Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסכמים - שנתיים וחצי עם פיאט בראבו


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא רוצה להעיב לכם על חווית האחזקה של הרכב, אבל לטעמי ממש שיחק לכם המזל עם המכירה. בפועל החישוב של הירידת ערך אמור להיות הרבה יותר משמעותי.

 

שיחק המזל? לא יודעת, זאת לא הבראבו הראשונה וגם לא אחרונה שנמכרת מעל המשוקלל ובזמן קצר (ספציפית שלנו לא פורסמה כלל בלוחות).

אקזמפלר ברמת הגימור הגבוהה, מבעלות פרטית, שמור ומטופל היטב מאוד מבוקש בשוק, מנגד, רכבים עם נתונים פחות טובים קשה יותר למכור.

דוגמא טרייה, ממש כאן בלוח מכירה של הפורום, רכב עם נתונים פחות אטרקטיביים נמכר גם מאוד מהר ובמחיר שקרוב למחירון אבל מלמטה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נהגתי על הבראבו של אמא במשך 4 שנים - הרכב לא טופל בצורה מיוחדת, ננהג (רוב הזמן) בצורה גרועה מאוד בלי לתת את הדעת בכלל על הרובוט, 90% נסיעה עירונית - ועם זאת, 0 תקלות מרגע הקנייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחירון משוקלל לרכב הזה +6 אחוז =51100 שקל. כן, 51 אלף על בראבו בת 6 עם קילומטראז ממוצע.

 

זה נמצא איפשהו בין קורולה לפריוס (ואם יש אוטו עם שמירת ערך מטורפת, אז זה פריוס).

 

בקיצור, לא הגיוני בשביל פיאט. אולי חצי מזה.

 

Sent from my LG-H990 using Tapatalk

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע באיזה מחירון בדקת אבל זה ממש לא המחירון, יש לי הרגשה שבדקת את מחירון יד2, שאינו רלוונטי לכלום ושום דבר.

המחירון נמוך בהרבה ממש שרשמת, אם בודקים כמו שצריך בלוי יצחק.

 

זאת לא הבראבו הראשונה שנמכרת מעל המחירון, וגם לא האחרונה.

 

אם הקלאץ׳ טוב ועובד, לא מחליק ולא מגהק, מה זה משנה אם הוא מקורי?

 

נראה שקצת כואב לך שהרכב נמכר יפה ובעל שוק טוב ממה שחשבת שיהיה לאיטלקיה, אבל זה בסדר, ציפיתי לתגובות מצקצקות ודווקא מפליא אותי שזה הגיע רק עכשיו.

 

מה המחירון המשוקלל של לוי יצחק?

 

ואין לי בעיה בכלל עם הבראבו, אני חושב שהמנוע של הרכב סבבה לגמרי, והאחיזה שלו לא רעה בכלל. אבל הגיר כיאה לכול גיר רובוטי חד מצמדי(כן כמו שבקורולה האגדית ולא באיטלקיה המזוויעה(ציניות)) הוא פשוט חרא. חרא. ועוד פעם חרא.

ובלי קשר גם דורש החלפת קלאץ בעלות לא מבוטלת.

כול זה גורם לכול רכב X עם גיר כזה להיות פשוט לא אטרקטיבי. לא משנה מה הסמל שמורכב עליו.

 

אני אישית מכיר אנשים שרצו את הבארבו בזמנו, התלהבו מהרכב, אבל רק בגרסא הידנית( עם הטורבו כן, לא החלשה על ה-90 כ"ס). בגרסא הרובוטית, הרכב פשוט לא קיים.

 

אבל אם אתם אומרים שזאת לא הראשונה שמכרתם במחיר כזה, אז כניראה שיש דברים שאני לא יודע, ומודה בטעותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלנו ידנית עם טורבו, מהבודדות שבנמצא ואני גם יד ראשונה ומודע בהחלט לביקוש הדי נחמד שיש לאוטו הזה ( יש כאלו שדואגים כבר זמן לא קצר לדרוש בשלומי כל כמה חודשים ), אבל נהגתי גם ברובוטית והגיר בכלל לא רע לדעתי ואפילו מהנה, מהורסיות היותר מוצלחות לגיר רובוטי עם מצמד אחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
מה המחירון המשוקלל של לוי יצחק?

