Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

I20 עד עכשיו עלתה 110 לדגם הפרמיום ו104 לדגם האינספייר, אפשר להגיד שסוג של, אבל צריך לראות מפרט מול מפרט בשביל להבין מה קורה מבחינת אבזור.

כמו שצפיתי, ידנית אין, לפחות את הI30N בנמל אין להם ברירה אלא להביא ידנית, לפחות עד שיונדאי ישיקו את הרובוטית.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם (נערך)

מעניין שעדיין בסנטה פה נשארו עם ה2.4 הוותיק ולא שדרגו לטורבו או משהו אבל מבחינת מפרט בטיחות די מרשים.

הi20 באמת נעלמה מהיצע לא ראיתי חדשות כמעט (8 ספרות) החדשה ביותר שראיתי הייה 55 סוף 2017 במחירון שלה לפי מה שמוצג כאן היא יכולה להתרומם בחזרה גם בקטגוריה הזאתי יש תחרות לא קטנה

 

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Shay Shd Dave
פורסם
עוד דברים: i10 תקבל דגם open sky עם חלון גג.

 

אה, כן, עוד דבר אחד.

"בקרוב אנחנו מקווים להיפגש אתכם למפגש אחר, קצת יותר לחובבי הנהיגה. כבר בנמל יושבים כמה רכבי I30N בגרסת ה-275 כ"ס. ואנחנו מבטיחים לעשות את זה בקרוב מאוד".

 

אני הלכתי לגדל ציפורניים, שיהיה מה לכסוס. תשובות לשאלות בקרוב.

יכול לאשר שכלמוביל דיברו אמת. 5 יונדאי i30N: תכלת, לבנה ו3 שחורות.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הi20 תקבל את כול האביזור הבטיחותי גם ברמת איבוזר הבסיסית?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

להלן המפרטים הטכניים של ה-i20 (שימו לב - לקובץ קוראים "No Prime", מה שאומר שהוא לא כולל את הגרסה הבסיסית ביותר שמכוונת ככל הנראה לציי רכב), הטוסון והסנטה פה.

 

ניצור קשר עם כלמוביל וננסה להבין לפשר גרסת הפריים של ה-i20.

 

לשאלותיכם:

 

טוסון הייבריד (זעיר) כרגע מתוכנן להגיע לקראת סוף 2019 או תחילת 2020.

 

i30 סטיישן, כרגע נבחנת האפשרות להביא את הפאסטבק, אבל נאמר שהיא יקרה מאוד ובאופן כללי הם לא נשמעו מאוד אופטימיים, אז לא הייתי מחכה בנשימה עצורה.

 

קונה ליטר ו/או בגזרת המחיר של קיה סטוניק - אין צפי כי השילובים האלה לא קיימים אצל היצרן כרגע (עם גיר אוטומטי כמובן).

 

הוולוסטר נמצאת בבדיקה.

 

והנה משהו שמאוד ישמח חלק מכם - החל מה-1.1, יונדאי כבר לא "תדחוף" (כלשונכם) את הקונקטד, באף אחד מהרכבים שמגיעים עם מסך צף (שזה להבנתי כולם חוץ מה-i10 וה-i20) אלא תציע אותה כאופציה בתוספת מחיר שתעלה 1600 שקלים.

 

באשר ל-i30N - מצורפות תמונות שנחתו על שולחן המערכת.

WhatsApp Image 2018-11-26 at 11.56.20.jpegWhatsApp Image 2018-11-26 at 12.05.17.jpegWhatsApp Image 2018-11-26 at 12.05.16.jpegWhatsApp Image 2018-11-26 at 12.05.15.jpegWhatsApp Image 2018-11-26 at 12.05.15(2).jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
עוד דברים: i10 תקבל דגם open sky עם חלון גג.

 

אה, כן, עוד דבר אחד.

"בקרוב אנחנו מקווים להיפגש אתכם למפגש אחר, קצת יותר לחובבי הנהיגה. כבר בנמל יושבים כמה רכבי I30N בגרסת ה-275 כ"ס. ואנחנו מבטיחים לעשות את זה בקרוב מאוד".

 

אני הלכתי לגדל ציפורניים, שיהיה מה לכסוס. תשובות לשאלות בקרוב.

 

מתי המפגש ? כל אחד יכול להגיע ?

89' Citroen Ax Sport 1.6 8v Twin Weber - נמכר.

פורסם

לא חושב שיש איזושהי בשורה ב-I20. המחיר לא מספיק אטרקטיבי ביחס לאיביזה ולא מספיק מפתה עבור הקהל השמרני שימשיך לרכוש יאריס או מאזדה 2 (שאגב זריזה ממנה בשניה במיאוץ למאה למרות מנוע אטמוספרי ותיבה פלנטרית).

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
לא חושב שיש איזושהי בשורה ב-I20. המחיר לא מספיק אטרקטיבי ביחס לאיביזה ולא מספיק מפתה עבור הקהל השמרני שימשיך לרכוש יאריס או מאזדה 2 (שאגב זריזה ממנה בשניה במיאוץ למאה למרות מנוע אטמוספרי ותיבה פלנטרית).

 

תלוי מה יהיה האיבזור שלה, מה שכן לאיביזה יש בקרת שיוט אדפטיבית, מצד שני ליונדאי סלון איכותי יותר ולדעתי נעים יותר עקב שילוב שני צבעים.

 

אבל לסיאט יש בהחלט קלף חזק בדמות האקסלנס.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

המפרט מופיע באתר יונדאי. לא רואה משהו חריג, אלא אם מצלמת רוורס ומראות מתקפלות חשמלית ישפיעו על החלטת רכישה של מישהו.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

מה לגבי אמינות הגיר הרובוטי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...