Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
להבנתי, מסומן במספר 5 בשרטוט:

[h=3]Fuse box in engine compartment[/h]

הוא מחפש ממסר, f5 שאתה מדבר עליו הוא פיוז.

יום טוב גם לך

פורסם

כל הממסרים הם פנימיים בתוך תיבת הנתיכים.

 

הפעלה של המשאבת באופן מאולתר מתבצעת ע"י הזנת הפיוז של המשאבת דלק באמצעות חוט ישיר לפלוס במצבר (לפי השירטוט הם טוענים שמדובר בפיוז מס 5 בתיבת הנתיכים במנוע).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
כל הממסרים הם פנימיים בתוך תיבת הנתיכים.

 

הפעלה של המשאבת באופן מאולתר מתבצעת ע"י הזנת הפיוז של המשאבת דלק באמצעות חוט ישיר לפלוס במצבר (לפי השירטוט הם טוענים שמדובר בפיוז מס 5 בתיבת הנתיכים במנוע).

 

איציק

ממה שאני מכיר לרוב הפיוז ממוקם לפני הממסר. לדעתך במקרה הזה הפיוז נמצא בין הממסר למשאבה?

יום טוב גם לך

פורסם

בטוח ב 3000%.

 

להלן שירטוט.

 

הקו הסגול הוא קו הזנת מתח למשאבת דלק.

 

קיים MAXIFUSE גם לפני הממסר.

 

אם הוא יזין את פיוז 5 במתח + מהמצבר, המשאבת דלק תעבוד.

 

איציק

fuelpump.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אוה, זה מה שאני צריך!

 

יותר מאוחר אלך ליישם. תודה רבה!

 

בטוח ב 3000%.

 

להלן שירטוט.

 

הקו הסגול הוא קו הזנת מתח למשאבת דלק.

 

קיים MAXIFUSE גם לפני הממסר.

 

אם הוא יזין את פיוז 5 במתח + מהמצבר, המשאבת דלק תעבוד.

 

איציק

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

פורסם

בהצלחה.

 

חשוב להזכיר, אם כבר דיברנו על הפיוז הזה, שפיוז F5 ופיוז F10 חולקים את אותו הקו שהממסר מפעיל - כך שאם תזין את F5 או F10, זה אותו הדבר.

 

הממסר הזה (והקוים הספציפיים האלו שהוא אחראי עליהם) מזינים מספר רכיבים ב (+) קבוע:

 

1. משאבת דלק

2. סליל הצתה

3. אינג'קטורים

4. חימום של חיישני החמצן

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בינגו! (טוב זה לא חוכמה, כשיודעים...)

 

כמה ניסיתי ועשיתי, מכאן, מכאן ומשם, כשהפיתרון היה ממש בהישג המקלדת של https://www.carsforum.co.il/vb/member.php?15-%D7%90%D7%99%D7%A6%D7%99%D7%A7-%D7%A0!

 

תודה רבה לכולם! 30 ליטרים של דלק יקר ערך עברו דירה ויסיעו אותנו בכיף.

 

לצפוניים שבין החברים - אני מוכר חלקים מהרכב, שנסע בסך הכל 127,000 ק"מ, ויש איזו בעיה בראש המנוע, אם מישהו מעוניין, אז 054-7876562.

 

שבת שלום!

 

בטוח ב 3000%.

 

להלן שירטוט.

 

הקו הסגול הוא קו הזנת מתח למשאבת דלק.

 

קיים MAXIFUSE גם לפני הממסר.

 

אם הוא יזין את פיוז 5 במתח + מהמצבר, המשאבת דלק תעבוד.

 

איציק

רנו 9 83, רנו 11 87 (5 ש'!), רנו 19 95 (5 ש'!), מגאן 2001 (5 ש'!), סניק 2007 ועכשיו סיטרואן C4 2007.

×
×
  • תוכן חדש...