Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
קודם נראה איך הכלה נראית.

 

אני חייב לציין משהוא, לפני כמה שנים הייתה לי הארה, ממש ברמה של פריצת דרך מוטורית.

 

חשבתי לעצמי, למה לא לעשות רכב 4X4 עם טרנספרים נשלטים אלקטרונית, הגעת למסלול/ קטע נהיגה שאתה צריך אחורית? בלחיצת כפתור ה הינע מוזרם רק לאחור.

צריך 4X4? לחיצת כפתור והרכב 4X4.

צריך הנעה קדמית? לחיצת כפתור והרכב הינע קידמי.

וכמובן, כפתור AUTO שיתן הינע מעורב בהתאם לתנאי הדרך ולאובדן האחיזה בגלגלים.

 

הייתי רציני, חשבתי שבאמת יש פה משהוא שעליתי עליו.

 

פניתי לאחד מכתבי הרכב הבכירים בארץ, אמר לי שאני מגוחך, הזוי, הוא לא רואה לזה צורך, שהרעיון מופרך!

פניתי לאחד ממהנדסי הרכב הבכירים בארץ, אמר לי אותו דבר.

 

הבנתי שהרעיון לא משהוא ונטשתי אותו.

 

עכשיו אני רואה שהוא מותקן ב M5 העתידית.

 

כנראה שהמקורות שדיברת איתם אמרו לך שזה טיפשי, אבל הם שמעו עם על זה ופנו לאנשים הבאמת נכונים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אשמח לשמוע בפירוט על הסיבות לפיהוק.

 

יש לי תחושה שאני כבר יודע את התשובה, אבל אשמח להתבדות וללמוד דברים חדשים.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אשמח לשמוע בפירוט על הסיבות לפיהוק.

 

יש לי תחושה שאני כבר יודע את התשובה, אבל אשמח להתבדות וללמוד דברים חדשים.

 

כי זאת בסך הכל עוד סאלון עם יותר מידי סוסים פחות מידי מעורבות מצד הנהג, לא רק ה M גם amg וrs הן כולן מכונות מדהימות ברמה ההנדסית והטכנלוגית ,ולא ..אני לא אתלונן אם תיתן לי אחת .סביר להניח שמאוד אשמח .

אבל בישביל הכסף המוצר של חטיבות הספורט כבר אינו מרגש כמו שהיה לפני עשור ויותר כשנעשה גם שימוש במנועי המוטור ספורט ולאו מנועים מהסדרה הסטנדטרנית בתוספת חמוצים.

ראיה לכך היא העובדה שהגרמניות נאלצו לשווק מותג מעל אצל ב.מ.וו זה gts ואצל מרצדס זה סדרת הBLACK.

אילו רק הייתה גירסא סלונית חזקה עם כיול ספורטיווי ומושבים ספורטיוים נניח 550 M ומעליה גירסא שהיא M אמיתית שהיא קשיחה,קלילה והרבה פחות חברותית למשתמש המצוי, אולי אפילו עם מנוע שמקורותיו מגיעים מעולם המרוצים . אבל זה כנראה לא כלכלי.

Porsche 944 turbo

פורסם

בהחלט קיימים כאלה דגמים (קלי משקל כתוצאה מכך שערומים ושימוש בחומרים אקזוטיים כמו גג מקרבון, מיתלי מרוץ ועוד) אבל הם כבר מאוד יקרים ונדירים והרבה פעמים הם בכלל מכוונים לנהגים שרוצים להוריד את הרכב למסלול.

 

הימים שאתה מתרפק עליהם לא ישובו עוד ולכן הם יכולים לספק התרפקות ותו לא.

ביחס לרכבים חדשים, סדרות ה M/AMG/RS הם עדיין מכוניות עם יכולות ספורטיביות מאוד, זהממש לא רק "מכונית סלון עם יותר מידי סוסים".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)
בהחלט קיימים כאלה דגמים (קלי משקל כתוצאה מכך שערומים ושימוש בחומרים אקזוטיים כמו גג מקרבון, מיתלי מרוץ ועוד) אבל הם כבר מאוד יקרים ונדירים והרבה פעמים הם בכלל מכוונים לנהגים שרוצים להוריד את הרכב למסלול.

 

הימים שאתה מתרפק עליהם לא ישובו עוד ולכן הם יכולים לספק התרפקות ותו לא.

ביחס לרכבים חדשים, סדרות ה M/AMG/RS הם עדיין מכוניות עם יכולות ספורטיביות מאוד, זהממש לא רק "מכונית סלון עם יותר מידי סוסים".

הכוונה שלי הייתה שאלו רכבים עם יכולות דינמיות מדהימות,והמספרים הנהדרים שהן מספקות כמו זמני הקפה,0-100 ותיבות הילוכים חלומיות,מחפים על העדר החוויה שהייתה במכונות אנלוגיות של עשורים קדומים.

עריכה אחרונה על ידי nimnim

Porsche 944 turbo

×
×
  • תוכן חדש...