Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ייתכן שנפתח נושא כזה, אך אינני מצליח למצוא.

אני נתקל יותר ויותר, בנהגים שנוסעים בלילה עם אורות לד בלבד.

הם גם לא מצליחים לראות טוב את הדרך, וגרוע מכך, מסנוורים את הבאים ממול.

פעם זה היה דו"ח על נסיעה ללא אורות.[בתקופה שלא היה לד]. כיום הם בנוסף מסנוורים, ומסכנים אחרים.

מה החוק{המשטרה} עושה במקרים כאלה?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא סגור על כמה המשטרה אוכפת את זה, למרות שזה דורשה אכיפה בדיוק כמו שהיה עם קסנונים (אנשים היו מקבלים הורדה מהכביש על נסיעה עם קסנון).

מצד שני, יש מלא רכבים עם נורות הלוגן מסנוורות, איך אוכפים את זה?

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

צריך להיות אכיפה וענישה על נסיעה ללא אורות בלילה. מתי פעם אחרונה ראיתי ניידת של משטרת התנועה על הכביש שלא נותנת דו"ח על פאלפון/רמזור/שלט עצור? פשוט אין עניין של המשטרה להתעסק עם זה. בנוגע להערה עם הקסנון, אני הרכבתי קסנון ותאמין לי שלא מסנוור והכל מכוון כמו שצריך. אם יודעים מה עושים ולא סתם מרכיבים בפנס שלא מתאים אז זה בסדר.

פורסם

ברור שצריך פנס עם עדשה ולא עם רפלקטור בשביל שהקסנון לא יסנוור, אבל לא על זה הדיון.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם
ייתכן שנפתח נושא כזה, אך אינני מצליח למצוא.

אני נתקל יותר ויותר, בנהגים שנוסעים בלילה עם אורות לד בלבד.

הם גם לא מצליחים לראות טוב את הדרך, וגרוע מכך, מסנוורים את הבאים ממול.

פעם זה היה דו"ח על נסיעה ללא אורות.[בתקופה שלא היה לד]. כיום הם בנוסף מסנוורים, ומסכנים אחרים.

מה החוק{המשטרה} עושה במקרים כאלה?

אנשים לא "נוסעים בלילה עם אורות לד" אלא פשוט שוכחים להדליק אורות.

 

תאורת יום דולקת כל עוד לא מדליקים אורות וזה מה שאתה רואה.

 

זה כמו נסיעה ללא אורות.

 

הגיע זמן שיחקקו חוק פשוט - שיהיה חובה חיישן הדלקת אורות אוטומטי בכל רכב, כזה שבצב OFF בידית תמיד יפעל אור אוטומטי.

 

 

יש חושך - האור נדלק. זו מערכת פשוטה שלא עולה יקר.

 

 

פורסם

הבעיה שכיום תאורת לוח השעונים דולקת תמיד. פעם לוח שעונים מואר היה אינדיקציה להדלקת אורות. הרבה אנשים חושבים שאם לוח השעונים מואר, כנראה שגם האורות דולקים. לפחות ה-DRL באופנה היום, ככה שאם שוכחים במקרה הגרוע יש תאורה כלשהי ששאר הנהגים יכולים להבחין בה.

פורסם
הבעיה שכיום תאורת לוח השעונים דולקת תמיד.

 

נכון מאוד, בגלל זה שוכחים להדליק אורות.

 

ולכן אני אומר שוב, איך זה שעם כל המערכות המתקדמות שיש היום, דבר מאוד פשוט כמו חיישן הדלקת אורות אוטומטי לא הפך לאביזר חובה בכל רכב?

 

 

פורסם

כתבתי בשרשור אחר שגם אני נתקל בנהגים שנוהגים עם תאורת יום בלילה.

שאני מעיר להם או מסמן עם האורות הם פשוט לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלהם.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

או ערסים או אנשים שלא יודעים לתפעל בצורה בסיסית את הרכב...

 

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

אתמול על 471 לכיוון כביש 4 בשעה 22:30 בערך נסעתי אחרי סיד לבנה ללא אורות מאחורה.

כשעקפתי ראיתי את הלדים...

הבעיה לדעתי בתאורה בלוח שעונים, אנשים בטוחים שהאור דולק.

