Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת סיטרואן C3 החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3377 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר, ממש אחרי השקת סובארו אימפרזה, אנחנו מדרימים הרחק הרחק לראשון לציון למתחם לובינסקי לאירוע ההשקה של סיטרואן C3 החדשה. שהצליחה לשבות את לבבותיהם של מעט אנשים, למרות שאפילו לא הספיקו לראות ב-"live".

 

מה אתם רוצים שנשאל את אנשי סיטרואן? מה אתם חושבים שכדאי לנו להציע להם לעשות? ומה אתם רוצים שנצלם לכם מאירוע ההשקה?

 

נתראה בקרוב.

 

עדכון: כל הפרטים בכתבה המלאה

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 144
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לפתוח הזמנה ל VTS?

אני שונא כשהקולות בראש שלי משתתקים... אני אף פעם לא יודע מה הבני ז@נ$ת האלה מתכננים

פורסם (נערך)

אני מציע לאתגר אותם בנושא אבזור בטיחות.

פתחתי לאחרונה שרשור כללי בנושא, וכן שרשורים ספייציפים על לאון (הושקה) וגולף (טרם השקה).

 

להלן רשימת מערכות הבטיחות על פי שיטת הדירוג החדשה של משרד התחבורה.

Untitled.png

 

וכן דוגמא לפרסום שמחייב את היבואנים בהצגת הדגמים...

safety_systems.jpg

 

+ עוד תוספת שלי, שאומנם לא קיימת ב"מדרג הרשמי", אבל לדעתי, משפרת בטיחות משמעותית

בלילה!!

* לד מלא / קסנון (במקום הלוגן רגיל)





נכון, זה לא "כוחות", C3 היא סופר-מיני, ולא "פרימיום" כמו גולף.

אבל כולם היום רוצים בטיחות, ומוכנים גם לשלם בשביל זה עד גבול מסויים! (אולי דווקא בגלל שזו סופר מיני...)

אם לפחות חלק מהנ"ל יוצע אפילו כאופציה, זה בהחלט יתרון!

 

צ'מפיון טרם עמדו באתגר. עם הלאון - איכזבו בענק! עם הגולף - טרם ידוע.

יפניות / קוריאניות (ואפילו אמריקאיות - תבדקו את קרוז החדשה...) עומדים דווקא יפה באתגר, ולאו דווקא ברכבי פרימיום!

האם לובינסקי מוכנים לתחרות?... :wink:



עריכה אחרונה על ידי daido1
שגיאת כתיב
פורסם
אפשר לפתוח הזמנה ל VTS?

 

בטח שאפשר. שים שעון מעורר לשנת 2046 כשהיא תגיע.

 

אני מציע לאתגר אותם בנושא אבזור בטיחות.

פתחתי לאחרונה שרשור כללי בנושא, וכן שרשורים ספייציפים על לאון (הושקה) וגולף (טרם השקה).

 

להלן רשימה שהוצאתי מסקירה על השקת גולף חדשה בחו"ל, איתה איתגרתי את צ'מפיון.

עם הלאון - איכזבו בענק! עם הגולף - טרם ידוע...

 

* לד מלא



* מצלמת רוורס

* מסך 9.2 אינצ' ללא כפתורי מגע



* בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל.

* מערכת סיוע לשמירה על נתיב הנסיעה.

* מערכת התראה על עצמים באזורים מתים ותנועה חוצה מאחור.

* מערכת נהיגה אוטונומית לנסיעה בפקקי תנועה (עד 60 ק"מ, שליטה על היגוי, בלימה ותאוצה)

* מערכת חניה אוטונומית (Park Assist 3.0).

 

נכון, זה לא "כוחות", C3 היא סופר-מיני, ולא "פרימיום" כמו גולף.

אבל כולם היום רוצים בטיחות, ומוכנים גם לשלם בשביל זה עד גבול מסויים! (ואולי דווקא בגלל שזו סופר מיני...)

אם לפחות חלק מהנ"ל יוצע אפילו כאופציה, זה בהחלט יתרון!

 

האם לובינסקי מוכנים לתחרות?... :wink:



 

השאלה טובה, ואין מי שמטיף לבטיחות אקטיבית במכוניות יותר מאיתנו (במערכת המגזין ובפורום). אבל השאלה שצריכה להישאל היא אילו מערכות בטיחות אקטיביות יש ל-C3 בכלל. לא חכמה לרדת על לובינסקי שהם לא מציעים נהיגת פקקים אוטונומית כשליצרן בכלל אין מערכת כזו. מעבר לזה, אתה קצת עושה סלט בין מערכות בטיחות (חשובות מאוד, אין ויכוח) לבין אבזור נוחות כמו חניה אוטומטית ומסך 9 אינץ', אביזרים שאני לפחות הייתי מוכן לוותר עליהם בשביל מחיר נמוך יותר. דבר שלזכותם של לובינסקי יאמר שהם דווקא עושים (נו, בסדר, חוץ מה-208 ).

