Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט קורדובה 2001 75 כ"ס או 100 כ"ס


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מלא זמן את הרכב הזה ומצאתי סיאט קורדובה 2001 עשתה 180 אלף קילומטר ידנית

מטופלת והכל (צריך להחליף בית מצערת שזה 300 ש"ח)

המוכר רוצה 6 אלף, השאלה שלי אם זה שווה לקנות אותה או לקנות את ה 100 כ"ס?

 

יש הבדל משמעותי בין ה 75 ל 100?

ומה עדיף ידני או אוטומט? לי לא כלכך משנה, עדיף לי מה שיהיה יותר טוב מבחינת אמינות וצריכת דלק

פורסם

ידני תמיד עדיף מאוטומט ברכבים ישנים.

למעשה, 75 כ"ס ידנית היא אופציה אמינה ופשוטה.

גם מנוע ה-100 כ" ס מאוד אמין אבל יובא בעיקר עם גיר אוטומטי.

בקיצור, הרכב השמור והמטופל ביותר שתמצא.

ברכב ישן הכי חשובה רמת התחזוקה שקיבל במהלך השנים.

מעניין למה אתה מחפש דווקא קורדובה?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
ידני תמיד עדיף מאוטומט ברכבים ישנים.

למעשה, 75 כ"ס ידנית היא אופציה אמינה ופשוטה.

גם מנוע ה-100 כ" ס מאוד אמין אבל יובא בעיקר עם גיר אוטומטי.

בקיצור, הרכב השמור והמטופל ביותר שתמצא.

ברכב ישן הכי חשובה רמת התחזוקה שקיבל במהלך השנים.

מעניין למה אתה מחפש דווקא קורדובה?

 

אם לומר את האמת לא חיפשתי הרבה אופציות חוץ מהסוזוקי בלנו שבאמת אני מתלבט כי מצאתי אחת שמורה אבל החיסרון שאין כריות אוויר אז אתה מבין זה בחירה קשה

אני יכול לנסוע הכי זהיר שיש יבוא לי איזה טמבל ירסק אותי

ואת הקורדובה פשוט חיפשתי רכב עד 6-7 אלף ופשוט קפץ לי המודעה אז אמרתי נשאל אם שווה..

נדלקתי גם על הרכב כי העיצוב שלו יפה והרכב ספציפי שמור יחסית ועשה 180 אלף והוא גם לא קטן, לא מת כלכך על רכבים קטנים אני כל החיים שלי נסעתי על רכבים גדולים. לאבא יש וולוו s80 וכשאני נוסע על יונדאי גטס אני מרגיש כמו בקופסאת סיגריות (עם כל הכבוד לגטס שהוא אחלה אוטו)

הציעו לי גם פיאט פונטו ספייס אבל מעדיף שלא היה לבנדוד שלי ועשתה בעיות, חשבתי על טויוטה קורולה 2001-02 אבל קשה קשה למצוא שמורות במחיר סביר

מעדיף להתרחק מכל הפיגואים והרנואים למיניהם, אני חייל אז אני לא צריך משהו חדש עכשיו, מחפש משהו דיי חסכוני ואמין בעיקר ואם אפשר גם שלא יהיה צפוף

פורסם

הכיוון צריך להיות רכב ידני ופשוט.

בקורדובה יש בעיות פלסטיקה פנימית, כפתורים שמסיימים את תפקידם מוקדם יותר בשמש הישראלית.

בדוק את הנושא ברכב שמצאת, התיקון לא זול.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
הכיוון צריך להיות רכב ידני ופשוט.

בקורדובה יש בעיות פלסטיקה פנימית, כפתורים שמסיימים את תפקידם מוקדם יותר בשמש הישראלית.

בדוק את הנושא ברכב שמצאת, התיקון לא זול.

 

הבנתי

אני אבדוק את הרכב לפני, ישלך עוד אופציות בשבילי?