 

ואין לי בעיה בכלל עם הבראבו, אני חושב שהמנוע של הרכב סבבה לגמרי, והאחיזה שלו לא רעה בכלל. אבל הגיר כיאה לכול גיר רובוטי חד מצמדי(כן כמו שבקורולה האגדית ולא באיטלקיה המזוויעה(ציניות)) הוא פשוט חרא. חרא. ועוד פעם חרא.

ובלי קשר גם דורש החלפת קלאץ בעלות לא מבוטלת.

כול זה גורם לכול רכב X עם גיר כזה להיות פשוט לא אטרקטיבי. לא משנה מה הסמל שמורכב עליו.

 

אני אישית מכיר אנשים שרצו את הבארבו בזמנו, התלהבו מהרכב, אבל רק בגרסא הידנית( עם הטורבו כן, לא החלשה על ה-90 כ"ס). בגרסא הרובוטית, הרכב פשוט לא קיים.

 

אבל אם אתם אומרים שזאת לא הראשונה שמכרתם במחיר כזה, אז כניראה שיש דברים שאני לא יודע, ומודה בטעותי.

 

גם שלי נמכרה מעל המחירון ובלי לפרסם.

הגיר לא אדיר, אבל בהחלט אפשר להתרגל אליו ולסגל משחק קל עם הדוושה בעת ההעברות, מה שמצמצם את הרכינה קדימה.

אני ברוב הנסיעות הייתי מעביר ידנית כי לטעמי התיבה היתה מעבירה מוקדם מדי את ה-1-2 ואז בכלל אין כמעט שום תופעה.

אנשים עושים שקלול - התכונות של האוטו שכבר פורטו מול הגיר. עושים סיבוב ורואים שהשד כנראה לא כ"כ נורא ועדיין קונים.

באופן אירוני, אני שומע מפה ומשם על ביקוש ער דווקא לגרסה הרובוטית של הקורולה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייב, המשוקלל של לוי יצחק הרבה פחות, מעדיף לא להיכנס למספרים. זה נחמד שיד2 מתמחר גבוה יותר, אבל זה לא ריאלי וזה גם מחירון לא רלוונטי לדעתי. אולי בעתיד זה ישתנה.

 

הרובוטי של פיאט, ספציפית זה שבבראבו (כפי שכתוב היה לנו גם פונטו איבו לפני כן), הוא כמו שרועי כתב, הגרסה הכי נורמלית שיש לחד מצמד.

דגמתי כמעט כל רכב שיש בארץ עם גיר חד מצמדי, ובבראבו הוא ללא ספק הנורמלי ביותר.

ברור שהוא לא מושלם, כל מה שאני אומר זה שבשביל חד מצמד, הוא טוב ואפילו מפתיע.

 

החלפת קלאץ׳ נדרשת בכל רכב ידני, רובוטי חד מצמד ודו מצמד, כמובן בהתאם לאופי הנהיגה והנסועה של הרכב.

באופן אישי אני מכיר בעלי בראבו שהקלאץ׳ החזיק גם 180 אלף ק"מ.

עלות ההחלפה משתנה מרכב לרכב, לא הגעתי להחלפה בבראבו שלי אבל ממה שאני זוכר, העלות עומדת על כ-3000 ש"ח במוסך מורשה.

תביא חלקים לבד (כמו שעשיתי עם הברקסים) ותחתוך את העלות בעשרות אחוזים.

 

אני לא מסכים עם "הרכב פשוט לא קיים". פשוט מדובר פה בפשרה כלשהיא.

כמו כל דבר בחיים, הכל עניין של עלות מול תועלת.

סתם כדי שתבין, כמו שכתוב, קנינו את הבראבו בסוף 2014, במחיר מסוים.

מאזדה 3 בעלת המנוע 1.6 מאותו שנתון, עלתה כ-30-40 אלף יותר.