 

פבל

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
אני מציע לאתגר אותם בנושא אבזור בטיחות....

 

גם אם היו רוצים, אין. בניגוד ל-3008, ב-C3 פשוט אין. מה שהיצרן מציע זה רק שטח מת, סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. זה יהיה ברמות האבזור הגבוהות של הדגם.

פורסם (נערך)

אתה קצת עושה סלט בין מערכות בטיחות (חשובות מאוד, אין ויכוח) לבין אבזור נוחות כמו חניה אוטומטית ומסך 9 אינץ', אביזרים שאני לפחות הייתי מוכן לוותר עליהם בשביל מחיר נמוך יותר. דבר שלזכותם של לובינסקי יאמר שהם דווקא עושים (נו, בסדר, חוץ מה-208 ).

פבל

 

תודה על ההערה, קיבלתי! לפיכך, החלפתי בתגובה המקורית שלי את הדוגמא של גולף, עם הטבלאות שפרסם משרד התחבורה.

לפחות מבחינתי, הן אמורות לאתגר את כל היבואנים, בכל הדגמים.

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם (נערך)
גם אם היו רוצים, אין. בניגוד ל-3008, ב-C3 פשוט אין. מה שהיצרן מציע זה רק שטח מת, סטייה מנתיב וזיהוי תמרורים. זה יהיה ברמות האבזור הגבוהות של הדגם.

טוב, אז כל מה שאתה אומר זה שהיבואן יכול לטעון להגנתו - "אל תאשימו אותי, תאשימו את היצרן".

כמו שהוא לפעמים טוען - "אל תאשימו אותי, תאשימו את משרד התחבורה שלא מפחית מספיק מיסים על בטיחות". (במקרים שהיצרן דווקא כן מציע תוספות טובות, והן לא מגיעות לארץ...)

את הצרכן זה לא אמור לעניין מה הסיבה.

אם בטיחות אצלו בראש סדר העדיפויות, והוא כרגע מתלבט בין רכב א' לרכב ב' - כל אחד מיצרן אחר ויבואן אחר,

אז טוב שיהיה לו קנה מידה אחיד להשוואה, וטוב שתהיה שקיפות מלאה. גם אם לא כולם מסכימים בדיוק עם כל מה שכלול ברשימה של משרד התחבורה.

עריכה אחרונה על ידי daido1
פורסם

אהבתי מאוד את הרכב בתמונות, מקווה שהתמחור שלו יהיה תחרותי.

להבדיל מהקקטוס (שבסופו של דבר לא הפך להיות להיט מכירות למרות שהוא רכב מדהים), כאן צפוי "לשגשג" הגיר האוטומטי.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

אם המחיר יהיה טוב,היום המתחרות מציגות רכבים טובים מאוד.

אותי מעניין אם תהיה גירסה זולה שתתחרה באיביזה סטייל.

אבל בניגוד ל208 שתגיע עם איבזור נורמלי אחרת סופה כניראה יהיה כמו של ה208 מבחינת המכירות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
C3 החדשה. שהצליחה לשבות את לבבותיהם של מעט אנשים, למרות שאפילו לא הספיקו לראות ב-"live"..

 

רק של מעט?

חבל...:roll:

 

מאחר וטרם פורסמו חבילות איבזור ומחירים, אין יותר מידי מה לשאול.

אבל ממה שהתרשמתי באתרים בחו"ל:

האם תיובא עם קילס אנטרי-סטארט?

מערכות בטיחות (התראה על בליינד ספוט, על סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים) גם בדגמי הבסיס?

האם יהיה ניתן להזמין ללא כריות האייר באמפס (בחו"ל ניתן)?

 

האם יהיה דגם דיזל?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מכיוון שאני כבר יודע שהם לא הביאו גרסה ידנית, אז יהיה נחמד אם תשאלו: האם הם מתכוונים להביא אחת כזו בעתיד, ועם אלו מנועים?

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם (נערך)
אמנם לא שייך ישירות, אבל "על הדרך"...

 

מה חדש בעניין הקקטוסים האוטומטיים?

 

בנסיעת מבחן היום על ה-2008 התעניינתי בקקטוס האוטומטית. הנציג אמר שאפשר לצפות שתגיע בסביבות יולי.

עריכה אחרונה על ידי JLoist
טעות הקלדה

×
×
  • תוכן חדש...