Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב חברים



אנחנו בתהליך רכישה של רכב מחב' אוויס. קיאה סיד סטיישן בנזין. שנת 2015. יד - 00. אנחנו נהיה 01

קמ"ש - 90000. היום הביאו את הרכב. מהתרשמות ראשונה, חוץ ופנים הרכב במצב טוב מאוד. דיי שמור.

טופס הבדיקה גם לא מראה על משהו חריג. כמובן יש תיקוני צבע בפגושים וכל מני קטנות כאלו. על פניו רוצים להתקדם...

קודם כל דעתכם בעניין כמות הק"מ ובכלל על סוג הרכב. ישמש כרכב משפחה שני בעיקר לנסיעות בתוך העיר.

אנחנו כמובן ניקח את הרכב לבדיקה. הבטיחו שייתקנו כל דבר שיידרש. יש דברים ספציפיים שצריך לשים לב אליו בסוג הרכב הזה? והאם ידוע על מחלות שיש לרכב זה, כדי לתת דגש על זה בבדיקה?

 

בנוסף, לגבי מערכת המולטימדיה, כשהדלקתי את הרכב והמסך נדלק שמתי לב מייד על עכירות לא מבוטלת של התצוגה. האם זה משהו אופייני לרכב, או תקלה? לא היה רכב כזה נוסף לבדוק. אבל אמרו שככה זה ברכב הזה שהשמש הישירה מאוד משפיעה על התצוגה וזה גם ככה ב-I35

 

אשמח לדעתכם...

תודה מראש

פורסם

טופס הבדיקה,תקן אותי אם אני טועה הוצג לך ע"י אוויס עצמם,לכן אין לו שום משמעות וחבל על הדף והדיו שבוזבזו בהדפסתה.

בשום מצב לא לוותר על בדיקה מטעמך במכון שאתה בוחר!

פורסם
טופס הבדיקה,תקן אותי אם אני טועה הוצג לך ע"י אוויס עצמם,לכן אין לו שום משמעות וחבל על הדף והדיו שבוזבזו בהדפסתה.

בשום מצב לא לוותר על בדיקה מטעמך במכון שאתה בוחר!

 

אתה צודק בהחלט. אכן הוצג טופס בדיקה. שהראה בדיקה טובה בהחלט. יחד עם זאת, אין לנו שום כוונה לוותר על בדיקה מטעמנו.

בעניין זה אשמח לדעתך. הבדיקה שלהם ניעשתה ע"י מכון קומפיוטסט באיזור אחר בארץ. עד כמה שאני יודע זה אחד מהמכונים המחמירים והחדשניים שיש. אנחנו גם חשבנו לקחת למכון הזה באיזור מגורים שלנו (צ'ק פוסט) ואוויס אפילו נותנים לנו שובר הנחה של 200 ש"ח לבדיקה. אבל - רק בקומפיוטסט. האם לדעתכם, למרות כביכול ניגוד העניינים שיש כאן לכאורה. עדיין שווה לקחת למכון זה בגלל איכות הבדיקה. או לוותר על ההנחה ולהביא למכון אחר. שוב אני מדגיש. כי גם לפני שהוצגה לנו האופציה של שובר ההנחה חשבנו על קומפיוטסט. אם אני עושה חושבים אם עצמי, המכון מחוייב קודם כל ללקוח בלי קשר למי שלח ובאילו נסיבות. האם לא כך?

דעתכם...

פורסם
יש לי סיד באוויס וכן כשיש שמש חזקה רואים על הפנים במערכת.

מערכת סינית בשם TARGET

 

ממש מבאס אותי הקטע הזה...

כמובן שלא על זה ייפול דבר. אבל חבל...

פורסם

לצערך יד לוחצת יד.

 

ממליץ שתיקח את הרכב למכון בדיקה אחר

שאין בינו לבין אוויס קשרים או התחייבויות.