קידודים לרכבי VAG בחינם ולכולם!

http://www.obd.co.il

:x-mas:

פורסם

הערתי להרבה אנשים בנושא, ואף אחד מהם לא היה ערס, הם כולם פשוט לא מודעים.

 

הפוזאיסטים זה באמת אנשים שמדליקים רק את התאורת ערפל בכוונה כדי שיראו שיש להם.

פורסם

הגיע זמן שיחקקו חוק פשוט - שיהיה חובה חיישן הדלקת אורות אוטומטי בכל רכב, כזה שבצב OFF בידית תמיד יפעל אור אוטומטי.

יש חושך - האור נדלק. זו מערכת פשוטה שלא עולה יקר.

 

כמעט כל רכב מודרני מגיע עם אורות אוטומטיים. אלו שבאמצע - שיש להם DRL אבל לא אורות דרך אוטומטיים, מה יעשו אם יחוקק החוק שלך? יחזירו את הרכב ליצרן? יקנו חדש? מערכת כזו אפטר-מרקט זה לא כל כך פשוט.

 

ומעבר לזה, מה עם החקקת? איפה קצת אחריות אישית? אנשים זוכרים להוריד את בלם החניה, למלא דלק, ולא להיכנס באין כניסה. ואם לא "זוכרים" אז יש עונש - בין אם בנזק לרכב או בקנס משוטר. החוק הנחוץ כבר שם, ולא צריך עוד חוקים ועוד רגולציות על איזה כפתורים מותר ואסור שיהיה לך ברכב, השוק בארץ חנוק ברגולציה גם ככה. חקיקה היא לא פתרון הולם לטמטום.

 

כתבתי בשרשור אחר שגם אני נתקל בנהגים שנוהגים עם תאורת יום בלילה.

שאני מעיר להם או מסמן עם האורות הם פשוט לא מבינים מה אני רוצה מהחיים שלהם.

 

אחד לאחד. זה לא ערסים, זה אנשים שקיבלו רכב חדש מליסינג אחרי שנהגו בדורות קודמים ופשוט אין להם מושג קלוש. חלקם לא יודעים שזה לא נדלק אוטומטית, חלקם לא יודעים שיש הבדל בין אורות דרך לDRL, חלקם לא יודעים שכשDRL בלבד פועל האורות האחוריים לא פועלים והם בסכנה בכביש חשוך. כבר לא פעם עצרתי מישהו כזה, הערתי, וקיבלתי בחזרה "על מה אתה מדבר האורות דלוקים!". אני משתדל לעצור, להסביר ולהדגים במקסימום סבלנות, אבל עמוק בפנים בא לי לטרוק להם דלת על הזרת.

Chevrolet Sonic RS 2014, 1.4T

פורסם
אנשים לא "נוסעים בלילה עם אורות לד" אלא פשוט שוכחים להדליק אורות.

 

תאורת יום דולקת כל עוד לא מדליקים אורות וזה מה שאתה רואה.

 

זה כמו נסיעה ללא אורות.

 

הגיע זמן שיחקקו חוק פשוט - שיהיה חובה חיישן הדלקת אורות אוטומטי בכל רכב, כזה שבצב OFF בידית תמיד יפעל אור אוטומטי.

 

 

יש חושך - האור נדלק. זו מערכת פשוטה שלא עולה יקר.

 

מסכים עם כל מילה אבל זה צריך להיות גם לצד השני , אם החיישן לא הדליק את האור כנראה שלא צריך .

במקום חוקים של משעה עד שעה ומחודש מסויים , פשוט חיישן אורות ונגמר הסיפור .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מה שצריך להיות לדעתי זה ככה:

 

אין מצב Off בידית.

 

יש רק בצב Auto ומצב On.

 

במצב Auto זה פועל לפי חיישן תאורה.

חיישן מזהה אור יום, תאורת יום דולקת.

חיישן מזהה חושך, אור רגיל דולק.

 

במצב On האור דולק כל הזמן בלי קשר לחיישן.

 

 

 

משהו דומה קיים במדינות שמחייבות נסיעה עם אורות דלוקים כל השנה, שם הרכב לא עובר רישוי אם אורות לא נדלקים יחד עם הסוויץ'.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...