Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני מתכוון לקנות רכב ברלינגו

בעל הרכב טוען שהוחלפו דברחם לרכב לחדשים. כגון מדחס מזגן. ידית דלת. וכו וכו כל מיני דברים.

אבל הרכב חיצונית ופנימית ומכנאית נשמע ונראה מצויין. ובמחיר טוב

.כדאי לקנות או עדיף שלא עקב החלפת הדבריםאו שפשוט הוחלף אז זה טוב

פורסם

איזה שנה? כמה ק״מ עבר?

 

תפרט איזה עוד דברים הוחלפו..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פיאט דובלו

שנת יצור : 2007.

נפח: 1,910 .

מנוע : טורבו דיזל .

310 אלף ק"מ !!

מנוע וגיר בהיתחייבות !!

הרכב לאחר ישור קו משמעותי

בין היתר : טורבו חדש , מותחנים חדשים ,פולי מנוע חדש , קלאץ' חדש , מדחס מזגן חדש ,, ברקסים חדשים, ועוד המון !!

וו גרירה חדש ברישיון !

הרכב מבחינה מכנית כמו חדש מזגן מקפיא טסט אגרה משולמת !!

פורסם

ממה שכתבת האמת שאין משהו חריג, אלו רכבים שעובדים קשה מאוד, ולכן הבלאי גבוה.

אבל כמובן לקחת את הרכב לבדיקה, במקרה הזה אולי למוסך שכן כמות הכסתחים כניראה תהיה גדולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה מעדיף להחליף בלאי על חשבונך? אני מעדיף מודעות שבהם פורט מה טופל מאשר מודעות "סוס עבודה! מעולם לא ראה מוסך!"

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

^^

בדיוק.

 

אם כבר שילמת 2000 שקל (או כמה שזה לא יהיה לרכב מסחרי), למה כבר לא להטריח את עצמך למכון טסטים לרבע שעה, ולעשות טסט? מפחד שלא יעבור?

 

אבל המנוע והגיר בהתחייבות וזה...

 

בקיצור, אני הייתי מתרחק, רק בגלל הקילומטראז׳

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • אחראי פורום
פורסם

דווקא הקילומטראז' לא מפחיד, זו עדיין מסחרית.

אבל יש פה רכב שהוחלפו בו לא מעט מכלולים וכולנו יודעים שזה בחיים לא מסתיים בזה.

ותשלום האגרה ללא העברת טסט היא תמרור האזהרה הכי גדול.

 

מה שטיפשי זו ההתחייבות הזו שכולם מנפנפים בה. מאיפה אנשים יודעים מה קורה בקרביים של הרכב העייף שלהם?

זה שעשו טובה וטיפלו פעם ב-15-20 אלף ק"מ הופך כל רכב למניה בטוחה? ועוד אחד שכבר עבר החלפה של מכלולים משמעותיים?

גם מה שווה ההתחייבות הזו, מקבלים אחריות? :?

בקיצור, עוד מטבע לשון שחדר למודעות המכירה ללא שום תכלית כמו "בהזדמנות", "לשים דלק ולנסוע", "לרציניים בלבד" ועוד.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מדחס חדש = משופץ או פירוק. טורבו כנ"ל.

 

כל חלק חוץ מחלקי בלאי כמו רצרועות, קלאץ' רפידות בלם, כשכותבים "חדש" - הכוונה למשופץ או מפירוק.

 

טורבו חדש באמת זה סיפור של 5000 ש"ח בערך, שזה מחיר הרכב כולו. סיכוי נמוך מאוד מאוד שהרכיבו טורבו חדש.

 

300 אלף ק"מ בדיזל מסילה משותפת זה ק"מ בעייתי, בערך באיזור הזה צריך להחליף אינג'קטורים. סט אינג'קטורים חדשים זה משהו כמו 8000 ש"ח ואז עוד פעם מגיעם ל"משופץ או מפירוק".

 

 

 

 

 

אם התקציב מאפשר, תחפש אוטו עם פחות ק"מ, כמה שיותר מכלולים מקוריים שלא הוחלפו - יותר טוב.

 

 

וכמובן לא לקנות בשום מצב רכב בלי טסט.

 

 

ברכב כזה אתה יכול לצאת מוסט עם רשימת ליקויים שלסדר אותה יכלה כמה אלפים.

 

משולשים בולמים צמיגים + עשן יתר למשל.

 

אגב אגרה זה כמו רכב פרטי קבוצה 2 או 3, 1000-1200 ש"ח, לא 2000.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...