Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם במאזדה 3 2010 דגם אקטיב יש אפשרות להציג מד חום מנוע באופן קבוע?

אני אוהב לראות מה החום מנוע ולצערי לא ראיתי מד כזה ברכב.

פורסם
האם במאזדה 3 2010 דגם אקטיב יש אפשרות להציג מד חום מנוע באופן קבוע?

אני אוהב לראות מה החום מנוע ולצערי לא ראיתי מד כזה ברכב.

לבן דוד שלי יש מאזדה 3 שנת 11 מנוע 2.0 ואצלו יש מנורה שנראת כמו דגל כזה בצבע כחול כשהמנוע קר וכשהמנוע חם היא נעלמת, אם אתה רוצה לדעת בדיוק מתי יש לך אז צריך לחבר לסורק ולטורק פרו

PEUGEOT 206XS

פורסם
לבן דוד שלי יש מאזדה 3 שנת 11 מנוע 2.0 ואצלו יש מנורה שנראת כמו דגל כזה בצבע כחול כשהמנוע קר וכשהמנוע חם היא נעלמת, אם אתה רוצה לדעת בדיוק מתי יש לך אז צריך לחבר לסורק ולטורק פרו

אצלי זה גם ככה. מנורת חום מנוע כחולה כשהמנוע קר בתחילת נסיעה.

אני פשוט רגיל לרכבים שאפשר לראות חום מנוע בכל רגע נתון ולא רק אם הוא קר מידי או אם הוא חם מידי.

 

זה יש את זה זה אומנם קצת יקר אבל נראה טוב.

 

האלטרנטיבות שמציגות את המידע על השמשה לא נראה לי שימושיות כל כך.

 

תודה אבל לא מחפש לחבר משהו חיצוני. רוצה לדעת אם יש משהו מובנה שלא ידוע לי עליו.

חיפשתי בספר רכב ולא מצאתי משהו כזה.

×
×
  • תוכן חדש...