למעלה) היחידים שקרובים להיות נכונים לישראל הם 2 + 3.

 

לכן, אפשר להמשיך ולדון על הפרשי המחיר. אבל לא שייך לזרוק תיאוריות כלכליות שלא רלוונטית.

A3

A4

פורסם
שמע חבר, אני לא יודע איפה למדת כלכלה, אבל "תחרותי משוכלל" זה:

תחרות משוכללת היא מונח בכלכלה המתאר מצב תאורטי של שוק בו מתקיימים התנאים הבאים:

 

  1. ריבוי מוכרים וקונים שכל אחד מהם קטן מכדי להשפיע לבדו על התנהגות השוק.
  2. לכל המוכרים והקונים מידע מלא על כל המתרחש בשוק.
  3. כל קונה חופשי להתקשר עם כל מוכר ולהפך.
  4. כל היחידות הנמכרות בשוק הן הומוגניות מנקודת מבטם של הקונים.
  5. התנהגות רציונלית של המוכרים והקונים.

 

לגופו של עניין,

1. תחרותי משוכלל זה מצב תיאורטי שכמעט לא מתקיים בישראל בשום תחום בשל גודל השוק והצרכנים, מרחק גיאוגרפי, סף כניסה ועוד. ארה"ב שונה מאוד מישראל בהקשר הזה ושם השוק הוא הרבה יותר "משוכלל".

2. מהסעיפים שהופכים את השוק למשוכלל (5 הסעיפים למעלה) היחידים שקרובים להיות נכונים לישראל הם 2 + 3.

 

לכן, אפשר להמשיך ולדון על הפרשי המחיר. אבל לא שייך לזרוק תיאוריות כלכליות שלא רלוונטית.

לצטט מויקפדיה אתה יודע היטב.

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%97%D7%A8%D7%95%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%9B%D7%9C%D7%9C%D7%AA

 

זה ששום דבר לא בסדר, זה לא אומר שהכל בסדר.

את זה למדתי בקורס הראשון בכלכלה.

פורסם
13 אלף יורו זה עדיין לא 100 אש"ח.

 

מצד שני, מחירי ביטוח רפואי, השכלה גבוהה ושירותי תקשורת בארה"ב גבוהים פי כמה, אז הייתי רוצה לחשוב שזה מתקזז איפשהו. אולי. מתישהו.

 

מצד שני, יונדאי סנטה פה זה לא בדיוק הרכב שהמחיר שלו יגרום לי לבכות, לא כי אני עשיר או משהו, אלא כי אני פשוט לא רוצה את הרכב הזה, ולא משנה אם הוא עולה 150 או 250 אלף, שאותם גם ככה אין לי, וכשיהיה, אני מעדיף להוציא את זה על דברים אחרים.

אתה שוכח שגם ההכנסה שונה בארה"ב.

אי אפשר להמיר מטבע ולהגיד זה זול וזה יקר.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם
זה ששום דבר לא בסדר, זה לא אומר שהכל בסדר.

את זה למדתי בקורס הראשון בכלכלה.

למה היית צריך ללמוד את זה ולמה חשבו בכלל ללמד את זה :shock:

ט.ל.ח

פורסם

חבל כי מגננים על השוק יותר מידי - יש פערים מוגזמים.. שתי נקודות.

 

כך / קח את המחיר באינגלנד .. עם המיסים המקומיים.

והרווחים של הדילרים, (כולל אולמות תצוגה מחסן חלפים, מוסכים והדרכות לצוות המוכרים והמכונאים) .

כאשר אנו מוסיפים על המחיר המלא של הרכב, את המיסים הישראליים - עדיין הפערים גדולים.

 

בדקנו מספר רכבים - למעט מאזדה פורד ויונדאי ועוד כמה.. שבהן המחירים סבירים (בטווח מחירי המשפחתיות הרגילות)

נראה כי חלק מהיבואנים בארץ - מנצלים את כל תחלואי השוק אשר נרשמו -

ותחת התחלואים הללו מנצלים את המצב.

 

יש פערים של כ 30-50 אלף, בטווח הרכבים של מעל 160 אלף ש"ח.

בעוד שהפער צריך להיות כ 3-5 אלף סטרלינג = כ 20 אלף ש"ח + המיסים הישראליים = כ 35-40 אלף ש"ח.

(מאחר וגם בבריטניה יש מיסים)

והיבואנים בארץ.. מותחים את הפער לכיוון הפי שתיים לכיוון 60-80 אלף ש"ח.

(ואח"כ מתגאים, כי מאחר והמיסים בישראל גבוהים - היצרן מתחשב בכך.. :shock:

והיבואן מצליח להוציא מחירים תחרותיים מהיצרנים, כאילו יותר זולים - מהמחיר אשר היצרן מוכר בשאר הארצות)

 

דיון המזכיר נשכחות.. וכנראה לא נשכנע ונשתכנע.. בדיוק כמו הדיון על תמחור הג'וליה.

(היבואן - כעבור כ שנה הוריד .. לא הוריד - ביצע התאמות למחיר.. ובדרך איבד את הרגע הנכון, של רכב חדש בשוק)

https://www.carsforum.co.il/vb/showt...9C#post5585245

 

Shmelov

לפי התגובות פה אני מתחיל להבין את היבואן, תמיד יהיה מי שיקנה,



תראו שבחו"ל מזדה 3 גרסת 165 כ"ס ומרצדס A180 עולות בדיוק אותו דבר!

איך בישראל יש פער של כ-80,000 ש"ח? כיוון שאנשים פה בטוחים שהמרצדס היא עולם אחר

:lol:

לפני חודש חזרתי מרוסיה, היצע הדגמים שם אפילו לא כולל A180, מתחיל מA200 וגם



אותה אף אחד לא מזמין, קונים A250 fully loaded בגרושים!

אני לא אומר שרכב בישראל אמור לעלות כמו באנגליה, אבל יחס המחירים בין הדגמים צריך להיות פחות או יותר דומה.

אז, שלא יעבדו עליכם...



תהיה הוגן - תרוויח בכייף. (אנו יודעים היום את המחירים בבריטניה - ומרגישים מטומטמים)

 

אם אתה מוכר חלקי חילוף במחירים גבוהים, ב 400-500% יותר מהמקבילים לך, בבריטניה -

אתם מגזימים

כי עם כלל ההוצאות והמיסים - לא צריך להיות כזה הפרש.

בדוק היכן אתם טועים ומפסידים ועל... :wink:תעלה ישר על הלקוחות - ובדוק גם את ההוצאות.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...