Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בשקט בשקט מתחת לאף nsx בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זאת לא מכונית, זאת הצהרה.

תצורת המנועים הכי מופרכת בהיסטוריה, אין דברים כאלה.

רק חבל שהעיצוב לא משהו.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

פה באמריקה היא לא נמכרת טוב כי היבואנים עשו mark up חזירי, נתקעו עם רכבים ולכן אפשר למצוא רכבים חדשים באיזור ה$120k אם מחפשים טוב, מה שיהפוך את היבוא האישי למשתלם הרבה יותר (היא תעלה באיזור המיליון שקלים).

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אני מתקשה להבין את ההיגיון של בעלי המקלארן האלו.

סבבה, הבאת רכב ביבוא אישי.

אין לו יבואן בארץ - ולכן כנראה גם אין לו מוסך מורשה, במינימום.

איך בדיוק הרכב יעבור טיפול תקופתי ? טיפול בתקלות?

בעל הרכב יטיס מכונאי+חלקי חילוף לארץ?

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

פורסם

אם לא היה לו איך לטפל ברכב לא היה מקבל אישור ! הם כולם עושים כמו שריקי מנתיבות עם הרולס רויס, כשצריך טיפול מטיסים לארץ צוות מכונאים+החלקים הדרושים .

פורסם
פה באמריקה היא לא נמכרת טוב כי היבואנים עשו mark up חזירי, נתקעו עם רכבים ולכן אפשר למצוא רכבים חדשים באיזור ה$120k אם מחפשים טוב, מה שיהפוך את היבוא האישי למשתלם הרבה יותר (היא תעלה באיזור המיליון שקלים).

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

איזה יבואנים? ההונדה/אקורה NSX מיוצרת בארה״ב, לא ביפן.

פורסם
איזה יבואנים? ההונדה/אקורה NSX מיוצרת בארה״ב, לא ביפן.
מצטער, התכוונתי סוכנויות.

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

כל המקלארן האחרונים הגיעו דרך יבואן פרטי אחד שטוען שהוא יטפל דרכו בכל התקלות

 

 

אני מתקשה להבין את ההיגיון של בעלי המקלארן האלו.

סבבה, הבאת רכב ביבוא אישי.

אין לו יבואן בארץ - ולכן כנראה גם אין לו מוסך מורשה, במינימום.

איך בדיוק הרכב יעבור טיפול תקופתי ? טיפול בתקלות?

בעל הרכב יטיס מכונאי+חלקי חילוף לארץ?

 

 

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...