Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין הרבה שימוש במה שנלמד בטריגו בחדו"א 1 וגם בחדו"א 2. כמה זהויות וזוויות וזהו, לא נתקלתי בצורך בידע יותר מזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כמדומני אתה עוסק ב-

תפסת אותי, זה 2 שמות לאותו מקצוע. את ההנדסה אני מבין, תאמין לי.

לעניין המתמט', נתחיל ברענון עצמאי של הידוע ונתקדם הלאה.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אין הרבה שימוש במה שנלמד בטריגו בחדו"א 1 וגם בחדו"א 2. כמה זהויות וזוויות וזהו, לא נתקלתי בצורך בידע יותר מזה.

צריך להכיר את הפונקציות הטריגונומטריות לעומק. הזהויות פחות קריטיות כי זה נטו לשנן, אף אחד לא מתחיל לפתח אותן בכל תרגיל מחדש.

פורסם

לא יודע, לא ראיתי אצלנו ממש צורך, ולפי המרצים החדו"א שלנו נחשבת ברמת קושי גבוהה יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
צריך להכיר את הפונקציות הטריגונומטריות לעומק. הזהויות פחות קריטיות כי זה נטו לשנן, אף אחד לא מתחיל לפתח אותן בכל תרגיל מחדש.

 

כבוגר 5 י"ל מתימטיקה עם 97 ובוגר הטכניון לא זוכר שהייתי צאיך טריגו לחדוו"א.

 

פות"ש, מציע לך לקחת ספר לימוד של 3 י"ל ולעבור עליו, לעשות כמה מבחנים רק כדי לגלות שאתה יודע הרבה יותר מבוגר תיכון שסיים לפני שבוע ואז לגשת לקורס מסודר ל 5 י"ל.

 

אני סיימתי תיכון לפני יותר מ 30 שנה אבל כשקיבלתי ליד את הבגרויות במתימטירקה ופיזיקה 5 י"ל פתרתי אותן בע"פ בקלות (רבע שעה לפיזיקה ו 30 דקות למתימטיקה ששם נעזרתי בדף לקשקושים וחישובים).

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תפסת אותי, זה 2 שמות לאותו מקצוע. את ההנדסה אני מבין, תאמין לי.

לעניין המתמט', נתחיל ברענון עצמאי של הידוע ונתקדם הלאה.

אם אתה מבין את ההנדסה, קצת פונקציות רציונליות, טריגונומטריה ונגזרות לא אמורים להוות בעיה קשה. אלה כלים שהם חלק לא מבוטל מתחומי הנדסת הבניין (ומכונות לצורך העניין). במיוחד לאדם בוגר יותר כנראה קל יותר יהיה להסתכל על זה.

פורסם

בתחום שלי קריטי להבין את ההנדסה לא צריך לחשב אותה, אני לא מחשב עומסים ומומנטים לפרנסתי.

אין לי ספק שאני צריך רענון רציני, אבל עם הגיל המספרים נראים פחות "מפחידים".

[כהשתחררתי דווקא התחלתי השלמה ל-5 יח"ד, מרוב לחץ ורצון זה לא הצליח בפעם הראשונה.

בנסיון השני כבר התקבלתי לבצלאל עם 3 יח"ד, כמובן שבאותו רגע הכל איבד משמעות].

לכן עכשיו אפשר להתפנות לזה באיזי.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
לא יודע, לא ראיתי אצלנו ממש צורך, ולפי המרצים החדו"א שלנו נחשבת ברמת קושי גבוהה יחסית.

איפה?

 

כבוגר 5 י"ל מתימטיקה עם 97 ובוגר הטכניון לא זוכר שהייתי צאיך טריגו לחדוו"א.

 

את חדו"א 1 עברתי לפני שנתיים ומשהו (טכניון), אולי זה ספציפית המרצה שתקעו לי שאהב לתת שלל בעיות שדורשות הכרה בעל פה של כל תכונות הסינוס/קוסינוס ובעיקר חביב לבו, הארקטנגנס. כולל אינטגרלים ונגזרות של כפל של כל אלו, וגבולות.

בכלל, למתמטיקה ופיזיקה באופן כללי היכרות טובה עם פונקציות טריגונומטריות זה שוס.

פורסם (נערך)

פיקה, דור לומד ב-BGU.