פורסם

אחי החזיק הרבה שנים אחת כזו (75 כ"ס), רכב אמין ופשוט סה"כ נוסע היטב, לא סוחב בעליות (עלית מעלה אדומים הצריכה סבלנות),

בקרת אקלים דיגיטלית רגישה (יקר מאוד לתקן),

מנוע עם 2 רצועות טיימינג במוסך המרכזי רצו לטיפול גדול + החלפת טיימינג כמעט 5K ש"ח ללא "שונות".

פורסם

עם כל האהבה שלי לסיאט של אותן שנים (היתה לנו במשפחה קורדובה דיזל וטולדו בנזין 2001),לא חושב שהייתי קונה היום רכב כזה בן 18.

הרכבים האלה לא מזדקנים בכבוד יחסית לתוצרת המזרח. וכל תיקון עלול להיות יקר ולא מוצדק ביחס למחיר הרכב.

ממליץ לחפש רכב קטן וידני כמו הגטס.

אבל אם קשה לך עם רכבים מהסוג הזה, חפש מיצובישי לאנסר מ-2004,יונדאי אקסנט או ניסן אלמרה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בית מצערת ב 300 שקל? מפירוק אולי.

חדשה אירופאית עולה כפול 5.

הייתה לי איביזה מאותם שנים הרכב הפגין אמינות לא רעה אבל זה היה לפני עשור, בנוסף הפלסטיקה הייתה זוועה.

עדיף כבר פיגו 206 בסכום הזה, או אם אתה רוצה שקט חפש איזה קוריאנית.

פורסם
עם כל האהבה שלי לסיאט של אותן שנים (היתה לנו במשפחה קורדובה דיזל וטולדו בנזין 2001),לא חושב שהייתי קונה היום רכב כזה בן 18.

הרכבים האלה לא מזדקנים בכבוד יחסית לתוצרת המזרח. וכל תיקון עלול להיות יקר ולא מוצדק ביחס למחיר הרכב.

ממליץ לחפש רכב קטן וידני כמו הגטס.

אבל אם קשה לך עם רכבים מהסוג הזה, חפש מיצובישי לאנסר מ-2004,יונדאי אקסנט או ניסן אלמרה.

היתה לי אקסנט 2001 מצטער על כל רגע ורגע שקניתי אותה, עשתה לי בעיות אחרי חצי שנה שגרמו לעוד בעיות ומדחס הלך פעמיים, בסוף אחרי שנתיים שהחזקתי אותה העפתי אותה לפירוק

בית מצערת ב 300 שקל? מפירוק אולי.

חדשה אירופאית עולה כפול 5.

הייתה לי איביזה מאותם שנים הרכב הפגין אמינות לא רעה אבל זה היה לפני עשור, בנוסף הפלסטיקה הייתה זוועה.

עדיף כבר פיגו 206 בסכום הזה, או אם אתה רוצה שקט חפש איזה קוריאנית.

 

בחיים לא פיגו

פורסם

6K נשמע המון בשביל סיאט מהשנתון הזה.

 

עד 10K אפשר למצוא לנסר 2006-7.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ידני תמיד עדיף מאוטומט ברכבים ישנים.

למעשה, 75 כ"ס ידנית היא אופציה אמינה ופשוטה.

גם מנוע ה-100 כ" ס מאוד אמין אבל יובא בעיקר עם גיר אוטומטי.

בקיצור, הרכב השמור והמטופל ביותר שתמצא.

ברכב ישן הכי חשובה רמת התחזוקה שקיבל במהלך השנים.

מעניין למה אתה מחפש דווקא קורדובה?

 

מה אתה אומר על פולו קלאסיק 2001? 1.6 ידני בנזין עשתה 185 אלף קילומטראז

הבנאדם קנה תרכב לפני שנה ב 8 אלף ומוכר עכשיו ב 3 כי הילד שלו מתגייס ולקח רכב אחר גם.

