Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1946 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי דייטסו סיריון 2010.

לאחרונה בלי סיבה מוצדקת ההגה החשמלי התחיל לעשות בעיות.

בהתנעה של האוטו ההגה מפסיק לעבוד.

בהתנעה חוזרת ההגה חוזר לתפקד רגיל.

אין שום סיבה מיוחדת או מצב בו התקלה חוזרת, היא רנדומלית לחלוטין.

 

לא מצאתי בשום פורום תשובה חד משמעית מה גורם לתקלה זו.

כאן בפורום קראתי תגובות כי מדובר בתיקון זול של 600ש"ח

אבל לא צויין מה נעשה לרכב.

 

מכונאי המוסך עובד עצות וממליץ בראש קטן להחליף את כל מוט ההגה בעלות אסטרונומית.

מכעיס בעיקר משום שההגה עובד.

 

בשלב זה אני אשמח לכל טיפ או עצה.

פורסם
יש לא מעט מקרים כאלו ברכב הזה.

מה שתקין לא הייתי מחליף- בד"כ הבעיה חשמלית ולא מכנית.

 

יש לא מעט מקרים אבל אין שום הסבר או פיתרון סביר לבעיה.

אני רוצה למכור את הרכב ובצורה כזאת הוא לא ימכר.

ולשלם אלפי שח בגלל ראש קטן גם לא עומד על הפרק.

פורסם

פשוט מחליפים את המנוע החשמלי של ההגה. עבודה יחסית פשוטה. מחיר מנוע משופץ הוא באמת באזור ה500-600 שח

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

פורסם
פשוט מחליפים את המנוע החשמלי של ההגה. עבודה יחסית פשוטה. מחיר מנוע משופץ הוא באמת באזור ה500-600 שח

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

אתה מניח שצריך רק להחליף מנוע חשמלי או שזה מנסיון?

אתה יודע כמה עולה עבודה להחליף מנוע הגה חשמלי?

פורסם

זה מנסיון. לא יותר משעה עבודה ולכן המחיר תלוי באיזה מוסך עושים את העבודה

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

פורסם
זה מנסיון. לא יותר משעה עבודה ולכן המחיר תלוי באיזה מוסך עושים את העבודה

 

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 

אשמח לדעת את המוסך שביצע את העבודה.

או אם זה בני דודים.

כי הייתי המספר מוסכים וכולם אמרון שזאת עבודה של מספר שעות לפחות בשביל להוציא את כל מוט ההגה.

בגלל שמנוע החשמלי נמצא עמוק למטה.

  • 3 שנים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...