Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפער בין טוסון לסנטה פה הוא 1500$ בלבד...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה טוסון ב-23 אלף דולר? בבקשה. הגרלת הגרין קארד פתוחה מדי שנה. גם אני אגב רשום.

מה הקשר בין משפט זה לדיון?

עברנו לערבוב?

תמשיכו לדקלם את סיפורי היבואנים, כנראה שזה עושה לרובכם נעים וטוב.

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בסופו של יום המחיר הוא זה שהצרכן מוכן לשלם. אם לא היו אנשים שמוכנים לשלם את המחיר הזה, זה לא היה המחיר. היבואן עושה מה שכלכלי בשבילו, והמחיר שבו המוצר שהוא מוכר נמכר בשווקים אחרים שאין ללקוחות שלו גישה אליהם לא אמור לעניין אותו.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם
מה הקשר בין משפט זה לדיון?

עברנו לערבוב?

תמשיכו לדקלם את סיפורי היבואנים, כנראה שזה עושה לרובכם נעים וטוב.

 

אתה זה שמערבב פה. פול גז בניוטרל.

במקום לדבר ברמזים, בוא ותכתוב מה אתה יודע לגבי הסיבה לפער המחיר. אבל יודע בוודאות, לא תאוריות.

פורסם

יש כאן שתי סוגיות שונות לגמרי - התחלנו בפער (באחוזים) בין דגמים מאותו יצרן לבין הפער בין מחירי ארהב לישראל.

לפער השני, כדי להרגיע את הדיון, מספיק להסתכל רק על שני גורמים מתוך מכלול הסיבות: מס הקנייה (ישראל 83 אחוז לפני הפחתות זיהום ובטיחות, ארהב - אפסי עד נמוך בעשרות אחוזים), יבוא (ישראל הכל מיובא ומאוחסן מקומית, ארהב הרוב מיוצר שם).

בקשר להבדלי הפער באחוזים בין דגמים - סוגיה מעניינת עם סיבות אחרות לגמרי אך לצערי אי אפשר לבצע את ההשוואה בצורה נכונה בין המדינות, מדובר בדגמים שונים ממקור שונה.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
הייתי בטוח שהתשובות נמצאות אצלך. אני יודע לא להשוות בין מחירים בארץ לאלה שבחו"ל. מה אתה יודע?

טוען שהכל קומבינה? תוכיח. טוען שמרמים אותנו? תחפור ותביא הוכחות. אני למשל יודע להגיד שיצרן מתמחר מכוניות ליבואן אחרת בכל פעם. זה גם תלוי לעיתים בכמות המכוניות שמוקצית לישראל, ובמפרט מיוחד שבונה היבואן עבור הדרישות של השוק הישראלי. אתה מנגד מתעקש שדופקים אותנו. נטו.

רוצה טוסון ב-23 אלף דולר? בבקשה. הגרלת הגרין קארד פתוחה מדי שנה. גם אני אגב רשום.

 

תמיד יש תירוצים פה בארץ לכל מצב דפוק. אני זוכר שגם על הסלולר היו המון הסברים למה המחירים הם כמו שהם ושזה המצב עד שפתחו את השוק והופה, פתאום כולם מורידים יפה ואף אחד לא פושט רגל. אני לא קונה את זה, תפתח את השוק של הרכב באותה המידה ונראה מה ההסברים האלו שווים ברגע האמת כשהתחרות נושפת בעורף.

פורסם

אנשים משלמים, אז למה שלא יתמחר ככה?

אתן לכם דוגמה קטנה. אני סטודנט ובסופי שבוע אני עובד בדוכן אוכלו המחירים שלי בדוכן הם חזירות לשמה, אבל למרות העלאה המתמשכת במחירים הלקוחות עדיין באים. אז למה שהבעלים שלי יוריד את המחיר? בכל העלאה הוא מוצא תירוץ לזה, הלקוחות מתלוננים פעם אחת וחוזרים לקנות. ביום שהם יפסיקו לקנות, הוא יוריד מחירים. אותו הדבר בעולם הרכב ובכל מוצר צריכה אחר.

  • אחראי פורום
פורסם
המעניין, שחלקכם פה (מורכב בעיקר מהותיקים ובעלי הניסיון בפורום), מסבירים שאי אפשר להבין את הפערים האילו ויש המון משתנים שלא ידועים לאדם הרגיל והקטן, אלא רק למתי מעט.

