Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3188 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון עם גולף דיזל ידנית (SDI):

הוחלף אצל הבעלים הקודם גיר. הבנתי שזה לא נדיר בכלל.

מצמד הוחלף לפני שרכשתי את האוטו, לאחר 150K ק"מ המצמד התפגר (לא יודע לומר איזה מצמד שמו קודם, לפי מה שהבנתי מרון זה היה מצמד איכותי)

הייתה בעיה בכניסת ההילוכים, מסתבר שהיה צריך להחליף משהו במנגנון.

 

אם אני מנטל את עניין החלפת הגיר, אז רק החלפת קלאץ והחלפת המנגנון של ההילוכים יצא ביחד מעל ל 2,500 ש"ח.

זה כבר כמעט מחיר של שיפוץ גיר אוטומטי פלנטרי.

אם נחשיב גם את החלפת הגיר אצל הבעלים הקודם - אז אי אפשר לומר שגיר ידני זול לתחזוקה.

כך לפחות הניסיון שלי עם הגולף ז"ל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כשאתה יורד ירידות חזקות - נניח הירידות מהכרמל לכל צד שתרצה יגור או פרויד, אני עם רכב ידני משאיר בהילוך שלישי ויורד על 80 קמ"ש והמנוע בולם את הירידה בעזרת המומנט שהוא מייצר כמעט בלי לגעת בברקסים (על 4.5 אלף סלד) כל האוטומטיות מסביבי עם רגל על הברקס כל הירידה... מעבר לזה שהם מחממים את הברקס שבשלב מסויים נהיה לא יעיל אם צריך בלימה חזקה פתאום, הם טוחנים רפידות ודיסקים.

אצלי המנוע מסתובב יותר מהר אבל הוא מטופל היטב ועם שמן מתאים לדגם מאיכות גבוהה כך שאני ממש לא חושש לבלאי של הגומיות מחזירי שמן... זו אכן דרך יותר נכונה לבלום בירידות ארוכות.. מי שאוטומט עם גיר בעל מצב ידני או מצב הורדת הילוך שיוט גם מומלץ לעשות כך...

אפשר לבלום עם המנוע גם ברכב אוטומטי.

אנשים פשוט מעדיפים ללחוץ על הבלמים במקום להשתמש בידית הילוכים מסיבה לא ברורה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

:mm_yeah: :mm_yeah:

 

אפשר לבלום עם המנוע גם ברכב אוטומטי.

אנשים פשוט מעדיפים ללחוץ על הבלמים במקום להשתמש בידית הילוכים מסיבה לא ברורה.


×
×
  • תוכן חדש...