Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפער בין טוסון לסנטה פה הוא 1500$ בלבד...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כי זה מה שמר וגברת ישראלי מוכנים לשלם כדי להעמיד סנטה פה מול טוסון של השכן

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יבוא מקביל זה לא הפתרון, יש רכבים שפשוט לא כדאי לקנות, בגלל שהיבואן חושב שהוא יכול לדרוש פרמיה עבור הרכב, אני לא מוצא סיבה הגיונית להעדיף סנטה פה על קודיאק 2 ליטר, במאה שמונים אלף שקל, זה הפער האמיתי בין טוסון לסנטה פה,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

תוסיף 1700 דולר להנעה כפולה, אבל כן, גם אז זה לא מסביר את ההפרש ההזוי בין הדגמים. כנראה שבכלמוביל מרגישים שהם יכולים לדרוש מחירים כאלו, בדיוק כפי שעשו עם ה-A קלאס, גם לה הצמידו תג מחיר הזוי.

פורסם
[ATTACH=CONFIG]513087[/ATTACH]

 

הפער בין הטוסון לסנטה פה הוא 1500$ דולר בארה"ב, לא ברור איך הפער במחיר בארץ הוא 100k ש"ח...

 

כמה עולה לך לראות רופא בארצות הברית וכמה עולה בישראל?

סוציאליות עולה כסף.

סוציאליות חזירית שבה לוקחים מאלה שעובדים קשה בכדי לממן את אלה שלא רוצים לעבוד או שחיים חיים שהם לא יכולים לשלם עבורה עולה הרבה יותר.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ההשוואה שעשית היא לסנטה פה ספורט בעלת 5 מושבים.

תשווה ל7, שם הפער הוא 5k ומעלה.

בעיקרון אתה צודק אבל תשווה עגבניית שרי לעגבניה :wink:

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

מה הקשר לרפואה?(בקנדה הרפואה מסובסדת, עדיין מחירי רכבים זולים) ההבדל הוא בין 2 דגמים של אותו יצרן, שההבדל במחיר הוא עשר אחוז, ברוב העולם, רק שכאן ההבדל הוא שישים אחוז, אין בארה"ב סנטה פה 7 מושבים, יש את הסנטה פה xl, לא ניתן להשוות לסנטה פה הרגיל, הוא שונה מאוד,

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

פורסם

אז תקנה קיה סורנטו שמתחילה ב-50 אלף פחות מהסנטה פה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אבל אז ישוו ספורטאז׳ המפוארת לסורנטו אורבן ויגלו הפרש של 10-15 אחוז...

בכל מקרה הסנטה פה ספורט האמריקאית לא ברת השוואה ישירה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

בדיוק מאותה הסיבה שניתן לקנות שם בית במחיר של דירת 3 חדרים בערד - כי מדובר בשתי מדינות שונות לחלוטין.

 

הידעת שיותר ממחצית רכבי היונדאי שנמכרים בארה"ב, גם מיוצרים בארה"ב? יבוא רכבים מקוריאה מול מכירת מכוניות בבית. הכנסת את זה לחישוב?

תמחור מכוניות שונה, מיסים שונים, משכורות שונות, ועוד מליון דברים.

 

כדאי לנסות ולהבין מה עומד מאחורי זה, כי ממש קל לפתוח עוד נושא בסגנון "בארה"ב זה זול יותר".

פורסם
בדיוק מאותה הסיבה שניתן לקנות שם בית במחיר של דירת 3 חדרים בערד - כי מדובר בשתי מדינות שונות לחלוטין.

 

הידעת שיותר ממחצית רכבי היונדאי שנמכרים בארה"ב, גם מיוצרים בארה"ב? יבוא רכבים מקוריאה מול מכירת מכוניות בבית. הכנסת את זה לחישוב?

תמחור מכוניות שונה, מיסים שונים, משכורות שונות, ועוד מליון דברים.

 

כדאי לנסות ולהבין מה עומד מאחורי זה, כי ממש קל לפתוח עוד נושא בסגנון "בארה"ב זה זול יותר".

הדיון הוא על הפער היחסי בין הדגמים בארץ ארה"ב ולא על הבדלי המחיר בין הארץ לארה"ב.

אילו מיסים יש בארה"ב על ייבוא רכב מקוריאה השונים מהמיסים שמוטלים על רכב המיוצר בארה"ב?

המס המקומי אינו כלול במחיר המומלץ (לכל מדינה יש מע"מ אחר)

עלות ההובלה היא הפער היחיד (מאות דולרים ממש בודדים)

פורסם

אז אם אתה יודע הכל, בוא ותספר בבקשה למה ההפרש במחיר בארץ הוא 100 אלף ש"ח ובארה"ב הוא 1500 דולר בלבד. אבל בבקשה ממך, תכתוב דברים שאתה יודע גם לגבות.

פורסם
אז אם אתה יודע הכל, בוא ותספר בבקשה למה ההפרש במחיר בארץ הוא 100 אלף ש"ח ובארה"ב הוא 1500 דולר בלבד. אבל בבקשה ממך, תכתוב דברים שאתה יודע גם לגבות.

המעניין, שחלקכם פה (מורכב בעיקר מהותיקים ובעלי הניסיון בפורום), מסבירים שאי אפשר להבין את הפערים האילו ויש המון משתנים שלא ידועים לאדם הרגיל והקטן, אלא רק למתי מעט.

במקום לשאול את השאלות ולחפש את התשובות לתופעה, אתם פועלים ומתנהגים בדיוק ההיפך.

פורסם

הייתי בטוח שהתשובות נמצאות אצלך. אני יודע לא להשוות בין מחירים בארץ לאלה שבחו"ל. מה אתה יודע?

טוען שהכל קומבינה? תוכיח. טוען שמרמים אותנו? תחפור ותביא הוכחות. אני למשל יודע להגיד שיצרן מתמחר מכוניות ליבואן אחרת בכל פעם. זה גם תלוי לעיתים בכמות המכוניות שמוקצית לישראל, ובמפרט מיוחד שבונה היבואן עבור הדרישות של השוק הישראלי. אתה מנגד מתעקש שדופקים אותנו. נטו.

רוצה טוסון ב-23 אלף דולר? בבקשה. הגרלת הגרין קארד פתוחה מדי שנה. גם אני אגב רשום.


×
×
  • תוכן חדש...