Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אתה מנסה לחבר אותו למודם של בזק?

המודם שלהם צריך להיות מוגדר כ Bridge בשביל זה, והכבל מהמודם צריך להיות מחובר ל WAN בנתב.

בעמוד ההגדרות של הנתב תחת Network, בחר ב PPPOE/ PPPOE Russia, מלא את שם המשתמש והסיסמה של ספק האינטרנט שלך וזהו.

הנתב הזה מאוד פשוט להגדרה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ:

 

עם החיבור לפרטנר-TV אני מנסה להמשיך ולנסות לפתור את בעייתי הניתוקים באופן עצמאי -או- לפחות מנסה להבין ב 200% האם הבעיה בתוך הדירה או מחוצה לה.

המודם הנוכחי (DLINK 6740U) היה מחובר עם שנאי 12V 5A ג'נרי ולאור ניסיונות העבר עם השנאים האלו (דועכים לאט לאט עד שמתים) החלטתי לשים לראוטר שנאי חדש 12V 2A מיוצב. זה לא פתר את הבעיה... אומנם בהתחלה נראה היה שאין ניתוקים והכל בסדר אבל מצאתי ניתוק אחד באמצע הלילה. לניתוק הזה באמצע הלילה עדיין אין לי הסבר וודאי (יש לי השערות) - אבל אם הגעתם עד כאן - תמשיכו לקרוא !!!

 

מכאן ואילך אפשר לומר שכמעט איבדתי את התקווה למצוא מהיכן התקלה הזו נובעת - אבל המשכתי לנסות להבין את פשר הניתוקים ב LOG ולנסות לקשר אותם למשהו כאן בדירה.

 

ו...........................

 

היום היתה לי פריצת דרך ואני חושב שאני בכיוון הנכון של פתרון הבעיה !!!;

לאחר מעקב מאוד צמוד על ה LOG של המודם, ראיתי (נקודתית להיום) 2-3 פעמים של נפילת הסינכרון ועליה מחדש. בפעמים האלו - היה מישהו בבית.

בשעה מסויימת ביום אישתי יצאה מהבית, ומאז ועד לערב לא היה שום ניתוק. שאלתי את אישתי מתי היא הדליקה בבוקר את ה TV בסלון וכד' - וזה התחבר ****במדוייק**** עם זמני הניתוק של המודם !!!

 

בערב אפשר לומר שנפל לי האסימון - כמעט בוודאות:

עיינית IR שמחוברת בסלון ועוברת דרך צינור קוברה משותף [הצינור משותף ל: קו טלפון שעובר בעצמו עם כבל CAT5E, עוד 2 קווי CAT5E עבור רשת (אחד הולך ל TV ואחד הולך לארון תקשורת ישירות מהראוטר בהנמכת כבס) , כבל HDMI אחד ועוד 2 חוטים לרמקולים] ככל הנראה גורמת לאיזושהי בעיה - אולי השראה מגנטית אולי לא.

בכל אופן, החוט של העיינית מאוד דק ויש בו סה"כ 3 גידים, אבל נראה שיש איזושהי בעיה השראתית.

 

בערב, כשהבנתי את כל הסיפור, התחלתי לשחק עם השלטים בסלון (בשביל שהעיינית תייצר "עבודה") ותוך שניות הצלחתי "להפיל" את הקו פעמיים, בהפרש מאוד מאוד קטן.

 

עכשיו נשאלת השאלה - מה הלאה:

1. לנסות להעביר את המודם לארון תקשורת ולנתק את קו הטלפון שהולך להנמכת גבס (זה פתרון אפשרי, זה יצריך קניה של SWITCH שישב בהנמכת גבס ויתחבר ל TV בסלון ולפרטנר-TV).

2. הארקה. רוצה לנסות אופציה של הארקת החיווט (CAT5E) ולהבנתי המקום הכי טוב לחיבור הוא הארקה של הדירה. אני לא יודע אם זה יפתור את הבעיה אבל שווה לנסות. מבחינת חיבור - עושה רושם שצד אחד יספיק (אבל אם יש תובנות בנושא אני אשמח אם מישהו שמבין - ירחיב)

3. העברת עינית ה IR למקום אחר (זו אחת האופציות הריאליות ביותר עד כה).

 

בנוגע לסעיף ההארקה- אם יש מישהו שיכול לשפוך אור (יעזור ? לא יעזור) אז זה הזמן ! :-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעדכן:

 

1. הארקת הסיכוך של חוט הטלפון (CAT5E) הובילה לשינוי חיובי אבל לא פתרה את הבעיה.

2. ביטול כל הנקודות בבית וחיבור המודם ישירות לארון תקשורת בדירה - שיפור נוסף (פחות ניתוקים) אבל עדיין יש.

3. לטענת הספק שלי - טכנאי בזק היה בבניין ביום ראשון לבדיקה - ולא נמצאה תקלה.

 

עד כאן הבשורות הפחות טובות.

