Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפתעה נוספת חיכתה לנו היום בבוקר:

 

סלקום הגיעו להתקין את הסיב האופטי שלהם בתוך הבניין (התקינו והלכו. אם זה עובד כמו אצל פרטנר זה אומר שבמצב הנוכחי תוך ימים ספורים אפשר להתחבר).

 

:shock:

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תעשה סקר שוק: תבדוק אם אנלימיטד גם חיברו אותך לסיב האופטי שלהם. אני מחובר לסיב האופטי של אנלימיטד, אמנם הוא קצת יקר לתמורה שמקבלים (200 מגה תמורת 99 ש"ח), אבל האינטרנט מאוד יציב.

אני לא בדקתי את את המחירים של סלקום (וזו גם אחת הטעויות שלי), אבל פרטנר יותר זולים מאנלימיטד. אולי כדאי לחכות עוד שבוע שבועיים.

פורסם

בסלקום אתה מוגבל לנטוויזן (ולשרות שלהם...) בפרטנר אתה מוגבל אליהם. באנלימטיד לפחות יש יותר מספק 1.

פורסם
תעשה סקר שוק: תבדוק אם אנלימיטד גם חיברו אותך לסיב האופטי שלהם. אני מחובר לסיב האופטי של אנלימיטד, אמנם הוא קצת יקר לתמורה שמקבלים (200 מגה תמורת 99 ש"ח), אבל האינטרנט מאוד יציב.

אני לא בדקתי את את המחירים של סלקום (וזו גם אחת הטעויות שלי), אבל פרטנר יותר זולים מאנלימיטד. אולי כדאי לחכות עוד שבוע שבועיים.

 

200 מגה סימטרי ב100 ש"ח זה יקר לך? בוא נתחלף.

פורסם

להזכירך משרשור האלחוטי, העד **** מגה תקף גם פה ואפילו מופיע בחוזה.

אני מעדיף את השירות של הוט מאשר זה של סלקום...

פורסם
להזכירך משרשור האלחוטי, העד **** מגה תקף גם פה ואפילו מופיע בחוזה.

אני מעדיף את השירות של הוט מאשר זה של סלקום...

איזה שרשור האלחוטי?

אני מקבל 200 מגה הורדה דרך הכבל.

פורסם

חוזר לעדכן -

 

משך ההתקנה לסיב נע באיזור שעתיים שלוש וכולל השחלה של סיב אופטי (למעשה זה סוג של "כבל" שיש בו 2 סיבים אופטיים ועוד חוט ברזל קשיח להגנה על ה"כבל" בזמן משיכה), הלחמה של הסיב לקופסא שהופכת אותו לשקע ועוד כמובן חיבורים בקומה עצמה (לובי קומתי) וחיבור נוסף בקופסת חיבורים למטה.

ב"כבל" עצמו משתמשים רק בסיב 1 בלבד, כאשר השני מנותק והוא למעשה לצורך גיבוי (אם נקרע בהשחלה או שהכבל קיפל כיפוף ונשבר).

יש מכשיר מיוחד שמבצע הלחמות וגם בודק הנחתות - לשמחתי ב-2 החיבורים שבוצעו (אחד בלובי הקומתי והשני בדירה עצמה) התקבלה הנחתה של 0.00dB (כאשר הם מאשרים עד 18.00dB).

 

כרגע אנחנו הדירה השניה בסה"כ, בכל הבניין, שמחוברת לתשתית.

 

בבדיקה עם מחשב בעל כרטיס רשת של 10/100/1000 נבדק ע"י SPEEDTEST והגענו לתוצאה של 930Mbit ב Download.

 

ב WIFI על 5Ghz אני מקבל בנייד של 250Mbit בהורדה ועוד 170Mbit בהעלאה.

אחי באייפון שלו הצליח לקבל 350Mbit בהורדה וקצת מעל 200 בהעלאה.

