Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לזה אפשר למצוא פתרון די פשוט.

 

מצב Auto צריך להיות default, מתג אורות חזר אליו אוטומטית אחרי כל פעולה.

מצב Off צריך להיות קפיצי. אם אתה רוצה יזום לכבות אורות, אתה מעביר ל Off. האור כבה אבל המתג חוזר ל Auto כך שבהתנעה הבאה שוב יפעל מצב Auto.

 

ברכבי GM זה כך.

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה שצריך להיות לדעתי זה ככה:

 

אין מצב Off בידית.

 

יש רק בצב Auto ומצב On.

 

במצב Auto זה פועל לפי חיישן תאורה.

חיישן מזהה אור יום, תאורת יום דולקת.

חיישן מזהה חושך, אור רגיל דולק.

 

במצב On האור דולק כל הזמן בלי קשר לחיישן.

 

 

כך זה בפריוס דור 4 שראיתי היום. אין מצב 0 בידית התאורה.

 

זה כנראה יכול להרגיז כמה נהגים, אבל עדיף מנהגים עם DRL בלילה מחוסר ידיעה/תשומת לב. (אני הייתי מעדיף מצב 0 קפיצי)

פורסם

למה לקרוא ל-DRL (אורות יום) LED? נכון שברוב המכוניות שבהן יש DRL אלו פניסי LED אבל אין קשר עקרוני בין השניים. יש מכוניות בהן יש DRL של פנסי הלוגן, כך היה במיצובישי לנסר 2009 שהיה לי (בארה״ב). מצד שני, פנסי LED יכולים גם לשמש לאורות דרך, לאורות הגבוהים, לאורות ערפל, לאיתות, לאורות האחוריים, לפנסי הבלימה ואפילו לתאורה של לוחית הרישוי.

פורסם

כולם פה מדברים על הDRL, מה שבאמת מפריע בלילה זה, רכבים ישנים עם טורבו לד לא מקורי ולא מכוון, שמסנוור את הצורה.

הרבה יותר גרוע מכל מצב אחר.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

יצא לי להתקל בתופעה, בכביש מואר יחד עם נהג חסר מודעות אני יכול להבין איך זה קורה, בהחלט דורש טיפול!

עוד תופעה מרגיזה זה נהגים שמדליקים אורות ער פל אחוריים, בחלק מהרכבים זה נדלק אוטומטית עם הקדמי ובחלק בנפרד, נתקל ברכבי פוזה שנוסעים עם אורות ערפל, עם קדמי אין לי בעיה אבל למה לסנוור עם האחורי בשביל הפוזה.

 

 

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם
יצא לי להתקל בתופעה, בכביש מואר יחד עם נהג חסר מודעות אני יכול להבין איך זה קורה, בהחלט דורש טיפול!

עוד תופעה מרגיזה זה נהגים שמדליקים אורות ער פל אחוריים, בחלק מהרכבים זה נדלק אוטומטית עם הקדמי ובחלק בנפרד, נתקל ברכבי פוזה שנוסעים עם אורות ערפל, עם קדמי אין לי בעיה אבל למה לסנוור עם האחורי בשביל הפוזה.

 

 

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

במרבית המקרים מדובר על העדר מודעות, הרבה פחות על פוזה. אין בזה כמובן כדי להפחית מעוצמת הסינוור, אבל זה גם פחות רלבנטי היום כשבמרבית המכוניות המודרניות, במיוחד היקרות בהן משום מה, עוד יותר ובמיוחד באודי, פנסי הלד האחוריים בתאורת בלימה הופכים את עוצמת הארת פנס הערפל האחורי למשהו די חלוש ביחס.

פורסם
במרבית המקרים מדובר על העדר מודעות, הרבה פחות על פוזה. אין בזה כמובן כדי להפחית מעוצמת הסינוור, אבל זה גם פחות רלבנטי היום כשבמרבית המכוניות המודרניות, במיוחד היקרות בהן משום מה, עוד יותר ובמיוחד באודי, פנסי הלד האחוריים בתאורת בלימה הופכים את עוצמת הארת פנס הערפל האחורי למשהו די חלוש ביחס.
ייתכן, לי לרוב יוצא לראות אנשים שאני סבורשמודעים לעניין האורות ערפל אבל הכל יכול להיות.

 

אצלי בכמה רכבים אחרונים ישנה הפרדה בין הפעלת אורות ערפל קדמיים לאחוריים.

 

Sent from my MI 8 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

ברכבים עם א. ערפל מקורים, ישנה הפרדה.

ברכבים "משוברים", המתקין או בעל הרכב התעלק על מתג אורות הערפל האחוריים ע"מ להפעיל את הקדמיים שהותקנו, ולכן הכל דולק יחד.

סיוט.

אבל למשטרה לא מזיז, כמות הרכבים שאני רואה עם פנסים שרופים, קדמיים ואחוריים מראים על חוסר מודעות אישית וחוסר אכפתיות של הנהג. + חוסר אכיפה משטרתית.

כשהייתי צעיר, שוטרים היו עוצרים ומעירים על פנס שרוף.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|


×
×
  • תוכן חדש...