Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בואו נעשה רגע סדר = תואר אקדמי - יש | מקצוע (יש יגידו מכובד) - יש | רשיון מהמדינה - יש.

5 יח"ד מתמטיקה אין לי (ברזומה ביני לבין עצמי) וזה קצת מעצבן אותי.

אין לי לחץ של זמן, זה לא בוער למחר בבוקר, אבל זה צריך להעשות.

אין לי בעיה להגיע לאחד מבתי הספר אבל רק אחרי רענון רציני, לא רוצה להשאר עם פרצוף של עגל.

אני לא פוסל את האפשרות של ללמוד לבד. יש המלצות לספרות או סרטוני רשת?

אנגלית יש?

קהאן אקדמי (האמריקאי) סוגר אותך בקלי קלות.

תשכיר ספר של יואל גבע מאיזו חנות לתרגולים. רק תוודא שיש הסברים.

אם יש לך בגרות אתה נרשם דרך התיכון שבו למדת. מתקשר למזכירה והיא תנחה אותך. כל יחידה עולה 30 שח כלומר תשלם 150 שקלים.

אתה תצליח כי אתה לא תיכוניסט. אתה במיינד סט הראוי.

בהצלחה.

 

נ.ב. - יואל גבע צודק. שאלות רמה מעל בגרות תעשה אחרי שהצלחת את אלו שברמת בגרות, אחרת התועלת קטנה.

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

[כהשתחררתי דווקא התחלתי השלמה ל-5 יח"ד, מרוב לחץ ורצון זה לא הצליח בפעם הראשונה.

בנסיון השני כבר התקבלתי לבצלאל עם 3 יח"ד, כמובן שבאותו רגע הכל איבד משמעות].

לכן עכשיו אפשר להתפנות לזה באיזי.

גם אני מתבלבל בין יח"ל ליח"ד :-)

 

למרות שעברו אי אלו עשורים מהימים בטכניון, פתרתי לבן שלי בזריזות את הבגרות במתמטיקה 5 יח"ל.

 

תתחיל. אם יש שאלות, שלח לכאן ואסייע.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם
רק אדריכל יכול לכתוב "מתמטיקה 5 יח"ד"במקום י"ל. :lol:

 

לא, רק ארדיכל יכול! :wink::grin:

 

ומה הבעיה לכתוב פשוט ״יחידות לימוד״? והמהדרין גם יכתבו את המספרים במלים.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

רק ארדיכל משתמש בעצמית

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ארדיכל זה אחד שמתכנן גזוזטראות ומתעסק בשאר מילים שרק קומץ באים בימים, מרכז הקורסים לפרטי בניין בטכניון ואנשים שלומדים לפסיכומטרי מעיזים להגות ב2017.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
מי שלא זכר את הגרפים של הפונק' האלו בעל פה- בספק רב אם הצליח לעבור אצלנו את המבחנים.

אאל"ט אתה לומד מדמ"ח ומהיכרות קרובה עם הקורסים אצלכם, בלי לשלוט בטריגו קשה לפתור תרגילים.

 

 

 

אצל 4 מרצים שונים שפגשתי בנושא, האהבה לטריגו בשאלות הייתה גבוהה מאוד.

מסכים עם מה שכתבת.

 

לנושא המקורי:

 

- הייתי לומד מבני גורן ובן ציון קון את החומרים הרלוונטיים ומתרגל כמה שיותר. רוב התרגילים והרעיונות חוזרים על עצמם ואין צורך להמציא משהו חדש. אני למדתי עוד כשהיו 3 שאלונים 005/6/7, כאשר 5 היה הקל ביותר, 6 היה עם הרבה חומר ו-7 דרש "חשיבה" (אין לי מילה אחרת לתאר זאת). אני זוכר שלמעט בשאלון האחרון, כמעט בכולם סגנון השאלות ולפעמים גם השאלות עצמן מוחזרו.

למה צריך לזכור גרפים של פונקציות, ובינינו כמה קשה לזכור גרף של סינוס, קוסינוס וטנגנס?

