Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איציק ה SNR (הרעש על הקו) שלך בתשתית הוא בסדר כ 14DB בקו העולה. עפ"י בזק כל מה שמעל 16DB הוא תקין.

פרמטר נוסף הוא ה -Attenuation הוא ערך ההנחתה של עוצמת הקו אצלך היא בינונית 35.6DB כלומר אתה מרוחק מה MSAG.

כל 15DB שקול למרחק של כקילומטר מה MSAG.

 

בהמשך להודעה הקודמת -

הנה צילום מסך של ה C1000A ושל D-LINK. חוברו אחד אחרי השני.

 

האם לדעתך יש הבדל מהותי בנתונים שהם מציגים ?

 

איציק

dsl5.jpg

dsl6.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מעדכן:

 

יום שישי (כ-48 שעות אחורה) החלפתי את החיווט בין הארון תקשורת בקומה שלי, לארון תקשורת בתוך הדירה.

הוחלף כבל 2X2X0.5 נחושת בכבל CAT5E גם כן 100% נחושת.

מבחינת מהירות זיהוי במודם, אין כל הבדל, נשאר 65MBIT.

נכון לרגע זה רק נקודות טלפון שהוחלפו ל CAT5E בתוך הדירה - פעילות (סה"כ 2).

 

הפעלתי את ה LOG במודם ואיפסתי אותו (השעה היתה 13:00 בצהריים).

 

כפי שניתן לראות, באותו היום ב 18:39 בערב היה ניתוק וחיבור מחדש, ניתוק מאוד מאוד קצר.

לא ברור לי אם המודם של DLINK מסוגל להתחבר כל כך מהר, אבל הדיווח ב LOG נראה מאוד טוב ויעיל.

 

יותר מיממה לאחר מכן, (יממה + 3 שעות) - מופיע עוד ניתוק. גם הוא דיי קצר יש לציין. מדובר ב-5 שניות בין זיהוי הניתוק לזיהוי חיבור מחדש.

בניגוד לפעמים קודמות, לא מורגשת שום בעיה או תקלה בגלישה במכשירים שמחוברים בבית - זאת בניגוד לניתוקים התכופים שהיו ב ACTIONTEC וכל אחד כזה גרם להשבתה של 2-3 דקות לפחות עד זיהוי מחדש של ה VDSL והתחברות לאינטרנט מחדש.

 

אני *לא חושב* שהחלפת הכבל בין הארונות תקשורת תרמה למשהו - כי קודם לכן ראיתי שתדירויות הניתוקים פחתו באופן משמעותי עם המעבר ל D-LINK.

 

מה אומרים המומחים ? יש למה לשאוף מעבר לזה ולהמשיך להציק להם ? או להשאיר את המצב AS IS ?

 

איציק

dsl7.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אגיד לך למה . ספקי כח ג׳נרים יוצרים השראה גדולה סביבם. אצלי הייתה בעיה דומה של ניתוקים , הרחקתי כמה שיותר את המודם מהמחשב ועל הדרך שמתי כבל קומקום עם הארקה.

 

Sent from my LG-H960

פורסם

אז ככה -

המודם נמצא בהנמכת גבס במסדרון של הדירה.

גם בדירה הקודמת הוא היה כך, יושב מעל רסיבר (אותו רסיבר).

בצמוד לו ממיר של HOT, אותו אחד מהדירה הקודמת, הם רק עברו רחוב... זה בערך כמו לעשות COPY PASTE.

 

החיווט (קו טלפון) של המודם אומנם עובר כברת דרך, אבל הודות לכבל טוב עם סיכוך FTP (דבר שתכל'ס לא צריך, אבל יש) לא קיימת סיבה בעולם לאיזושהיא בעיה. תכל'ס - כבל טלפון כלל לא צריך סיכוך, פה הוא מקבל צ'ופר.

בדירה הקודמת חלק גדול מהתשתית היה תלאי על תלאי שנוצרו עם השנים; כבל טלפון שהיה 2 גידים מצ'וקמקים שרק אלוהים יודע איך זה עבד כ"כ טוב וכ"כ הרבה שנים, והחשמל (מפצל של 10 שקעים + מפצל נוסף של 4 שקעים לידו) היו צמודים לכל הרכיבים הללו - ולא היו שום הפרעות או ניתוקים. כלום. בנוסף לכל זה, כל הסיפור הזה היה (בדירה שם) צמוד ללוח חשמל הדירתי, דבר שבטוח לא תורם תרומה חיוביות לחוסר הפרעות כאלה ואחרות - ועדיין היו אפס תקלות.

 

החלפת המודם צימצמה את הניתוקים למספר זעום של (כרגע) 1 ליממה. בשביל הספורט אפשר לנסות להחזיר את המודם הקודם או לשנות מיקום (לארון תקשורת הדירתי) ולבדוק האם יש כאן איזה סיפור של הפרעה מגנטית כלשהי או לא.

