Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרכבת האלים? הרכב הכי טוב בצד הזה של צ'אק נוריס? GhostBuster ו-Murzilka (הם לא מוכנים לגלות לי איך מאייתים את זה בעברית) מסכמים שנתיים וחצי ו-57 אלף ק"מ עם פיאט בראבו 1.4 טורבו רובוטית סנסיישן. ומה עם טוני?

 

HOME.jpgפיאט-בראבו-1.jpgפיאט-בראבו-3.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תוקה על הסיכום.

לדעתי מדובר על אחד העיצובים המוצלחים של פיאט.

מה עלות הטיימיג והאם כללה החלפת משאבת מים?

המצמד מקורי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • אחראי פורום
פורסם

אחלה סיכום.

אחד לאחד מה שאני מסכם מ-4 שנות בראבו. אנדרדוג שעולה בכמה תכונות על המתחרות שלו ועולה פחות מהן בכסף.

עלות רכישה נמוכה, תחזוקה ממוצעת מינוס, אמינה, מהנה יחסית ועם שוק מצויין.

 

יאללה ברעל על המחליפה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
תוקה על הסיכום.

לדעתי מדובר על אחד העיצובים המוצלחים של פיאט.

מה עלות הטיימיג והאם כללה החלפת משאבת מים?

המצמד מקורי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

החלפת טיימינג ללא משאבת מים, על פי המלצת המוסך. במידה והיו אומרים להחליף, היה מוחלף ללא התלבטות.

עלות הטיימינג למיטב זכרוני הייתה קצת פחות מ-1000 ש"ח. משאבה הייתה מוסיפה כ-800 ש"ח.

 

קלאץ' מקורי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
החלפת טיימינג ללא משאבת מים, על פי המלצת המוסך. במידה והיו אומרים להחליף, היה מוחלף ללא התלבטות.

עלות הטיימינג למיטב זכרוני הייתה קצת פחות מ-1000 ש"ח. משאבה הייתה מוסיפה כ-800 ש"ח.

 

קלאץ' מקורי.

 

טיימינג + משאבה + נוזל קירור (ועבודה כמובן) עלה לי 1400 ש"ח במוסך מרכזי

פורסם (נערך)

אצלנו במשפחה בראבו ידני שנקנה חדש מהחנות כעת חיה לפני שבע שנים. מסכים למרבית הנאמר על ידי הפותח, דווקא ההגה אצלי מקבל ציון הרבה יותר טוב מאשר אצלו למרות שבתחילה לא ממש סבלתי אותו בשל מירכוז חזק מדי לטעמי, אבל הוא ישיר יחסית לקטגוריה, קשיח ושונה לחלוטין מכל ההגאים שבסביבתו שהם לרוב מלאכותיים ונטולי תחושה ביחס. הוא גם נוח לנסיעה ובמיוחד שקט באופן די מפתיע ( צמיגים קטנים יותר ברמת הגימור הנחותה יותר שאצלנו אחראים כנראה לנוחות הנסיעה ). כשלון מסחרי מהדהד ועצוב של אוטו באמת מצוין, אמין להפליא, עתיר אופי ובמיוחד שונה מאוד מכל המתחרים.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
פורסם

תודה על הסיכום, נהנתי לקרוא !

הבראבו לא נכשלה מפני שלא היתה מכונית טובה, נהפוך הוא.

היא פשוט לא היתה מספיק אטרקטיבית לעומת מתחרותיה בפלח השוק הפופולארי ביותר באירופה (עדיין).

איזה סיכוי היה לה להצליח בגרמניה מול הגולף והאסטרה ?

בצרפת מול המגאן וה 308 ?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אחלה סיכום.

לא הבנתי אבל, החלפתם רובוט?לפי מה שהבנתי זה דגם שונה ממה שיש בפונטו ואמור להיות אמין יותר.

פורסם

מחירון משוקלל לרכב הזה +6 אחוז =51100 שקל. כן, 51 אלף על בראבו בת 6 עם קילומטראז ממוצע.

 

מי לעזאזל משלם מחיר כזה על בראבו? ועוד עם קלאץ' מקורי?

 

לא רוצה להעיב לכם על חווית האחזקה של הרכב, אבל לטעמי ממש שיחק לכם המזל עם המכירה. בפועל החישוב של הירידת ערך אמור להיות הרבה יותר משמעותי.

פורסם (נערך)

לא יודע באיזה מחירון בדקת אבל זה ממש לא המחירון, יש לי הרגשה שבדקת את מחירון יד2, שאינו רלוונטי לכלום ושום דבר.

המחירון נמוך בהרבה ממש שרשמת, אם בודקים כמו שצריך בלוי יצחק.

 

זאת לא הבראבו הראשונה שנמכרת מעל המחירון, וגם לא האחרונה.

 

אם הקלאץ׳ טוב ועובד, לא מחליק ולא מגהק, מה זה משנה אם הוא מקורי?

 

נראה שקצת כואב לך שהרכב נמכר יפה ובעל שוק טוב ממה שחשבת שיהיה לאיטלקיה, אבל זה בסדר, ציפיתי לתגובות מצקצקות ודווקא מפליא אותי שזה הגיע רק עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...