מעבר לכך אצלנו זה נכנס בסמסטר הקודם (חדו"א 1) לדף נוסחאות שהמרצה חילק ובסמסטר הנוכחי אני יכול להכניס מה שאני רוצה לדפי נוסחאות.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
ובינינו כמה קשה לזכור גרף של סינוס, קוסינוס וטנגנס?

 

קשה.

 

מאוד.

 

לפחות למוגבלים אריתמטית כמו עבדך הנאמן.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

אז אפשר לשחזר, בבגרות יש מחשבון ואפשר לחפש כמה נקודות ולמקם על גרף וזה כבר יכול לתת אינטואיציה לגביי המראה של הגרף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לא הבנתי מה המטרה. יש לך תואר ראשון אז מה התכנית הנוכחית ב 5 יח תיתן לך?

אם זה ל"השלמת חוסרים" נראה לי שקורסים\ספרים של האו"פ יהיו יותר אפקטיביים למטרה הזו. הבחריה באיזה קורס\רמה לבחור היא שלך בהתאם לרצונות והעניין (אישית אינפי שעמם אותי מאד אבל אלגברה היה לי מעניין).

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

תבדוק באתרים כמו גול Gool וכד' בדרכ הקורסים שלהם לא רעים, יש אפילו כמה גנובים שמסתובבים ברשת

 

Sent from my Redmi 3S using Tapatalk

פורסם
למה צריך לזכור גרפים של פונקציות, ובינינו כמה קשה לזכור גרף של סינוס, קוסינוס וטנגנס?

מעבר לכך אצלנו זה נכנס בסמסטר הקודם (חדו"א 1) לדף נוסחאות שהמרצה חילק ובסמסטר הנוכחי אני יכול להכניס מה שאני רוצה לדפי נוסחאות.

דף נוסחאות בחדו"א?! יש דבר כזה??

ולא, לזכור גרף של סינוס קוסינוס וטנגנס זה לא קשה. אבל יש גם ארקסינוס/קוסינוס, ארקטנגנס, ואת ההיפרבוליים.

על הדרך, חלק מהמרצים מגדילים לעשות, ונותנים פונקציות טריגונומטריות מורכבות, שם אתה כבר צריך גם להכיר את התכונות של כל אחת פיקס- וגם זהויות.

(ואז מגיע חדו"א 2 עם פרג'י, שם אתה צריך להבין בראש איך נראה קו שעובר במרחב ומורכב מ 3 פונקציות טריגונומטריות שונות. הזיה.)

פורסם

הלו! הבחור מחפש רמה של מבחני בגרות ואתם זורקים לו חדו"א 2 למתענים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ל 5 יחידות צריך להכיר את הכפתור של הסינוס במחשבון, והעובדה שנגזרת של סינוס זה קוסינוס, של קוסינוס זה מינוס סינוס, ופיניטו. וכמובן כל החירטוט של זהויות בחלק הוריגו של הבגרות.

פורסם

אמנם עברו כמה שנים מאז הטכניון, אבל לא זכורה לי הטריגונומטריה מחדו"א 1ת, אלא יותר מ2ממ. בשניהם יש מעל 90 אז בסה"כ הסתדרתי בסדר (בזמנו) עם המקצועות.

עם זאת, ללכת ללמוד חדוא 1 בלי לסיים בגרות 5 יח"ל - זה כמו לקחת קורס בנהיגה מתקדמת בלי להוציא רשיון. יש אנשים שאולי מחזיקים באינטואיציה כ"כ חזקה עד שיוכלו לעשות זאת, אבל הרוב פשוט ייכשלו.

 

לא ממליץ בכלל.

 

תלמד 5 יח"ל, תמשיך לחדו"א אם תחשוק נפשך. זה קורס יפה מאוד, אבל צריך להגיע אליו עם state of mind מתאים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

יש לי ספרי 5יח' של בני גורן במצב חדש לגמרי שקניתי כשהשלמתי בעצמי, אם אתה עדיין בענין. (מעודכנים ל-806\807 הנוכחיים, לא מלפני 30 שנה)

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"


×
×
  • תוכן חדש...