 

בכל הסיפור הזה עד עכשיו יש כמה שאלות מעניינות:

האם איכות המודם תלויה גם ביכולת שלו "להאזין" לקו בצורה טובה יותר ולקבל איכות תקשורת טובה יותר ? האם המודם הקודם פתאום התקלקל ? האם ישנן הפרעות מגנטיות נקודתיות למקום הזה שעלולות ליצור בעיה (למרות שעם מודם אחר פתרנו 99% מהבעיה) ? האם יכול להיות שהספק כח של המודם בדרך להחזיר נשמתו לבורא ואולי בגלל זה רואים הרבה ניתוקים מה-VDSL ובחלק מהמקרים ניתוקים מלאים כמו RESET ?

טרם הצלחתי להגיע לתשובה אחת אפילו בכל הסיפור הזה, אבל הכיוון - נכון לעכשיו - טוב.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אין מנוס. לעבור לבזק. שיגיע טכנאי, שיחליף את הזוג מהדירה ועד לארון לכל אורך התוואי. אולי קורוזיה.

פורסם (נערך)

אני מחובר ישירות לנזק,עם נזק בינלאומי בתור ספק

חבילת טופ100,בפועל סביב 70מגהביט

 

סטטוס ראוטר\מודם :

 

 

[TABLE=class: control]

[TR]

[TD=class: first, align: right]Product name:[/TD]

[TD=class: last]NB403[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: first, align: right]Software family:[/TD]

[TD=class: last]HG126x[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: first, align: right]Software revision:[/TD]

[TD=class: last]BZ_2.02.07.01.20[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: first, align: right]ISP:[/TD]

[TD=class: last]led_green.gif Online[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: first, align: right]Local time:[/TD]

[TD=class: last]Mon 13 Mar 2017 07:20:33 PM IST[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: first, align: right]System uptime:[/TD]

[TD=class: last]45 days 5 hours 6 minutes[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

כפי שאתה רואה,חודש וחצי מחובר רצוף,לאדע למה התנתק מקודם,אולי הפסקת חשמל או משהו.

 

זה סך הכל מכשיר ממש פשוט (גם ראוטרים סופר מקצועיים ויקרים),ככה שזה אמור (יודע שזה גם שם של דג) להיות מחובר פרקי זמן די ארוכים מניתוק לניתוק.

 

אין לי מושג למה זה מתנתק לך כל כך הרבה (גם אחת ליממה זה בעייתי,זה לא אמור לקרות בכלל אלא אם כן אתה מוריד נונסטופ\מעלה תוכן)

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

גם לי הסיפור הזה לא ברור.

עדיין יש ניתוק בממוצע אחת ליממה. ניתוק מאוד קצר. סה"כ העסק כרגע עובד יחסית טוב למה שהיה קודם.

אין שום תוכנה או משהו אחר שעובד ברגע ומוריד נונ-סטופ. סה"כ שימוש רגיל בסלולאריים (גלישה\מנשמע) ומחשב נייד אחד (לא נשאר דלוק בלילה).

 

אני עדיין מתלבט אם כדאי להתחיל את כל הבלאגן והמלחמות איתם בגלל ניתוק אחת ליממה, או להניח לזה (ואולי לקוות שמישהו אחר ינהל איתם את המלחמה עד שתיפתר הבעיה הזו).

 

MADMAX, אני כבר החלפתי את כל החיווט בדירה + מהארון תקשורת הדירתי עד לארון תקשורת בלובי הקומתי (זה בדיוק גבול האחריות שלהם, אגב).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
אז ככה -

החיווט (קו טלפון) של המודם אומנם עובר כברת דרך, אבל הודות לכבל טוב עם סיכוך FTP (דבר שתכל'ס לא צריך, אבל יש) לא קיימת סיבה בעולם לאיזושהיא בעיה. תכל'ס - כבל טלפון כלל לא צריך סיכוך, פה הוא מקבל צ'ופר.

איציק

לאן ואם בכלל הסיכוך מחובר למשהו או שזה כבל רק עם מעטפת סיכוך (FOIL) ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

כשאתה אומר סיכוך אתה מתכוון ל drain ?

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אכן לכבל יש מעטפת סיכוך (FOIL) שכרגע לא מחוברת לכלום.

אני עדיין משוכנע שלא כאן הבעיה שלנו (הכוונה היא שלא מדובר בבעיית חיווט).

 

בנוגע לניתוקים:

היום היו 3 ניתוקים, 2 מהם מאוד מאוד ארוכים.

שאני אומר ארוכים הכוונה היא ל: ניתוק אחד של שעה (!) וניתוק אחד של 5 (!) שעות.

 

יש מצב שאולי התעסקו היום ברכזת (אין לי מושג איפה היא) ?

 

אמשיך לעקוב ונראה אם יש שינויים בימים הקרובים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הראוטר השלישי שלי כבר מבזק שבק חיים אתמול וכמובן שאני תקוע בלי אינטרנט עד למחר.

חיברתי ראוטר של Tplink שיש לי בבית ואחרי נסיון להגדיר אותו לפי מדריכים באינטרנט הוא לא מתחבר.

טכנאי בזק כמובן לא שמחים לעזור בטענה שאני צריך ראוטר של בזק, שזה נשמע לי חרטא.

האם מישהו יכול לעזור לי בבקשה?


×
×
  • תוכן חדש...