הרכב נראה שמור ובלי בעיות בכלל, רציתי תאמת לקחת אותו לבדיקה (500₪)

במידה והוא עובר שווה לקחת אותו ב 3? לא כלכך מכיר את הרכב הזה בגלל זה אני שואל

פורסם

פולו קלאסיק = סיאט קורדובה.

אותם מכלולים עם עיצוב מעט שונה (קורדובה נראית מודרנית יותר מבפנים וגם מבחוץ).

3k זה כבר מחיר ריאלי לשנתון.

ממליץ לבדוק את הרכב במוסך שמכיר את הדגם ולא במכון בדיקה.

שלא תמצא את עצמך עם טופס בדיקה עם המון ליקויים שאין לך מושג מה עלות תיקונם או מידת הצורך בתיקון מיידי.

כשתבדוק במוסך, ידעו להעריך כל ליקוי וזה יעזור לך לקבל החלטה.

שוב, לא משנה איזה רכב, הכי חשוב ברכב ישן זה רמת התחזוקה שקיבל במהלך השנים.

הסיפור של קנה ב 8 מוכר ב-3 קצת נשמע בדוי.

בדוק לעומק מה ביצע הבעלים ברכב בשנה האחרונה ונסה להבין מה המניע האמיתי למכירה.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

בגדול, הסיכוי שלך למצוא רכב בן 18 שלא יעשה לך בעיות לא רחוק מהסיכוי שלך לרכב על חד-קרן לבסיס, וסיפור האקסנט ממחיש את זה לא רע.

 

לכל רכב בגיל 18 יהיו תקלות, בלי קשר לכמה הוא היה אמין לפני 10 שנים.

 

מעבר לזה, אנשים שנוסעים ברכבים כאלה לרוב לא מוכרים אותם כי הם 100% בסדר ואף פעם לא עשו להם צרות ועכשיו בא להם על a-class חדשה, אלא כי הם נתקלו במשהו שלא שווה לתקן או כי נמאס להם כל פעם לתקן משהו אחר ולהשקיע אלפי שקלים כל שנה, שהיו יכולים ללכת על ירידת ערך של רכב חדש יותר.

 

לדעתי, או שתקנה ב-15-20 לפחות, או שתתפשר על הרכב הכי קטן וזול שתצליח למצוא (נניח, סוזוקי אלטו, כי בטח פיג'ו 107 לא יבוא לך טוב), או שתמשיך בתח"צ עד שתוכל לקנות רכב סביר. סיאט/פולקסווגן בת 18 זה בסיכוי מאוד גבוה כסף לפח.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

דעתי שכלי תחבורה זול פשוט ואמין ביותר שתמצא בתקציב הנמוך ביותר הם המיני הקטנות והפשוטות.

בעדיפות לידני וצרפתי, אם אפשר בצבע לא סטנדרטי כדי שירידת הערך תיהיה גבוה כמה שאפשר.

קילומטראג' כמה שיותר נמוך וטסט כמה שיותר רחוק.

 

סיטרואן C1 ידנית, פיג'ו 107 ידנית יהיו מעולות ועם קצת מזל ומיקוח תוכל למצוא אחת בת 7 במתיחה קלה של התקציב.

מנוע ליטר וגיר ידני, עלות ביטוח מצחיקה, חלפים זולים, וצריכת דלק של כלום ושום דבר. אין מה שיתקלקל בהן.

 

בתור רכב ראשון הייתי הולך על שנתון כמה שיותר מתקדם, כי כשתעשה טעויות בכביש, ואל דאגה, אתה תעשה, לפחות שאם יקרה משהו שלא יגמר ב"כמעט עשיתי תאונה" שלפחות יהיה רכב בן 7 שיגן עלייך, ולא סיאט עם בטיחות של לפני 17 שנה שלך תדע אם כריות האוויר יפתחו בכלל (בהנחה והיו כריות אוויר).

×
×
  • תוכן חדש...