 

לצערי גיליתי שהכרטיס רשת בלפטופ שלי לא תומך ב 1000 מגה ואפילו לא 5GHZ כך שכרגע אני מסתפק רק ברשת ה 2.4Ghz שמוגבלת לבערך 45-50 מגה ביט (גם העלאה וגם הורדה).

סביר להניח שארכוש איזשהו כרטיס רשת חיצוני תומך AC שיכול לשלב את ה 2.4 וה 5GHZ ע"מ לקבל יכולות גבוהות יותר בלפטופ.

 

עכשיו כל מה שנותר לבדוק זה היציבות, ולא יקח הרבה זמן לראות אם יש ניתוקים או לא (ב PARTNER TV אני מייד ישים לב אם יש ניתוקים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תודה.

הזמנתי מתאם USB3.0 -> LAN-RJ45 1GB (בזה המחשב כן תומך).

 

לציין שכבר אין מקום בארון תקשורת מאחר והשקע של הסיב + המתאם + הראוטר וכל מה שהיה שם קודם לכן, פשוט פוצצו את הארון תקשורת ואין סיכוי להכניס את הכל לשם (קודם לכן הראוטר היה יושב במקום אחר בבית + כבל ישיר לסוויץ שהיה בארון תקשורת.

 

אז... הלכתי היום לטמבוריה הקרובה שלי, רכשתי ארון תקשורת גדול יותר, ויצאתי לדרך בניסיון להשיג יותר מקום לכל השיט הזה בתוך הארון...

 

איציק

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.27 (2).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.28.jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.28 (1).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.28 (2).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.28 (4).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.29.jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.29 (1).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.29 (2).jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.30.jpg

WhatsApp Image 2018-03-06 at 17.32.30 (1).jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

נו איציק,כמה טרהבייט הורדת כבר? :p

 

אחח סיב אופטי,אינטרנט נורמלי++ לשם שינוי :D

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מתלבש על השרשור של איציק, ומעדכן שהיום הגיע הטכנאי של סלקום לחבר את הסיב, משך התקנה 3 שעות, מתוכם שעה וחצי על הקו עם המוקד בשביל לקבל קושחה נורמלית לנתב שלהם שימשוך הגדרות בצורה אוטומטית

 

בשונה מאיציק העברנו את הסיב עד לסלון (דרך ארון תקשורת בכניסה לדירה), מאחורי שידת הטלויזיה הותקן השקע שאליו מתחבר כבל אופטי עם חיבור LX SC - משם לראוטר שלהם שמגיע ללא וויפי, ראוטר שמיועד לעסקים קטנים כולל חיבור ל UPS (דגם znid gpon 2424 - פעם ראשונה שאני רואה את המותג הזה בארץ) , מהLAN של הראוטר חיבור ליחידה אחת של AIR MESH (5GHZ),עוד חיבור מהLAN של הראוטר חזרה לארון תקשורות ומשם סוויץ' 8 פורטים של גיגה לכל החדרים, ה"ארון" תקשורת כל כך צפוף ואין שם ממש מקום לכלום חוץ מסוויץ' קטן.

 

 

בדיקת מהירות פחות מעניינת:

Screenshot from 2018-03-08 22-51-41.png

בטלפון נייד - 350 הורדה, 100 אפלאוד

 

 

בדיקת מהירות יותר מעניינת:

Screenshot from 2018-03-08 22-39-48.png

 

שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה...

ב100 שקל לחודש למשך שנתיים אני חושב שמדובר בדיל לא רע, רק שיימשיך ככה בלי הפתעות.

מדובר על אזור נתניה

פורסם

הייתי מבקר את ההורדות שלי,אם הספק שלי היה נטוויז'ן

 

הם אוהבים לעשות צרות לפי ההיסטוריה (אבל ממש),כולל הגבלות תעבורה ועיצוב (traffic shaping או איך שזה נקרא)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

אני מחובר לפרטנר בסיבים האופטיים מזה כחודש. יש לי מכר שעובד שם בתפקיד בכיר ולכן יש לי משתמש "בדיקות" שיושב על ג'יגה ביט סימטרי, יותר לכיוון ה970 הורדה ו850 העלאה. לצערי אני לא יכול להשתמש במשתמש הזה כל הזמן ולכן רוב הזמן אני מוריד על 950+- במשתמש הרגיל ומעלה לא יותר מ120 מגה ביט (שזה גם מספיק לעת עתה). סלקום יצאו במבצע זהה כמעט עם אותה הגבלת העלאה (מישהו אמר תיאום?). אנלימיטד מוכרים ג'יגה ביט סימטרי.