כדי להישאר באותו מחיר של הבראבו אבל בכל זאת לקנות מאזדה 3, הייתי צריך לרדת שנתיים-שלוש בשנתון הרכב.

אז עשיתי את השיקולים שלי ובחרתי בבראבו בגלל כל מיני סיבות, ו-וואלה, לא מצטער אפילו לרגע ואף שמח עד השמיים שכך בחרתי.

הכל עניין של תמורה למחיר במקרה הזה, וגם מה בדיוק אתה מחפש מהרכב שלך.

 

זאת הבראבו הראשונה, ובינתיים האחרונה, שקנינו ומכרנו.

אנחנו פשוט מכירים בעלי בראבו אחרים שמכרו מעל המחירון.

במקרה שלנו, אפילו לא פרסמנו אותה בשום מקום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייב על מה אתה מדבר? אתה בכלל נהגת בבראבו?

הגיר שם אחד הדברים הטובים שיש ברגע שמכירים אותו קצת.

כן - אם עשית סיבוב של 10 דק' על הרכב אתה תחשוב שזה גיר נוראי, כי כפי שאמרתי צריך להכיר אותו.

אישית - הגיר שם זה בדיוק מה שהייתי רוצה. לא ידני לחלוטין ולא אוט'\דו-מצמדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הבעיה בהרכבה? גם במבחן הזה ציינו זאת וגם פותח השירשור.

 

דווקא לפי המבחן חוות הדעת על הרובוט לא מזהירה ומזכירה יותר פעולה של כול רובוט חד מצמדי.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דייב על מה אתה מדבר? אתה בכלל נהגת בבראבו?

הגיר שם אחד הדברים הטובים שיש ברגע שמכירים אותו קצת.

כן - אם עשית סיבוב של 10 דק' על הרכב אתה תחשוב שזה גיר נוראי, כי כפי שאמרתי צריך להכיר אותו.

אישית - הגיר שם זה בדיוק מה שהייתי רוצה. לא ידני לחלוטין ולא אוט'\דו-מצמדי.

 

עשיתי עליה סיבוב של 10 דקות ובהחלט היה נוראי.

אח"כ שכרתי פיאט 500(עם אותו גיר לדעתי). והמשיך להיות נוראי. נסבל רק בטיפטרוניק.

אבל לא יודע, אני באופן אישי סובל קצת ממחלות ים, אז אולי זה רק אצלי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח"כ שכרתי פיאט 500(עם אותו גיר לדעתי). והמשיך להיות נוראי. נסבל רק בטיפטרוניק.

הגיר של ה 500 שונה. ולא מבריק בלשון המעטה.

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשיתי עליה סיבוב של 10 דקות ובהחלט היה נוראי.

אח"כ שכרתי פיאט 500(עם אותו גיר לדעתי). והמשיך להיות נוראי. נסבל רק בטיפטרוניק.

אבל לא יודע, אני באופן אישי סובל קצת ממחלות ים, אז אולי זה רק אצלי :)

תשמע, אני לא אתווכח איתך על התחושות שהיו לך, כי אלה, ובכן, תחושות.

 

ל-500 יש רובוטי חד מצמד כמו בבראבו, אבל מדגם שונה. הגיר ב-500 בהחלט פחות טוב מבבראבו (יצא לי להיות עם 500 לאיזה 4-5 ימים לפני איזה 3 שבועות).

 

אם אתה חושב שהגיר בבראבו ממש גרוע ובלתי נסבל, לבריאות, אני לא מתווכח. אני פשוט מבסס את דעתי על שנתיים וחצי ולא על 10 דקות.

 

גם כתבתי כבר, הוא לא מושלם, בטח שהוא לא כפול מצמד או פלנטרי, אבל בשביל חד מצמד, הוא מעולה, וכמה רמות מעל שאר חדי המצמד שדגמתי.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גיר חד-מצמדי יותר טוב, הוא יושב באלפא 159. סקאלת עלויות אחרת לגמרי. לחד-מצמדיים, הגירים של פיאט הם הטופ מבחינת עידון ונוחות שימוש. פונקציה של ניסיון - הקונצרן זרם אתם הכי הרבה (מ-1999).

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2487 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...