Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרמתי את הרכב, יש בחלק האחרוי של המיכל 3... לכאורה פקקים לבנים, אבל הם לא נענים למפתח, אז אני תוהה הם יכול להיות פקק ניקוז אחר? אולי מתחת למגן החום מהאגזוז?

 

ואם כן, איך מסירים אותו?

 

 

תודה, דב

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

יכול באמת להיות שאין?

אז מה עושים אם רוצים להוציא דלק? צינורית לא נכנסת פנימה, ואני משאיר את הסרת משאבת הדלק כפיתרון אחרון.

 

 

אולי אפשר להפעיל אותה ולמשוך את הדלק מפתח ההזנה למנוע, אבל אני לא יודע לזהות לאיזה חוט לחבר +... אתה יכול לעזור?

 

מדוע אתה בטוח שישנו פתח ניקוז בתחתית המיכל?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם (נערך)

אישית אני לא מכיר שישנו פתח ניקוז בתחתית המיכל.

לדעתי הפתרון הקל ביותר הוא לתת 12 וולט למשאבה ולחבר ממנה צינור לאיזה מיכל..

 

בצמה שמגיעה למשאבה יש לך 2 חוטים עבים יותר (לבן וצהוב\ירוק) ושני חוטים דקים.

החוטים העבים הם הזנה למשאבה. תן לה 12 וולט ותהנה מהזרימה.

 

לחילופין, אם מערכת החשמל של הרכב שמישה, ניתן לגשר את הממסר של משאבת הדלק.

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

אכן, אבל אני זקוק להוראות מדוייקות, שלא אשרוף שום דבר. לאיזה חוט לתת את המתח?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם (נערך)
אכן, אבל אני זקוק להוראות מדוייקות, שלא אשרוף שום דבר. לאיזה חוט לתת את המתח?

 

אתה לא תשרוף שום דבר, זה מנוע DC פשוט. תן מתח 12V ואדמה בשני הפינים שציינתי, אם לא זורם, תהפוך את הקוטביות.

לחילופין אתה יכול למדוד מראש עם רב מודד לאיזה חוט יש רציפות לאדמה - גוף הרכב (בהנחה שברכב מערכת החשמל ממתגת מתח למשאבה ולא אדמה).

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
[ATTACH=CONFIG]510212[/ATTACH]שני חוטים אפורים, אחד צהוב ירוק ואחד רק צהוב?

 

שני החוטים העבים (שמאליים) הם ההזנה של המשאבה.

נתק את הצמה ממכלול המשאבה ותן מתח+אדמה לפינים שאליהם החוטים היו מחוברים.

או לחילופין (אם הרכב יוצא משימוש ממילא) חתוך את הצמה ותתחבר לחוטים

עריכה אחרונה על ידי igal_zeltser

יום טוב גם לך

פורסם

עכשיו אתה מדבר!

איך לא ראיתי קודם את התגובה שלך עם ההנחיות לגבי הפינים, לא יודע.

 

רגע, אבל החוטים השמאליים הם אפורים ודקים, אליהם אתה מתכוון? אני עוד לא סגור עם עצמי איך אני מביא את המתח לשם...המצבר תקין ומלא. איך אני יכול לאלץ את המשאבה לעבוד?

 

 

שני החוטים העבים (שמאליים) הם ההזנה של המשאבה.

נתק את הצמה ממכלול המשאבה ותן מתח+אדמה לפינים שאליהם החוטים היו מחוברים.

או לחילופין (אם הרכב יוצא משימוש ממילא) חתוך את הצמה ותתחבר לחוטים

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
עכשיו אתה מדבר!

איך לא ראיתי קודם את התגובה שלך עם ההנחיות לגבי הפינים, לא יודע.

 

רגע, אבל החוטים השמאליים הם אפורים ודקים, אליהם אתה מתכוון? אני עוד לא סגור עם עצמי איך אני מביא את המתח לשם...המצבר תקין ומלא. איך אני יכול לאלץ את המשאבה לעבוד?

 

שני החוטים השמאליים בצילום שלך, בחיבור למשאבה, הם לבן וצהוב\ירוק. והם העבים יותר מבין ה4. אני לא מבין על אילו אפורים דקים אתה מדבר.

 

לחילופין, אתה יכול לאתר את הממסר האחראי על משאבת הדלק (כניראה בתיבת הממסרים בתא המנוע), להוציא אותו, ולגשר עם חוט את שני המגעים שהממסר אמור למתג כאשר הוא מחובר. יתכן שתדרש גם לפתוח סויץ בשביל להכניס את המשאבה לפעולה.

לצערי אין לי אפשרות לתת הסבר מפורט יותר מזה על גבי הפורום.

יום טוב גם לך

פורסם

"אודה על עזרה באיתור הממסר של משאבת הדלק (וגם, יחסוך לי זמן לדעת איזה משני הצינורות הוא ההזנה ואיזה הוא החזרת עודפים).

 

מוזר, אבל החיפוש http://"citroen c4 fuel pump relay location מביא רק תוצאה רלוונטית אחת... אבל נדרשת הרשמה לדף שאיכשהו נראה לי חשוד... מישהו מכיר?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם
לפי הדיאגרמה בדף הזה: https://www.autogenius.info/citroen-c4-mk1-2004-2010-fuse-box-diagram/

זה בתא המנוע

 

תודה, אבל חרשתי את הדף הזה, ולא מצאתי ממסר מש' דלק... תוכל לעזור?

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...