Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעוניין לקנות טלסקופ ולהתחיל להתעניין יותר בחלל. לא התנסתי בחיים שלי עם טלסקופ.

אני לא מחפש טלסקופים של מביישים את נאס"א כמובן, אלא משהו למתחילים, שכן יביא איכות תמונה טובה.

 

יש המלצות?

פורסם

יש את האתר של יגאל פת-אל קוסמוס, שהוא די מוביל בארץ בעניין:

 

http://www.cosmos.co.il/wfile/catalog/amat-price.htm

 

לדעתי - תתחיל מהזולים סביב ה- 600 שקלים, רק כדי לתאם ציפיות ולראות אם אתה בעניין. יש גם אפליקציות טובות, אפילו חינמיות, שאפשר להיעזר בהן בזמן תצפית. שם לב שיש משמעות מאוד גדולה לאיפה אתה גר ואיפה אתה עושה תצפית - יש זיהום אור כבד במרכז הארץ.

 

 

פורסם

אל תתחיל מלקנות טלסקופ- אני ממליץ בחום לצאת לאחת התצפיות המאורגנות הרבות שמתרחשות בארץ כמעט בכל איזור, יש שלל קבוצות בפייסבוק המיועדות לנושא.

תוכל להתנסות שם במגוון טלסקופים ב "לייב" (עוד לא ראיתי מישהו שעוסק בתחביב ולא יתן בשמחה למישהו שמתעניין לראות בעצמו) ולקבל מושג מה כל רמה תאפשר לך.

לגבי מה ש dark muse אמר- לצערי אני ממליץ נגד, ב 600 שקלים אפשר לקבל בדיוק כלום בפיתה.

פורסם
יש את האתר של יגאל פת-אל קוסמוס, שהוא די מוביל בארץ בעניין:

http://www.cosmos.co.il/wfile/catalog/amat-price.htm

קניתי את שלי מהחנות בקישור הנ"ל, את הדגם Meade Infinity 70mm

עושה את העבודה גם בתחום הכוכבים וגם בספוטינג (תצפיות על מטוסים)

Pika007- עוד יותר מומלץ לקחת את הטלסקופ לתצפיות כמו מצפה רמון, מקומות פתוחים וכו.

מהחנות אני יכול לספר על חווית קניה מאוד נעימה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
קניתי את שלי מהחנות בקישור הנ"ל, את הדגם Meade Infinity 70mm

 

כלי מצוין! הם עושים שם הנחות מעבר למה שכתוב באתר?

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
כלי מצוין! הם עושים שם הנחות מעבר למה שכתוב באתר?

האמת שאני לא זוכר אם הייתה התגמשות קלה במחיר. מה שכן זכור לי, שהגעתי לשם עם הטלסקופ ע"מ לכייל אותו וזה נעשה בחינם. (יותר שווה מהנחת קנייה)

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
קניתי את שלי מהחנות בקישור הנ"ל, את הדגם Meade Infinity 70mm

עושה את העבודה גם בתחום הכוכבים וגם בספוטינג (תצפיות על מטוסים)

Pika007- עוד יותר מומלץ לקחת את הטלסקופ לתצפיות כמו מצפה רמון, מקומות פתוחים וכו.

מהחנות אני יכול לספר על חווית קניה מאוד נעימה.

 

לספוטינג זה טלסקופ מצוין- לפלנטות בסדר (שבתאי+צדק בימים המוצלחים), לצפיה בכוכבים ככה ככה. באופן כללי לריפראקטורים חסר רוחב שדה והחיסרון הגדול שלהם לעומת רפלקטורים הוא מפתח פצפון, כלומר יכולת איסוף אור קטנה מאוד. דברים כמו ערפיליות ועצמים עמומים יהיו בלתי נראים (וחבל, כי אלו מבין הדברים המעניינים ביותר בשמים)

 

לגבי החנות- אין הנחות מעבר למה שרשום באתר, אחלה חנות, יגאל סבלני ובנאדם עשר בכללי. קניתי משם גם את ה skywatcher SK200

בנוגע למה יהיה כדאי לקנות, פות"ש צריך לפרט מה הוא רוצה לראות- ומאיזה איזור בארץ. ההמלצה שלי לא לבזבז שקל עד שיוצאים לתצפית עומדת בעינה.

פורסם

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

×
×
  • תוכן חדש...