Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בזק לא ידברו איתך כי אתה לא לקוח שלהם.

כל ביקור טכנאי עולה לאקספון הרבה כסף, אז תבין לבד את האינטרס שלהם.

 

הפתרון? לחזור לבזק באופן זמני קבוע ואז תראה איך לפתע כל הבעיות יסתדרו.

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לגבי הפילטרים, היה אצלי לפני שבועיים טכנאי של בזק, הוא פירק פילטר וחיבר אותו (את הכרטיסון שבפנים) ישירות בארון תקשורת.

אמר שזה במקום לשים פילטרים בכל הבית.

גם לי היו הרבה ניתוקים, אבל אצלי היה מודם ישן וברגע שהחליפו אותו המצב הרבה יותר טוב.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם (נערך)

בלי קשר לבעיה הטכנית, גם אני קיבלתי שירות לא משהו מאקספון, באותה חבילה שכוללת את בזק.

 

אחרי שאיבדתי את האינטרנט לגמרי ודיברתי עם נציג שביצע איתי כמה בדיקות והגיע למסקנה שמדובר על בעית בזק והבטיח לפתוח קריאה לטכנאי, גיליתי למחרת שהקריאה כלל לא נפתחה.

 

(במקרה היתה לי גישה למודם אחר (תודה DrorZi) והתברר שפשוט הלך לי המודם).

 

דרך אגב, בעקבות אותו מקרה יצא לי לשמוע על טכנאים של בזק שמגיעים לקריאה של לקוח שלהם, ומזהים באותו בניין לקוחות של אקספון, ודואגים לדפוק להם את החיבור כדי לגרום להם לעבור לעבוד ישירות עם בזק.

 

אני בנתיים עם אקספון, כי המקרה לא היה חמור מידי בשביל לעזוב, אבל אני עם יד על הדופק...

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

תודה לכולם על התגובות.

 

חוזר לעדכן: התקשר אליי הנציג ואמר שהבדיקה שביצעו לאינטרנט בארון תקשורת היתה בסדר.

הסברתי לו שוב שזו בעיית ניתוקים כל 30-60 דקות.

 

הוחלט בינתיים שיורידו את המהירות ל 40 מגה ונבדוק.

 

חזרתי הביתה ומצאתי שהחיבור אכן עומד על 44 מגה ביט והסשן האחרון "חי" רצוף כבר מעל 5 שעות (!!) - זמן שיא לחיבור ללא אף ניתוק.

 

יש למישהו תובנות בנושא ?

שווה לנסות מודם אחר ?

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

היי איציק,

כפי שבטח שמעת, בדיוק סיימתי שיפוץ ועברתי לדירה חדשה. :-)

 

בעקבות לקחי העבר , ההחלטה שקיבלתי ואני חושב שזה מה שאתה צריך לעשות ,

היא להתחבר (זמנית) לבאנדל של בזק יחד עם בזק בינלאומי גם אם הוא יותר יקר .

 

היתרון בכך הוא שאתה לקוח ישיר של בזק וההתקנה מבוצעת בצורה מקצועית מהירה ועם מלוא תשומת הלב ,

על הדרך הם מספקים ציוד שלהם חדש ללא עלות כך שאתה יודע בוודאות שהכל בסדר.

בהתקנה שהתבצעה אצלי התגלתה בעיית מהירות דיי בהתחלה ובשינוי שבוצע בזמן 0 בזמן שהטכנאי נכח בדירה - הכל טופל.

 

מאחר וההתקנה חינם, אין התחייבות וכו' , אחרי שאתה רואה שהעסק יציב לאורך תקופה ,אתה יכול לעבור אחרי חודש חודשיים ל018 ולהפעיל את הציוד שלך.

 

המחיר דרך אגב הוא 99 ש"ח ל100 מגה כולל המודם ראוטר שלהם בחינם , עם חודש שלישי חינם.

ההחלטה שלי היא להישאר 3 חודשים (הממוצע 66 ש"ח) ולאחר מכן לבדוק אופציות אחרות.

 

אגב, לגבי אקספון 018 - כבר הפסקתי לספור כמה שנים אני מחובר אליהם (עד לפני שבוע כשהתנתקתי), לא היו בעיות מיוחדות...

מצד שני השרות לא הכי מקצועי בעולם , זה ספק ל"מתקדמים" שיודעים לטפל לבד בבעיות של עצמם כל עוד זה לא תשתית.

 

בהצלחה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, אני אתן להם הזדמנות ובמידה ולא נצליח אז כנראה שזה מה שנעשה.

