Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

ערב טוב,

לאחרונה נתקלתי במוסך בניסאן ג'וק שהגיר שלה עושה בעיות ומרעיש בק"מ די נמוך.

 

זכרתי שיש אזכור לדברים האלה פה בפורום...האם הגירים של ניסאן, הרציפים, באמת בעייתיים?

מה קורה לאלה שאין כבר אחריות?

המקרה מבוסס על מקרה אמיתי ומעניין כמו שציינתי ודי מביך לרכב יפני.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם

תופעה מוכרת.

לשכן שלי התפגר הגיר בקשקאי שנת 12' עם 37K בלבד.

לאחר דין ודברים עם קרסו, שילם רק את עלות העבודה, 1,400 ש"ח.

היו גם לא מעט בעיות עם התיבות באקו מיקרה.

לא נעים, לא סוף העולם.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

חן, השאלה מה קורה למי שקונה רכב במיטב כספו והוא כבר לא באחריות, ובגלל פאשלה רצינית של היצרן אתה עלול לשלם אלפי שקלים על שיפוץ\החלפת גיר ברכב עם ק"מ מביך לתקלה מסוג זה.

פורסם

אכן בעיה ידועה. נפוצה יותר במכוניות שמבלות הרבה בפקקים שגורם להתחממות השמן.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

אז בגלל שבאותו היום הלקוחה הגיעה מאוד עצבנית ומבואסת עם עוד תקלה בנוסף לגיר,

המכונאים המסכנים לא ידעו מה להגיד ולעשות, רק לי קפץ העניין הזה של הבעיה הסדרתית, מסתבר שאמרו לה.

 

עכשיו שאתה כבר לא באחריות, יש עם מי לדבר במצב כזה בכלל?

 

אגב, מאוד מקווה שהגירים הרציפים של הטויוטות ושל האחרות יחזיקו מעמד יותר מ100K.

פורסם

התיבה הרציפה של טויוטה מיוצרת על ידי JATCO, והיא שונה מזו של ניסאן.

עם קצת עקשנות, היא אמורה לשלם רק על העבודה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם (נערך)

מסקרן אותי לדעת אם הגיר הרציף בקורולה החדשה נסע למעלה מ200 אלף ק''מ ללא בעיות מיוחדת, אפילו בארה''ב אין תלונות אמינות עליו, ששם חורשים מיילים עצומים.

 

במקרה של ניסאן זו תקלה סדרתיתhttps://www.youtube.com/watch?v=Mkb9VPNiBkE

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם
התיבה הרציפה של טויוטה מיוצרת על ידי JATCO, והיא שונה מזו של ניסאן.

עם קצת עקשנות, היא אמורה לשלם רק על העבודה.

אתה בטוח? JATCO זו חברה בת של ניסן ואייסין זו חברת בת של טויוטה וסביר שהם ישתמשו בגיר רציף שלהם.

אם כבר JATCO, מוזר לי שדווקא הם פישלו אצל חברת האם שלהם , אבל בסוזוקי או במיצובישי שלהם הם גם מוכרים גירים אין את התופעות האלה.

פורסם

גם תיבה של ג'וק מיוצרת על ידי Jatco .

 

Jatco זה יצרן תיבות רציפות הגדול וכנראה המנוסה בעולם שמשווק את התיבות שלו כמעט לכל היצרנים שמשתמשים בתיבות רציפות.

 

אבל בעיה בתיבה של ג'וק באמת מוכרת. דגם התיבה JF015E. יש שם איזה גלגל שיניים שנשבר.

 

אגב, מה שמיוחד בתיבה הזואת - היא שילוב של תיבה רציפה ותיבה פלנטרית. יש לה שני הילוכים לנסיעה קדימה וכתוצאה מכך קונוסים קטנים יותר ועדיין תחום שינוי יחסי העברה מספיק גדול.

 

 

פורסם

חברים, בבקשה, מספיק עם הדיון האינסופי הזה של פולקסווגן מול טיויוטה. זה לא רלוונטי וזה מסיט את הדיון מהנושא המקורי.

 

מדברים פה על בעיה בגיר רציף של ניסאן ג'יוק. מי שיש לו מידע רלוונטי, שירשום.

 

מידע על DSG וריקולים של טויוטה לא רלוונטי פה.

 

מחקתי כמה הודעות. מתנצל בפני מי שנמחקה לו הודעה אבל בבקשה אל תהפכו את הדיון לעוד דיון DSG. יש כבר מספיק [emoji1]

 

----------------------------------------------------

האמת, לא ממש מעניין איזה טלפון יש לכם. משתמשי Tapatalk, כנסו בבקשה ל Settings -> Signature ותעבירו למצב כבוי.

 

 

פורסם

בוקי, עזוב, אפילו כשאני לא מזכיר את טויוטה אפילו ברמז, היא נכנסת לשרשורים שלי:-D.

תודה בכל מקרה, צודק לגמרי.

 

העניין הוא שבמקרה שדיברתי עליו הגיעה לקוחה מאוד עצבנית, שיגעה את המכונאים ולא הבינה מדוע יש בעיות בגיר בק"מ כזה, שילמה די הרבה כסף וכביכול עכשיו "אין עם מי לדבר".

 

אם אתם אומרים שהיבואן יכול להסכים רק על עלות העבודה, זה כבר יפה, אבל לכו תרדפו...

פורסם

אמנם לא נמכרו פה יותר מדי אקזמפלרים עם מנוע הטורבו (Nismo) אבל בדגם הזה היה כשל של שרשרת התזמון, בנוסף לבעיית הגיר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...