Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפער בין טוסון לסנטה פה הוא 1500$ בלבד...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישה.. מהיכן אתה יודע, אולי ביקשו ממני..

:wink: וסירבתי .





https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3740254,00.html



כיום אפל מוכרת את מוצריה בארץ באמצעות מספר משווקות רשמיות - חברות הסלולר, ולצידן רשת איידיגיטל,

iStore וסי־דאטה.

כמו כן, יש פעילות נרחבת של יבוא מקביל של מוצריה... אייפונים נחשבים כבר היום לזולים מאוד בארץ.



 

 

 

אייל.

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל, בחייך, לא מתאים לך להסתמך על דברים לא מבוססים...

מחיר אייפון XS מקס 64GB בישראל - החל מ-4880 שקל (לא יודע מה כולל, מניח שלא יבואן רשמי עם אחריות ושירות וכו')

מחיר אייפון XS מקס 64GB בארה"ב - 1100$ שהם 4,101 שקלים. כמובן מאפל עצמה, עם אחריות וכל הכרוך בכך.

 

בוא תספר לי עוד על איך מחירי האייפון ירדו בזכות היבוא המקביל.

 

 

לא מסקרן אותך להבין מדוע רכבי ההיבריד הנמכרים בארץ הם על פניו הרבה יותר יקרים ממחיריהם היחסים בחו"ל, בעוד שעליהם יש רק שליש מיסוי לעומת המכוניות הרגילות.

 

 

השאלה היותר מסקרנת היא כיצד אצל כל היבואנים אנו מוצאים את התופעה הזאת.

כאילו בשוק תחרותי, לא יקום לפחות יבואן אחד שיגלגל את המיסוי הנמוך בדמות מחיר מוזל לצרכן...?

 

התשובה היא לא, ואז השאלה שלי היא למה?

 

מסקרן אותי מאוד, אז הלכתי לאתר של טויוטה גרמניה, לא מתוך ידיעה שהמחירים שלהם הוגנים או לא, סתם כי זה היצרן הראשון שקפץ לי לראש שיש לו הרבה דגמים שיש להם גם גרסה היברידית וגם רגילה.

 

כאן המחירון של טויוטה גרמניה

כאן של טויוטה ישראל

 

להלן הממצאים:

אוריס (רמת גימור קומפורט)

1.2 טורבו ידנית: 23300 אירו

1.2 טורבו אוטומטית: 24900 אירו (+7%)

1.8 הייבריד: 26300 אירו (+5.6% ביחס לאוטומטית)

פריוס (גם קומפורט, מה שזה לא יהיה): 30290 (+15% ביחס להבייריד)

 

בארץ:

1.6: כבר לא נמכר, מחיר אחרון 129900 שקל

1.8 הייבריד: 132900 שקל (+2.3%)

פריוס קומפורט (לא יודע אם זה אותו דבר): 146900 (+10%).

 

 

CHR (רמת גימור Team Deutschland. כן, זה אמיתי... O_o)

1.2 טורבו: 30490 אירו

1.8 הייבריד: 29890 אירו (-2%)

פריוס: +1.3% ביחס להבייריד

 

בארץ:

1.2 טורבו: כבר לא נמכר, מחיר אחרון 140900 שקל

1.8 הייבריד (באותה רמת גימור): 140900 שקל (+0%)

פריוס: 146900 (+4.25%)

 

 

איפה פה אתה רואה פערים משמעותיים? בארץ הפריוס ביחס לאוריס יותר זולה מאשר בגרמניה (15% לעומת 10%), ה-CHR הייבריד בארץ יקר ב-2% ביחס לטורבו, והפריוס ביחס ל-CHR יקרה בקצת יותר מ-3%. זה העושק? זאת החזירות?

 

יש לך נתונים (אבל בחיאת, נ-ת-ו-נ-י-ם) אחרים? בבקשה בוא ותציג אותם. כי זה לא פייר שאני אתווכח ככה עם עצמי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
מסקרן אותי מאוד, אז הלכתי לאתר של טויוטה גרמניה, לא מתוך ידיעה שהמחירים שלהם הוגנים או לא, סתם כי זה היצרן הראשון שקפץ לי לראש שיש לו הרבה דגמים שיש להם גם גרסה היברידית וגם רגילה.