 

מה אתה לומד ואיזו גרסת חדו"א? נדמה לי שאין שתי פקולטות בטכניון שלומדות אותו קורס.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אין הרבה שימוש במה שנלמד בטריגו בחדו"א 1 וגם בחדו"א 2. כמה זהויות וזוויות וזהו, לא נתקלתי בצורך בידע יותר מזה.

 

מי שלא זכר את הגרפים של הפונק' האלו בעל פה- בספק רב אם הצליח לעבור אצלנו את המבחנים.

אאל"ט אתה לומד מדמ"ח ומהיכרות קרובה עם הקורסים אצלכם, בלי לשלוט בטריגו קשה לפתור תרגילים.

 

את חדו"א 1 עברתי לפני שנתיים ומשהו (טכניון), אולי זה ספציפית המרצה שתקעו לי שאהב לתת שלל בעיות שדורשות הכרה בעל פה של כל תכונות הסינוס/קוסינוס ובעיקר חביב לבו, הארקטנגנס. כולל אינטגרלים ונגזרות של כפל של כל אלו, וגבולות.

בכלל, למתמטיקה ופיזיקה באופן כללי היכרות טובה עם פונקציות טריגונומטריות זה שוס.

 

אצל 4 מרצים שונים שפגשתי בנושא, האהבה לטריגו בשאלות הייתה גבוהה מאוד.

מסכים עם מה שכתבת.

 

לנושא המקורי:

 

- הייתי לומד מבני גורן ובן ציון קון את החומרים הרלוונטיים ומתרגל כמה שיותר. רוב התרגילים והרעיונות חוזרים על עצמם ואין צורך להמציא משהו חדש. אני למדתי עוד כשהיו 3 שאלונים 005/6/7, כאשר 5 היה הקל ביותר, 6 היה עם הרבה חומר ו-7 דרש "חשיבה" (אין לי מילה אחרת לתאר זאת). אני זוכר שלמעט בשאלון האחרון, כמעט בכולם סגנון השאלות ולפעמים גם השאלות עצמן מוחזרו.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

אני מתעלק על השרשור, האם אפשר לגשת לבחינת בגרות לשם שיפור הציון במקצוע מסוים בצורה מהירה ? חסר לי ממש מספר נקודות ואני לא צריך ללמוד(אנגלית) , אני צריך את זה תוך חודש-חודשיים , מוכן לשלם גם 5K בשביל בחינה מיידית, אבל הבנתי שצריך להרשם כמה חודשים מראש ואם אני ארשם באוגוסט אז אבחן בחורף,האם זה נכון?

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם
פיקה, דור לומד ב-BGU.

 

מה אתה לומד ואיזו גרסת חדו"א? נדמה לי שאין שתי פקולטות בטכניון שלומדות אותו קורס.

חדו"א 1מ'. מתחת לזה יש פשוט חדו"א 1, מעל זה היה חדו"א 1 ת', שהפך עכשיו לאינפי 1מ'.

 

בחדו"א 1מ' ו 1ת' היה ניתן למצוא שפע טריגונומטריה בכל המבחנים.

פורסם

 

 

 

את חדו"א 1 עברתי לפני שנתיים ומשהו (טכניון), אולי זה ספציפית המרצה שתקעו לי שאהב לתת שלל בעיות שדורשות הכרה בעל פה של כל תכונות הסינוס/קוסינוס ובעיקר חביב לבו, הארקטנגנס. כולל אינטגרלים ונגזרות של כפל של כל אלו, וגבולות.

בכלל, למתמטיקה ופיזיקה באופן כללי היכרות טובה עם פונקציות טריגונומטריות זה שוס.

 

עשיתי את זה לפני 20 שנה. יכול להיות שדברים השתנו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
כמדומני אתה עוסק באדריכלות או ארכיטקטורה

רק אדריכל יכול לכתוב "מתמטיקה 5 יח"ד"במקום י"ל. :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

סלואו, ראשי התיבות המקובלים הם יח"ל.

 

פיקה - אני מניח שהכוונה לא לטריגונומטריה אלא לפונקציות הטריגונומטריות. אלה דברים שונים. העניין הוא שהפונקציות הטריגונומטריות משמשות לתאור הרבה תופעות פיזיקליות כך שהן שימושיות בלי כל קשר למשמעות הגיאומטרית שלהן.

 

גילוי נאות: את הקורסים האלה עשיתי בטכניון לפני למעלה מ-40 שנה, כאשר היו קרויים "מתמטיקה 1" וכד', וכללו גם את הרכיבים של אלגברה ליניארית, שהופרדו בהמשך לקורסים נפרדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...