Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3118 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר חיפושים וקריאה רבה הגעתי למסקנה שלצרכים שלי (רכב שני בבית , יעשה את הרוב המוחלט של הנסיעות, ישמש בנוסף לעבודה הנוספת שלי בשליחויות וחלוקת עיתונים - המון ק"מ בשנה)

 

המועמד המתאים ביותר הוא הסקודה אוקטביה משנת 2010 ומעלה בתצורת גיר רגיל טורבו דיזל 1.6 סמ"ק.

 

1.אשמח לכל הערה/הארה/דגשים , דברים שצריך לשים לב אליהם באופן מיוחד?

2.האם ישנו מספר ק"מ מסויים שעדיף להמנע ממנו ולהשתדל לכוון תחתיו?

3.הגעתי למסקנת הגיר רגיל עקב שלל התלונות והבעיות עם גיר הDSG (וגם כי הגיר רגיל אמור להיות קצת חסכוני יותר) - אשמח לתגובות גם בנושא זה.

 

תודה מראש! :wink:

פורסם (נערך)

הייתי מעדיף לקנות כזה ממורה נהיגה במידה ויש או פרטי, מאשר ממונית.

בד"כ יש היסטרוית טיפולים כי זה רכבי עבודה שהכניסו למוסכים.

מה שכן לא הייתי רוכש מעל 250 אלף קמ ובמחיר גבוה מ30-33 אלף

זול יותר ורכב דומה יש לך את המג'נטיס דיזל ידניות, קח בחשבון.

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
הייתי מעדיף לקנות כזה ממורה נהיגה במידה ויש או פרטי, מאשר ממונית.

בד"כ יש היסטרוית טיפולים כי זה רכבי עבודה שהכניסו למוסכים.

מה שכן לא הייתי רוכש מעל 250 אלף קמ ובמחיר גבוה מ30-33 אלף

זול יותר ורכב דומה יש לך את המג'נטיס דיזל ידניות, קח בחשבון.

 

היי

תודה רבה על התגובה המהירה

אבדוק את עצתך.

 

האמת שעכשיו ראיתי את מחירי הביטוח המקיף הדרושים לאוקטביה - זה משוגע לגמריי ויש מצב לעוד שינוי כיוון....

 

רמז: 8,550 ש"ח לביטוח מקיף+חובה... (ואני ממש לא נהג חדש) .

פורסם
היי

תודה רבה על התגובה המהירה

אבדוק את עצתך.

 

האמת שעכשיו ראיתי את מחירי הביטוח המקיף הדרושים לאוקטביה - זה משוגע לגמריי ויש מצב לעוד שינוי כיוון....

 

רמז: 8,550 ש"ח לביטוח מקיף+חובה... (ואני ממש לא נהג חדש) .

תבדוק במקום אחר, המחיר לא הגיוני.

פורסם

לאבא שלי היה כזה (2011, 1.6 דיזל dsg).

קיבל אותו עם 150k קילומטר ומכר אותו עם 385k קילומטר. הוא היה מרוצה ממנו מאוד, רכב מרווח עם מנוע חזק שנותן תצרוכת דלק טובה מאוד.

קצת לפני שהוא מכר אותה הוא החליף פעמיים תוך זמן קצר מוח גיר (אחד במחיר מלא והשני באחריות). בסה''כ הוא היה מבסוט על הרכב שבאמת היה לו סוס עבודה.

 

 

 

Sent from my MI 5 using Tapatalk

פורד פיאסטה ידנית 2013 1.25L 8)

×
×
  • תוכן חדש...