Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הפער בין טוסון לסנטה פה הוא 1500$ בלבד...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2764 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לך דרך מיוחדת להציג את הדברים

 

פשוט מציאותי ומבין את הראש ואת המערכת.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • תגובות 102
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבל שת'שולח אותי ככה להתלכלך...

מחיר באיידיגיטל לאותו דגם: 5500 ש"ח

מחיר באייסוטר: 5,280 ש"ח

סי דאטא מוכרים רק אייפון 7 - בן 3? 4? לא יודע...

 

תוסיף לאותם 1100 דולר מע"מ של 9.98% (נגיד 10, בשביל להקל), שהוא הגבוה ביותר בארה"ב (לואיזינה) והגענו ל-1200 דולר שהם 4474 שקל. 300 וקצת שקל זול מהמחיר הנמוך ביותר בזאפ וקצת פחות/יותר מהמחיר של המשווק המורשה. רוצה להמשיך?

 

נראה כי התבלבלנו..

 

ישראל המיסים כ 25% - אריזונה כ 10% ההבדל כ 15% לרעת ישראל.

 

אריזונה - 1200 דולר שהם = 4474

הורד מהמחיר בישראל כ { 15% כ 800 ש"ח } - זה הפרש המיסים מול ארה"ב. 10% באריזונה מול 25% בישראל.

 

ישראל - 5.280 כממוצע בין המחירים, של היבואן והיבוא המקביל (-) 15% - הפרש המיסים 800 ש"ח .

 

המחיר באריזונה - - כ 1200 דולר שהם = 4474

המחיר בישראל - סביב ה 4.480 (המס חושב כ 10% בלבד, כמו באריזונה)

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא הבנתי כלום...

הבאת ציטוט מתוך כתבה שאמר ש"אייפונים נחשבים כבר היום לזולים מאוד בארץ" כחיזוק לטענתך שמרגע שנכנסו יבואנים מקבילים של מוצרי אפל, מחירי הטלפונים שלהם ירדו.

הבאתי את המחיר המלא לצרכן של אייפון מגרסה מסוימת בארה"ב לעומת מחירו בישראל. דה-פקטו, בישראל הוא יקר בכ-400 שקל מול יבואן אפור ובכ-1000 שקל מול יבואן רשמי מקביל.

 

מה עניין המחיר שאני וחברי בוב משלמים על אייפון לממוצע בין מיסים של ישראל ואריזונה?

שורה תחתונה - בארץ יקר יותר משמעותית, או לא? הייבוא המקביל הוריד את המחיר לרמה שאפשר לקרוא לה "זולה מאוד", או לא? זה הכל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם (נערך)

המחיר הותאם וירד.. המחיר הבסיסי תואם - הוסף כ 800 ש"ח , הפרש המיסים למדינה.

 

ויותר מזה - עקב המחיר (800 ש"ח ההפרש ) - אנו מעדיפים לקנות בארץ, ולקבל אחריות.

ומורידים את סיכון ההברחה, או בעיות האחריות.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אתם תצטרכו לסלוח לי, לא עברתי על כל התגובות אלא ברפרוף.

האם פותח השרשור בדק לפי מפרט הרכב?

 

עד כמה שאני יודע בארץ המפרט בטוסון מתחיל ברמה נמוכה יחסית לעומת הסנטה פה שהביאו את המפרט היקר יותר כבר מהבסיס.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

נו, נניח שהיבואנים עובדים עלינו בעיניים, חזירים, נבלות ומה לא.

 

מה בדיוק אני אמור לעשות עם המידע הזה? לנסוע לארה"ב ולקנות שם סנטה-פה? להפסיק לקנות מכלמוביל? או אולי הפוך, להשקיע במניה שלהם.

 

מה הפואנטה של השרשור?

פורסם

משפט חסר משמעות.

מה זה אומר? לא לקנות כלום? להשוות עם ארה"ב מחירים לפני שקונים משהו?

מה אתה ממליץ בקיצור?

פורסם

האמת שבתאכלס אף אחד גם ככה לא קונה את הרכב בארץ , פחות מ-200 יחידות לפחות עד יולי.

 

שאר רכבי ה7 מקומות הרבה יותר זולים , אפילו המקבילה שלה בקיה זולה ממנה בעשרות אלפי שקלים .

פורסם
^

שזה אומר מה בדיוק? אני שואל ברצינות, כי סיסמאות גם אני יכול לדקלם.

 

מה אתם רוצים שנעשה?

 

לאמץ מנטליות לא פראיירית...

אם אפשרי לא לקנות רכב חדש שנה או שנתיים, אף אחד לא מת עדיין מרכב משומש, ואז המחירים ירדו פלאים!


×
×
  • תוכן חדש...