Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3010 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כבר תקופה שהרכב משתהה מאוד בהנעה. מצבר חדש סטרטר תקין.

בבדיקה במחשב החיישן למדה לא תקין.

המוסכניק שלי הציע לי חיישן חדש כולל עבודה של חברת boch ב580 שח.

 

 

האם המחיר סביר לדעתכם ? או שכדאי לקנות את החיישן לבד ולשלם רק על עבודה. במוסך המרכזי אני בטוח שישחילו לי מחיר מהסרטים.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

תמיד כדאי לבדוק מחיר של חלק מקורי בחברה. לפעמים יש הפתעות טובות ואני [ככל שהגיוני במחיר וניתן] בעד חלפים מקוריים עם מחברים מקוריים.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
כשאתה מסובב את המתפתח לפני ההתנעה האם נדלקת מנורה של מפתח בלוח שעונים?.
יש מנורה כזו לפני ההתנעה

IMG_20180326_164809.jpg

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

למייטב ידעתי חיישן למבדה לא משפיע על התנעת מנוע קר, מחשב מנוע מתחיל להתייחס לחישן למבדה רק אחרי שהוא מגיע לטמפרטורה מסויימת. עד אז עובד בחוג פתוח ללא התייחסות לחיישן.

 

 

פורסם
מה זאת אומרת מישתהה בהנעה? כמה זמן לוקח לו להניע מרגע סיבוב הסטרטר? כמה קילומטרים עבר הרכב?
לפעמים 3 שניות לפעמים 5 לפעמים 10. כל פעם משהו אחר.

הרכב עם 90 אלף ק''מ. עבר טיפול היום

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

מתי הוחלף לאחרונה פילטר דלק, אם בכלל? ומה נעשה בטיפול? האם בפתיחה עדינה של פרפר המצערת על ידי לחיצה קלה על הגז הוא מניע מהר יותר?

פורסם

מניסיוני בדגם הזה לא נשמע שזה תיאור תקלה קלאסי. במילים אחרות יכול להיות מצב שאתה מחליף חיישן ולא פותר את הבעיה עם ההתנעה.

 

בכל מקרה באופן כללי רצוי לשים דגם תואם מקורי או מקורי, מכיוון שהרכב יחסית רגיש לחיישני חמצן, חיישן לא בדגם המתאים יחזיק קצת זמן וחבל.

פורסם

זה האנטנה של האימובילייזר או השלט שגורם לכך שאין תקשורת בין המפתח המקודד למחשב הרכב. תנסה להניע עם המפתח השני. לאחי בi30 יש את התקלה הזו כבר כמה שנים, אני אישית הייתי משתגע..

פורסם
מתי הוחלף לאחרונה פילטר דלק, אם בכלל? ומה נעשה בטיפול? האם בפתיחה עדינה של פרפר המצערת על ידי לחיצה קלה על הגז הוא מניע מהר יותר?
לא ידוע לי שהוחלף פילטר דלק.

בטיפול הוחלפו פילטרים שמנים- טיפול קטן.

אני לא מנסה להניע עם לחיצה על הגז, רק סיבוב מפתח.

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם
זה האנטנה של האימובילייזר או השלט שגורם לכך שאין תקשורת בין המפתח המקודד למחשב הרכב. תנסה להניע עם המפתח השני. לאחי בi30 יש את התקלה הזו כבר כמה שנים, אני אישית הייתי משתגע..
אני אנסה !

 

Sent from my MI 5s using Tapatalk

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

פורסם

עם העניין עם המפתח ספייר לא עוזר אז נסה להניע עם לחיצה עדינה על הגז ותראה אם בנגיעה ראשונה מניע ללא השתהות יתר. מסנן דלק זה הזמן להחליף ועל הדרך הייתי מבצע ניקוי יסודי למצערת.

פורסם

אצלי ב I20 המזדקנת (219000 ק"מ) ניתוק הקודנית והחלפת חיישן קראנק פתרה המון בעיות התנעה. לאחר מכן הייתה שוב בעיית התנעה, שנפתרה ע"י תיקון אנטנת אימובילייזר (לכן שאלתי אותך אם יש לך מנורה של מפתח).

פורסם
אצלי ב I20 המזדקנת (219000 ק"מ) ניתוק הקודנית והחלפת חיישן קראנק פתרה המון בעיות התנעה. לאחר מכן הייתה שוב בעיית התנעה, שנפתרה ע"י תיקון אנטנת אימובילייזר (לכן שאלתי אותך אם יש לך מנורה של מפתח).
והצילום שהעלתי זה הסימן אליו התכוונת?

הכביש הוא כמו בדיקת אק"ג אם זה קו ישר אתה מת -------------

×
×
  • תוכן חדש...