 

הרכב הנ"ל מופיע במחשבי רשת מכוני הבדיקה קומפיוטסט,

כך שהם כבר יודעים לזהות את ממצאי הבדיקה הקודמת

שבוצעו על ידם ברכב ע"י אוויס.

 

סביר מאוד שהממצאים שיתקבלו בבדיקה מטעמך אצלם

יהיו מאוד דומים לממצאי הבדיקה שהתבצעו לרכב ע"י אוויס.

 

מומלץ בנוסף לבדיקה במכון הבדיקה שבחרת,

לקבל חוות דעת ממוסך המתמחה בטיפול ברכבי קיה.

פורסם

לא יודע, רכב נפוץ כמו סיד לקנות דווקא אחד בן 3 שעשה 90 אלף קילומטר בליסינג? לא כדאי לקנות משהו קצת יותר שמור? - חשוב להוציא היסטוריית טיפולים ולוודא שהיא טופלה בזמן ולא טופלה במוסכי הבית של אוויס(שמה מובטחת לכם איכות הטיפול הנמוכה ביותר ואיכות החומרים הגרועה ביותר) אלא במורשה יבואן.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
רק שתדע שהרכב ידוע כשתיין דלק יחסית למתחרים

 

תודה שמוליק. כמה הוא שותה ל- 100 ק"מ? נתון אמיתי אם אפשר ולא נתון יצרן

פורסם
לא יודע, רכב נפוץ כמו סיד לקנות דווקא אחד בן 3 שעשה 90 אלף קילומטר בליסינג? לא כדאי לקנות משהו קצת יותר שמור? - חשוב להוציא היסטוריית טיפולים ולוודא שהיא טופלה בזמן ולא טופלה במוסכי הבית של אוויס(שמה מובטחת לכם איכות הטיפול הנמוכה ביותר ואיכות החומרים הגרועה ביותר) אלא במורשה יבואן.

 

תודה. אני כבר ביקשתי לקבל את היסטוריית הטיפולים. דווקא את האחרון ראיתי שעשו 90,000

לגבי הקילומטרז'. כן זה נכון, אבל קיבלנו מחיר ממש אטרקטיבי, כנראה בגלל זה. ראינו אחרות שלא בהרבה פחות נגיד כמו 78,000 או 80. והמחיר קפץ משמעותית. הרכב ישמש לרוב לנסיעות קצרות בתוך העיר קח שהצפי לפתח קילומטרז' מטורף ממש נמוך. זה היה השיקול שהכריע (בינתיים לפחות.) פשוט רציתי לדעת עד כמה זה יכול להיות קריטי...

פורסם
תודה. אני כבר ביקשתי לקבל את היסטוריית הטיפולים. דווקא את האחרון ראיתי שעשו 90,000

לגבי הקילומטרז'. כן זה נכון, אבל קיבלנו מחיר ממש אטרקטיבי, כנראה בגלל זה. ראינו אחרות שלא בהרבה פחות נגיד כמו 78,000 או 80. והמחיר קפץ משמעותית. הרכב ישמש לרוב לנסיעות קצרות בתוך העיר קח שהצפי לפתח קילומטרז' מטורף ממש נמוך. זה היה השיקול שהכריע (בינתיים לפחות.) פשוט רציתי לדעת עד כמה זה יכול להיות קריטי...

השאלה איפה בוצעו הטיפולים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

והשאלה השנייה היא כמה זה מחיר אטרקטיבי?

מחיפוש קצר ביד 2 יש היצע במחירים טובים.

להתמקח תמיד אפשר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
דבר ראשון, בהצלחה עם הרכב (זה או אחר). איזה גיר הסיד?

 

ממה שקראתי לגביו. רובוטי כפול מצמדים

פורסם
השאלה איפה בוצעו הטיפולים.

 

Sent from my VTR-L29 using Tapatalk

 

מצורף אחד מטפסי הבדיקה

זה UMI אוויס. לא מורשה אבל מקום מסודר של החברה לטיפול לכל צי הרכבים שלה

WhatsApp Image 2018-06-07 at 11.10.27.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...