 

כאן המחירון של טויוטה גרמניה

כאן של טויוטה ישראל

 

להלן הממצאים:

אוריס (רמת גימור קומפורט)

1.2 טורבו ידנית: 23300 אירו

1.2 טורבו אוטומטית: 24900 אירו (+7%)

1.8 הייבריד: 26300 אירו (+5.6% ביחס לאוטומטית)

פריוס (גם קומפורט, מה שזה לא יהיה): 30290 (+15% ביחס להבייריד)

 

בארץ:

1.6: כבר לא נמכר, מחיר אחרון 129900 שקל

1.8 הייבריד: 132900 שקל (+2.3%)

פריוס קומפורט (לא יודע אם זה אותו דבר): 146900 (+10%).

 

 

CHR (רמת גימור Team Deutschland. כן, זה אמיתי... O_o)

1.2 טורבו: 30490 אירו

1.8 הייבריד: 29890 אירו (-2%)

פריוס: +1.3% ביחס להבייריד

 

בארץ:

1.2 טורבו: כבר לא נמכר, מחיר אחרון 140900 שקל

1.8 הייבריד (באותה רמת גימור): 140900 שקל (+0%)

פריוס: 146900 (+4.25%)

 

 

איפה פה אתה רואה פערים משמעותיים? בארץ הפריוס ביחס לאוריס יותר זולה מאשר בגרמניה (15% לעומת 10%), ה-CHR הייבריד בארץ יקר ב-2% ביחס לטורבו, והפריוס ביחס ל-CHR יקרה בקצת יותר מ-3%. זה העושק? זאת החזירות?

 

יש לך נתונים (אבל בחיאת, נ-ת-ו-נ-י-ם) אחרים? בבקשה בוא ותציג אותם. כי זה לא פייר שאני אתווכח ככה עם עצמי.

לקחת בחשבון שלהייבריד יש מיסוי בארץ שהוא שליש לעומת הרגילה?

לא שאלת את עצמך איך זה בא לידי ביטוי במחיר בארץ?

 

בחשבון (לפני מע"מ):

רגילה: 1*1.83 = 1.83

הייבריד 1*1.3=1.3

כלומר המחיר של של ה CHR באירו בארץ לפי המחיר הגרמני והמיסוי הישראלי צריך להיות:

1.2 טורבו :30490*1.83=55,796

 

1.8 הייבריד: 29890*1.3=38,857

פורסם

מה המיסוי הגרמני על רכב היברידי? כי בגרמניה, שלא כמו בארה"ב, המחירים המוצגים באתר כוללים את כל המיסים.

וזה לפני שנכנסו לזה שהחישוב שלך לא נכון כי הוא כולל רק את מס הקניה ולא את המע"מ, אבל עזוב את זה. זה לא רלוונטי כי כל הטיעון על המיסוי כרגע לא ברור.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)
אייל, בחייך, לא מתאים לך להסתמך על דברים לא מבוססים...

מחיר אייפון XS מקס 64GB בישראל - החל מ-4880 שקל (לא יודע מה כולל, מניח שלא יבואן רשמי עם אחריות ושירות וכו')

מחיר אייפון XS מקס 64GB בארה"ב - 1100$ שהם 4,101 שקלים. כמובן מאפל עצמה, עם אחריות וכל הכרוך בכך.

 

בוא תספר לי עוד על איך מחירי האייפון ירדו בזכות היבוא המקביל.

 

,,,,,

 

 

 

הוסף מ.ע.מ ומס קנייה בישראל כ 25% - בארה"ב המס המשולב לפי מדינות כ 12% .

זו הערכה (בגבולות הנתונים) - אני לא זוכר מדוייק.

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
ישה, אין לי שום בעיה עם מיקסום רווחים, וחבל שעד עכשיו לא הייתי כנראה מובן בהקשר זה.

הבעיה שלי, שבשוק שאמור להיות תחרותי, אתה מוצא התנהגות דומה של המתחרים לגבי אופן התימחור של המוצרים שהם מוכרים.