 

נכון לעכשיו - מהרגע ששונמכה מהירות הגלישה - החיבור עם 0 תקלות כבר כמה שעות טובות (Retrains = 0)

 

איציק

dsl2.jpg

dsl3.jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הסיכוי שפרסו אצלו תשתית של אנלימיטד זהה כמעט לסיכוי שיש לידו אנטנה עצמאית של גולן.

לאט לאט אבאל'ה.

 

הפריסה של הסיב האופטי קיימת אצלנו והיא נעשתה במקביל לפריסה של רשת החשמל.

היא קיימת אבל פיזית עדיין לא מחוברת לכלום.

 

מאתר של "אנלימיטד":

כמו כן, בראש העין ובחריש החדשה, בפעם הראשונה, אנו נפרסים תוך תהליך הבניה של השכונות החדשות שקמות בהן. שכונות אלו ייהנו מתשתית התקשורת המתקדמת ביותר כבר בשלבי האכלוס הראשוניים.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק ה SNR (הרעש על הקו) שלך בתשתית הוא בסדר כ 14DB בקו העולה. עפ"י בזק כל מה שמעל 16DB הוא תקין.

פרמטר נוסף הוא ה -Attenuation הוא ערך ההנחתה של עוצמת הקו אצלך היא בינונית 35.6DB כלומר אתה מרוחק מה MSAG.

כל 15DB שקול למרחק של כקילומטר מה MSAG.

פורסם
לאט לאט אבאל'ה.

 

הפריסה של הסיב האופטי קיימת אצלנו והיא נעשתה במקביל לפריסה של רשת החשמל.

היא קיימת אבל פיזית עדיין לא מחוברת לכלום.

 

מאתר של "אנלימיטד":

 

זה כל הבאסה,תשתית יש לרוב,אבל בשביל שאנלימיטד יבואו ותכלס יחברו אנשים - זה מה שלוקח את כל הזמן

 

(אפשר לראות טנדרים ומשאיות של חברת החשמל פורסים סיבים בכל חור בארץ...אבל ה"כדור" אצל אנלימיטד :\ )

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

איציק,

 

אם ניתן, נסה לחבר את המודם בתוך הארון תקשורת, ישירות לקרונה או לשקע בזק. אמנם כתבת שהחלפת את הכבל לנקודה אליה מחובר המודם אבל עדיין שווה. היו לי ניתוקים כל הזמן ויחד עם הטכנאים של בזק ובדיקות שלי המסקנה הייתה שהחיווט בתוך הדירה פשוט זבל. מאז, אני על 92MBPS אפקטיבי יציב ללא ניתוקים כלל.

פורסם
איציק,

 

אם ניתן, נסה לחבר את המודם בתוך הארון תקשורת, ישירות לקרונה או לשקע בזק. אמנם כתבת שהחלפת את הכבל לנקודה אליה מחובר המודם אבל עדיין שווה. היו לי ניתוקים כל הזמן ויחד עם הטכנאים של בזק ובדיקות שלי המסקנה הייתה שהחיווט בתוך הדירה פשוט זבל. מאז, אני על 92MBPS אפקטיבי יציב ללא ניתוקים כלל.

 

כמה דברים:

 

1. זה בדיוק מה שחשבתי לעשות היום, אבל פיספסתי את השיחה עם הנציג (שניסה להתקשר אליי מאקספון) בשביל לבקש ממנו להחזיר את המהירות ל 100 מגה.

בגדול החיווט בדירה חדש, גם מה שהיה קודם - חדש לחלוטין. היה חוט תיקני של 4 גידים (2 זוגות של 2) מנחושת.

כרגע יש כבל CAT5E מ-100% נחושת בשימוש של זוג אחד בלבד.

חשבתי לנסות להחליף גם את הכבל שיוצא מהדירה לארון תקשורת בלובי הקומתי.

 

2.יש לי מודם ראוטר של TPLINK (חזק יותר מבחינת תדרים מהמודם הנוכחי) שאני רוצה לנסות להפעיל ולראות אם התופעה קיימת.

 

3. משהו מוזר - אני מסתכל עכשיו על ה MODEM UP TIME ואני רואה שהוא רק על שעתיים וחצי.

זה מאוד לא סביר כי הייתי כאן מאחה"צ ולא היה שום איפוס יזום שלי או הפסקת חשמל.

בנוסף - מופיעים כבר 3 חיבורים מחדש (RETRAINS) בשעתיים וחצי האלו.

 

אני אמשיך עם התוכנית של הצלבה עם מודם אחר ו/או העברת המודם לארון תקשורת הדירתי - ואחזור לעדכן.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...