 

לגבי הראוטר של פרנטר, DLINK, מקבל ממנו קווי ג'יגה ביט וWIFI 5GHZ במקבוק כמעט 600 מגה ביט. לדאבוני גיליתי שהטלוויזיה החדשה לחלוטין שרכשתי (LG 65") תומכת עד 100 מגה ביט בקווי וגם באלחוטי (חיברתי את שניהם). לא יודע כמה זה קריטי, כי קצב הקידוד של NETFLIX ב4K גם ככה קטן מ100 מגה ביט לשניה אבל זה קצת מבאס (אולי סתם מגלומניה). כנ"ל מגבר wifi שתומך טכנית ב5GHZ וac אבל משום מה מוציא לא יותר מ150-200 מגה ביט (למכשיר בודד). כנ"ל לפטופ ישן שתומך עד 100 מגה ביט. בקיצור בפעם הראשונה אני נתקל בבעיה הזו שמכשירי קצה צריכים לתמוך מעל 100 מגה ביט. צרות של עשירים.

 

יש לי גם אפליקציית סלקום TV בטלוויזיה הזו והזיפזופ בערוצים הפך להיות מהיר כמו ב"ערוצי זהב" של פעם :lol:

 

בכל אופן, מחכה לאינטרנט הזה כבר בערך 20 שנה, עוד מימי הT1 \ OC256 כך שאני מבסוט עד הגג. בינתיים יציב, מלבד נפילה אחת ביום שבו גם סלקום התקינו את הפייבר (אהמ אהמ... בטח היו מכות בין טכנאים או משהו כזה).

 

ההתקנה אכן אורכת מעט יותר זמן (אצלי כ4 שעות) מכיוון שהם צריכים להשחיל סיב מהמרכזייה בתחתית הבניין עד לקומה, משם להלחים אותו לסיב נוסף (יש מכונת הלחמה גדולה כזו בתוך מזוודה) שמגיע עד הדירה ומשם להשחיל אותו עד למיקום של המודם ושם יש הלחמה נוספת (מין קופסה כזו שמכילה את הסיב החשוף בפנים ומחברת אותו לחיבור נגיש יותר החוצה). אבל who fucking cares כשכל המכשירים בבית יכולים להוריד בקלות עד המקסימום שלהם, בו זמנית.

 

שימו לב שהמודם שהם מספקים - לא תומך בכניסה ישירה של סיב אופטי. הם מספיק גם ממיר DLINK קטן שאליו מחברים את הסיב וממנו יוצא כבל רשת לתוך המודם DLINK. זה בוודאות פוגע מעט בביצועים וביציבות המערכתית הכללית, כך שהעתיד ורוד יותר, קו סימטרי ג'יגה ביט + כניסה ישירה למודם.

 

WhatsApp Image 2018-03-05 at 17.55.46.jpeg

 

וזה מקבוק על WIFI (עם וינדוס, סליחה מראש ליביו) שהגיע לעיתים גם ל600.

 

IMG_20180227_2017388.jpg

 

 

אגב, חדשות טובות מאוד לגיימרים. לא האמנתי שאני רואה את המספרים האלו, אבל הפינג לכל העולם לא פחות ממטורף. חלום רטוב בעברי כגיימר. אם רק היו לי כמה שניות ביום לשחק.

 

IMG_20180226_2201104.jpg

עריכה אחרונה על ידי שבלול
פורסם

הסיב מגיע עד הדירה? כשהייתי לקוח של אנלימיטד הסיב הגיע עד לארון בכניסה לבניין ומשם כבל נחושת.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...