במקום לשאול את השאלות ולחפש את התשובות לתופעה, אתם פועלים ומתנהגים בדיוק ההיפך.

 

יותר מעניין זה שאתה דוגל בירי סיסמאות ללא גיבוי וללא הסבר. מזכיר את אלה שלא באמת יודעים אבל הטון הבטוח שלהם איכשהו משכנע.

אז מבקשים ממך, בוא תסביר לנו אחת ולתמיד, עם תנאי אחד, בלי השורשים הבאים: ג.נ.ב, ג.ז.ל, ע.ב.ד. ועיניים.

יאללה shoot.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

ואולי עם ההורדה במחיר יקצץ סטודנט או שניים מהמשרה...



 

ע"ע סגירת סניפי הבנקים ומעבר למובייל.

אל תדאג, עם מחיר של 140 שקל לקילו פרגית הוא יכול להרשות לעצמו להוריד במחיר מבלי לקצץ במקומות אחרים.

ובוא נשאר בתחום הרכב ואת הדוכן נשאיר לדיון אחר.

פורסם
תמיד יש תירוצים פה בארץ לכל מצב דפוק. אני זוכר שגם על הסלולר היו המון הסברים למה המחירים הם כמו שהם ושזה המצב עד שפתחו את השוק והופה, פתאום כולם מורידים יפה ואף אחד לא פושט רגל. אני לא קונה את זה, תפתח את השוק של הרכב באותה המידה ונראה מה ההסברים האלו שווים ברגע האמת כשהתחרות נושפת בעורף.

 

שוק הסלולר נתפח לתחרות לא כי החברות רצו, אלא כי הן קיבלו הוראה ממשרד התקשורת.

יש לך יבוא מקביל לרכב היום, שמקרטע מאוד אגב. אם כבר לכעוס על מחירים גבוהים, זה צריך להיות מופנה למדינה שגובה מס גבוה, ולא על היבואנים שבלית ברירה מגלגלים את הכל על הצרכן. רוצים הנחה? אל תקנו רכב חדש. היבואנים לא עניים, אבל הרווח שלהם משתנה מדגם לדגם.

פורסם (נערך)
יותר מעניין זה שאתה דוגל בירי סיסמאות ללא גיבוי וללא הסבר. מזכיר את אלה שלא באמת יודעים אבל הטון הבטוח שלהם איכשהו משכנע.

אז מבקשים ממך, בוא תסביר לנו אחת ולתמיד, עם תנאי אחד, בלי השורשים הבאים: ג.נ.ב, ג.ז.ל, ע.ב.ד. ועיניים.

יאללה shoot.

 

אמרתי את זה אלף פעם בהטיות שונות, אבל כל מובילי הדיעה פה כמוך מחופרים בעמדות הברנז׳איות שלהם.

בשבילך אציין את זה יותר ברור: ההיפך מתחרותי משוכלל

והכוונה לשוק, לא לכולו, רק איפה שהם צריכים. מקווה שעכשיו כמה מכם יבינו.

עריכה אחרונה על ידי איצו
פורסם
ואולי עם ההורדה במחיר יקצץ סטודנט או שניים מהמשרה...

 

ע"ע סגירת סניפי הבנקים ומעבר למובייל.

אתה חושב שהבעל בית שלו מעסיק יותר עובדים משהוא צריך על אף הרווחים הגבוהים שלו?

 

כנראה יעסיק אותה כמות עובדים גם אם הרווח שלו יהייה חצי או פי אחת וחצי על אותה כמות מכירות.

פורסם
אז יקזז את העלות של העובד מהרווחים .

 

הרגלים קשה לשנות... מספרים קל.

גם כך כל אילו שמרוויחים מאוד יפה כדי לשדרג את ה bmw כל שנה, משלמים שכר מינימום או משהו קרוב לזה.

לגבי ההרגלים אני מסכים איתך.

ולמה לשנות אם החבר׳ה קונים

פורסם

נכון, ובסוף מסתבר לו שבשוק הנוכחי... גם אם תקצץ בן אדם, יבוא תמיד הסטודנט שרוצה ומוכן להתאמץ יותר באותו שכר.

 

וזה לגיטימי וטבעי .

וזו דרכו של עולם... לא מושלמת, אבל עובדה שזה עובד.


×
×
  • תוכן חדש...