יותר ברור מזה, בלי להיות מואשם בהוצאת דיבה - אין לי.

 

שוב יש לך טעות בסיסית

 

רכב לא היברידי עולה X לאחר מיסוי מלא היברידי עולה X+ במיסוי נמוך בהרבה.

 

למה

 

כי הקהל הירוק קונה את זה כי הוא שומר על כדור הארץ

 

ישראל ישראלי מבקש זאת כי הוא מקבל 500 ש"ח הנחה בשווי רכב

 

החברה בה הוא עובד מבקשת זאת מחברת הליסינג כי תצרוכת הדלק טובה יותר.

 

ואז היבואן אומר לעצמו

 

פתאים נדיין אותם במחיר, ויבואן ב' רואה את המחיר של יבואן א' ואומר לעצמו וואלה me too.

 

ומפעם לפעם כולם עושים מבצעים כדי לרענן את המלאי , סוף שנה וכו' ועם ישראל מבסוט.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
הוסף מ.ע.מ ומס קנייה בישראל כ 25% - בארה"ב המס המשולב לפי מדינות כ 12% .

זו הערכה (בגבולות הנתונים) - אני לא זוכר מדוייק.

 

 

 

אייל.

 

חבל שת'שולח אותי ככה להתלכלך...

מחיר באיידיגיטל לאותו דגם: 5500 ש"ח

מחיר באייסוטר: 5,280 ש"ח

סי דאטא מוכרים רק אייפון 7 - בן 3? 4? לא יודע...

 

תוסיף לאותם 1100 דולר מע"מ של 9.98% (נגיד 10, בשביל להקל), שהוא הגבוה ביותר בארה"ב (לואיזינה) והגענו ל-1200 דולר שהם 4474 שקל. 300 וקצת שקל זול מהמחיר הנמוך ביותר בזאפ וקצת פחות/יותר מהמחיר של המשווק המורשה. רוצה להמשיך?

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
שוב יש לך טעות בסיסית

 

רכב לא היברידי עולה X לאחר מיסוי מלא היברידי עולה X+ במיסוי נמוך בהרבה.

 

למה

 

כי הקהל הירוק קונה את זה כי הוא שומר על כדור הארץ

 

ישראל ישראלי מבקש זאת כי הוא מקבל 500 ש"ח הנחה בשווי רכב

 

החברה בה הוא עובד מבקשת זאת מחברת הליסינג כי תצרוכת הדלק טובה יותר.

 

ואז היבואן אומר לעצמו

 

פתאים נדיין אותם במחיר, ויבואן ב' רואה את המחיר של יבואן א' ואומר לעצמו וואלה me too.

 

ומפעם לפעם כולם עושים מבצעים כדי לרענן את המלאי , סוף שנה וכו' ועם ישראל מבסוט.

יש לך דרך מיוחדת להציג את הדברים

פורסם
מה המיסוי הגרמני על רכב היברידי? כי בגרמניה, שלא כמו בארה"ב, המחירים המוצגים באתר כוללים את כל המיסים.

וזה לפני שנכנסו לזה שהחישוב שלך לא נכון כי הוא כולל רק את מס הקניה ולא את המע"מ, אבל עזוב את זה. זה לא רלוונטי כי כל הטיעון על המיסוי כרגע לא ברור.

כתבתי מיסוי ישראלי על מחיר גרמני.

ממש מצטער שאתה לא מצליח להבין את החישוב...

שורה תחתונה - ה - CHR ההיברדי בשוק תחרותי אמיתי היה אמור לעלות לפחות 20% פחות מדגם הבנזין.

פורסם

אבל איך?!?!?! איך אתה יכול לכתוב את זה?!?!?!?!?! נשבע שאני שנייה לפני תלישת שיער.

איך אתה יכול לקחת מחיר לצרכן ולבסס עליו משהו?! מה אם המיסוי על רכב היברידי בגרמניה הוא 0% ועל רכב בנזין הוא 500%? אז הפער במחירים אצלנו הוא לא רק הגיוני, אלא מדהים לטובת הצרכן.

