Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
מה זה "זוגות רופפים"? איזה צב"ד?

 

Sent from my XT1068 using Tapatalk

 

הכוונה לשקעים שיש לך בקיר אמור להיות 4 גידים משתמשים קר בשניים ,כמה קווים יש לך, אולי יש חיבור רופף באחד מהם.

אגב בארון תקשורת בבית יש לך פילטר מרכזי של בזק ? נראה כמו קופסת גפרורים.

זה הצבד

https://en.wikipedia.org/wiki/Time-domain_reflectometer

עריכה אחרונה על ידי eyali23
  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לי בסה"כ שני שקעים פעילים ושניהם מהודקים היטב.

 

עם כזו כמות קטנה של צרכנים אפשר לעשות ניסויים... גיליתי שאחד המיקרופילטרים שבשימוש גורם לניתוק רגעי של האינטרנט כשמכניסים או מוציאים אותו, ושכשהוא מחובר (גם כשלא מחובר אליו טלפון) ה SNR יורד ל-10. פילטר אחר העלה את ה- SNR ל-12-13, גם UP וגם DOWN.

 

אז עכשיו אני עם SNR קבוע סביב 13 - ועדיין אם אותן שגיאות בלוג, כל דקה - שתיים - שלוש.

:turn-l:
פורסם

אם מדובר בחיווט מאוד ישן, בשלב ראשון כדאי *מאוד* להחליף אותו (מהנקודה בבית ועד לנקודה בארון שנמצא בחדר המדרגות - או בקומה שלך או בקומה מעל\מתחת לקומה שלך).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

6 גידים: ירוק, כתום, כחול ושלושה לבנים. על הכבל כתוב SCL ומספר (נראה לי מונה מטרים).

.

אין קשר לאזעקה - את האזעקה אני התקנתי מאוחר יותר. החשמלאי חיווט כל שקע טלפון בכבל כזה, והכל ל-3 קרונות.

 

אתה חושד בחיווט הפנימי? אני יכול לצורך הניסוי לחבר את הראוטר ישירות לכבל של בזק בארון התקשורת. ואני יכול להשחיל CAT5 לשתי שלוחות הטלפון, אם סיכוך יעזור.

:turn-l:
  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פרטנר FIBER יפרש החל מחודש נובמבר ויסתיים בדצמבר, זה אומר שנשאר לי בערך חודשיים לסבול.

 

איציק

מעדכן.

 

עברו כבר יותר מ 4 חודשים ואני עדיין סובל. פרטנר לא עמדו ביעד של "אמצע דצמבר 2017 אפשר להתחבר".

 

הבשורות הטובות: בשבועיים האחרונים נצפתה פעילות של פרטנר בפריסת הסיבים כאן מסביב לבניינים ובתוך הבניין.

הבשורות היותר טובות: שבוע שעבר ביום חמישי השתנה הסטטוס באתר "פרטנר פייבר" של הכתובת של הבניין שלי - ואפשר להירשם להתקנה !

הבשורות היותר יותר טובות: יש לי טכנאי מתואם להתקנה בדירה ביום שני הקרוב (5 למרץ).

מיותר להוסיף שאני ממתין בכיליון עיניים...

(נרשמתי למסלול 1000/100 שעולה 100 שח לחודש + 10 שח לראוטר 1GB, יש גם מסלול 89 ש"ח ל 100MB והם מתחייבים על 100MB ולא "עד" 100).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

יש תשתית כבל בכל הדירה + אם קראת את כל השירשור אתה בטח יודע שאני לא מתלונן כלל על המהירות אלא על היציבות :-)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

למה לא לבדוק תשתית של הוט?

אני גם כן חיכיתי עד שתהיה תשתית עם מהירות נורמלית שהיא לא בזק, שכרגע מציעים באיזור שלי עד 50 מגה, ומצאתי את הדיל של הוט עם 200 מגה.

מגיע ל 170 מגה בפועל, אני מאמין שעוד שבועיים של שימוש אני אהיה חכם יותר לגבי האיכות...


×
×
  • תוכן חדש...