 

...ולחדשות היותר טובות:

 

ממש היום פנה אלינו נציג פרטנר בבקשה לחיבור הבניין ל"פרטנר פייבר" (https://www.partner.co.il/partnerpage/partner-fiber/fiberweb).

העניין עלה לדיון בקבוצה, היתה הסכמה מלאה של כולם, חתמנו על הטופס ויצאנו לדרך.

כולי תקווה שבקרוב מאוד ניפרד מ"בזק" ונתחבר לאופטי של פרטנר (שנה ראשונה ב 100 שח לחודש ספק+תשתית 1GB).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מעדכן:

 

1. הארקת הסיכוך של חוט הטלפון (CAT5E) הובילה לשינוי חיובי אבל לא פתרה את הבעיה.

2. ביטול כל הנקודות בבית וחיבור המודם ישירות לארון תקשורת בדירה - שיפור נוסף (פחות ניתוקים) אבל עדיין יש.

3. לטענת הספק שלי - טכנאי בזק היה בבניין ביום ראשון לבדיקה - ולא נמצאה תקלה.

 

עד כאן הבשורות הפחות טובות.

 

...ולחדשות היותר טובות:

 

ממש היום פנה אלינו נציג פרטנר בבקשה לחיבור הבניין ל"פרטנר פייבר" (https://www.partner.co.il/partnerpage/partner-fiber/fiberweb).

העניין עלה לדיון בקבוצה, היתה הסכמה מלאה של כולם, חתמנו על הטופס ויצאנו לדרך.

כולי תקווה שבקרוב מאוד ניפרד מ"בזק" ונתחבר לאופטי של פרטנר (שנה ראשונה ב 100 שח לחודש ספק+תשתית 1GB).

 

איציק

 

אשמח לפרטי קשר של הנציג אם אפשר לברר מולו אם הבית שלנו גם מקבל את הסיב האופטי (פרוייקט דונה במתחם A)

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

שלחתי לך את הפרטים של הנציג בהודעה פרטית, מקווה שיהיו בשורות טובות :-D

 

אגב - בנוגע לניתוקים, ב 13 שעות האחרונות לא היה ניתוק אחד (ותמיד בלילה באיזור השעה 1-2 יש ניתוק) - וזה נדיר.

מרפי הגיע גם לכאן ? :-P

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
מעדכן:

 

1. הארקת הסיכוך של חוט הטלפון (CAT5E) הובילה לשינוי חיובי אבל לא פתרה את הבעיה.

2. ביטול כל הנקודות בבית וחיבור המודם ישירות לארון תקשורת בדירה - שיפור נוסף (פחות ניתוקים) אבל עדיין יש.

3. לטענת הספק שלי - טכנאי בזק היה בבניין ביום ראשון לבדיקה - ולא נמצאה תקלה.

 

עד כאן הבשורות הפחות טובות.

 

...ולחדשות היותר טובות:

 

ממש היום פנה אלינו נציג פרטנר בבקשה לחיבור הבניין ל"פרטנר פייבר" (https://www.partner.co.il/partnerpage/partner-fiber/fiberweb).

העניין עלה לדיון בקבוצה, היתה הסכמה מלאה של כולם, חתמנו על הטופס ויצאנו לדרך.

כולי תקווה שבקרוב מאוד ניפרד מ"בזק" ונתחבר לאופטי של פרטנר (שנה ראשונה ב 100 שח לחודש ספק+תשתית 1GB).

 

איציק

 

תתחדש. פרטנר פייבר עובד מצויין.

אני מקווה שעומס המצטרפים החדשים לא ישתה לנו את רוחב הפס לחו"ל. :evil:

פורסם

אין לי בעיה להסתדר גם עם חיבור של 100 מגה, אבל חשוב שיהיה יציב. מה שקורה כאן עם התשתית של בזק זה פשוט ביזיון (ומדובר בתחתית חדשה !).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדכון -

 

בהמשך לחקירת הניתוקים האקראיים בתשתית ה VDSL, נמצא ממצא חדש: הלחמות קרות בהדקים של שקע הטלפון ! (מצ"ב תמונה).

 

העניין התגלה תוך כדי פירוק והרכבת החוטים בשקע מחדש - ואז לפתע ההדקים עצמם הסתובבו (אמורים להיות מקובעים בהלחמה).

 

השקע הוחלף בחדש תקין - הבדיקה ממשיכה.

 

איציק

GEWISSTEL.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

כולי קנאה.

 

בחיפה בזק מסתפק ב-15 מס"ש. לפני 3 שנים השחילו סיבים אופטיים ולא חיברו אותם לכלום.

 

החיבור הסלולרי של פרטנר יציב יחסית לחיבור סלולרי, אבל 500 ג"ב לחודש לא מספיקים למשפחה. לפחות קצב ה-upload סביר (סימטרי).

 

אין שום תחזית לפרטנר, סלקום או ספק תשתיות אחר.

 

מה שמשאיר אותנו עם האופציה להוט, אבל גם אצלם יש לא מעט בעיות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...