 

בקיצור, נמאס לי להאכיל טרולים. רוצה שניקח אותך ברצינות? תביא נתונים והוכחות לחזירות. אמרתי לך וההצעה עודנה על השולחן, שלח לי את הנתונים ואני מבטיח לך שזה יראה אור כאכבר תחקיר על היבואנים החלאות שמזיינים את האזרח הקטן.

 

לא רוצה? אתה לא פחות גרוע מהם. אפילו יותר. כי אתה יכול לשנות את המצב, אבל במקום זה אתה בוחר לשבת באיזה פורום וליילל "אכלו לי שתו לי". אז יאללה, שיהיה לכולם אינוס נעים.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
אבל איך?!?!?! איך אתה יכול לכתוב את זה?!?!?!?!?! נשבע שאני שנייה לפני תלישת שיער.

איך אתה יכול לקחת מחיר לצרכן ולבסס עליו משהו?! מה אם המיסוי על רכב היברידי בגרמניה הוא 0% ועל רכב בנזין הוא 500%? אז הפער במחירים אצלנו הוא לא רק הגיוני, אלא מדהים לטובת הצרכן.

 

בקיצור, נמאס לי להאכיל טרולים. רוצה שניקח אותך ברצינות? תביא נתונים והוכחות לחזירות. אמרתי לך וההצעה עודנה על השולחן, שלח לי את הנתונים ואני מבטיח לך שזה יראה אור כאכבר תחקיר על היבואנים החלאות שמזיינים את האזרח הקטן.

 

לא רוצה? אתה לא פחות גרוע מהם. אפילו יותר. כי אתה יכול לשנות את המצב, אבל במקום זה אתה בוחר לשבת באיזה פורום וליילל "אכלו לי שתו לי". אז יאללה, שיהיה לכולם אינוס נעים.

אין הבדלי מס קניה בגרמניה ובטח לא בארה"ב על הרכבים האילו.

תבדוק את המחירים ל CHR באנגליה, גרמניה וארה"ב ותגלה שהיחס נשמר.

נראה שאתה ממש מתעקש לא להבין את המספרים.

פורסם

דוגמאות נורא סלקטיביות ומגמתיות הבאת כאן... יאריס באיטליה עולה 10,000 יורו לפני הנחה כמובן, לנד קרוזר כ35,000 יורו ויכול למצוא לך עוד המון רכבים במחירים פסיכים במדינות שבהם במיסוי דומה לארץ, לא מדבר על ארה"ב בכלל.

פורסם
דוגמאות נורא סלקטיביות ומגמתיות הבאת כאן... יאריס באיטליה עולה 10,000 יורו לפני הנחה כמובן, לנד קרוזר כ35,000 יורו ויכול למצוא לך עוד המון רכבים במחירים פסיכים במדינות שבהם במיסוי דומה לארץ, לא מדבר על ארה"ב בכלל.

ומה הקשר לדיון?

פורסם
אין הבדלי מס קניה בגרמניה ובטח לא בארה"ב על הרכבים האילו.

תבדוק את המחירים ל CHR באנגליה, גרמניה וארה"ב ותגלה שהיחס נשמר.

נראה שאתה ממש מתעקש לא להבין את המספרים.

 

אל תגיד "אין". אל תגיד "תבדוק". תביא נתונים. עד אז אין סיבה להמשיך בדיון הסרק הזה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

בוא נערבב אתכם עוד קצת

 

בתחילת שרשרת המזון יושב היצרן.

 

הוא לא פראייר.

 

אם על רכב רגיל הוא נותן ליבואן הישראלי מחיר מעולה כדי להיות תחרותי בגלל המיסוי הגבוה ( זול יותר מאשר ליבואן בארץ אחרת עם מיסוי נמוך )

 

ברכב היברידי הוא מדיין את היבואן בהשוואה לרכב רגיל כי המיסוי הוא נמוך.

 

עוד ערבוב

 

רכב רגיל בדרגת זיהום 1-2 מקבל הנחה יפה של כ 19000 ש"ח לאחר מע"מ , רכב היברידי לא מקבל זאת , אז הפרשי המס כבר יותר קטנים בין ההיברידי לרגיל.

 

אוףףףף.

 

עד שלא תהיה תחרות אמיתית נמשיך לקטר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...