Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני הרבה שנים (בתקופה ש 3G התחיל להיות "הדבר הבא") לקחתי לניסיון מודם ראוטר של סלקום וזה היה נפילה רצינית (הכיסוי של ה 3G אפילו במרכז היה זוועה באותה תקופה).

 

היום, אם פרטנר יציעו מודם-ראוטר סלולארי עם נפח *ללא הגבלה* כמו שיש בבזק\HOT\וכד' - הייתי לוקח.

 

במרכז יש כיסוי טוב של 4G בחלק גדול מאוד מהמקומות -ולפחות אצלי בדירה (כשאני במרפסת) אני מקבל (ב speedtest בשני סלולאריים שונים של "רמי לוי") קצב הורדה שנע בין 50 ל 58 מגה ביט, והעלאה של בין 40 ל 45 מגה ביט. מרשים ביותר בשביל חיבור סלולארי.

לפי מה שהתוכנה אומרת, ה HOST הוא של פרטנר, כך שיכול להיות ש"רמי לוי" היום לא רוכב רק על הפלאפון אלא גם על פרטנר.

 

למי שתהה בנוגע לניתוקים אצלי ב VDSL - גם אחרי שהוחלף השקע טלפון לאחד חדש (תקין), עדיין יש ניתוקים (כבר היו 2 מאז: אחד כרגיל באיזור 1:00 בלילה ועוד אחד לא מזמן- לקראת 12).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איציק - הבעיה שלי עם הנפח בפרטנר חדשה.

 

מנובמבר-דצמבר, כאשר הצטרפתי לשירות, ועד יולי, העסק זרם מצויין ולא חלמתי להחליף ספק.

 

ביולי היתה תקלה כאשר הייתי בחו"ל, הבנים לקחו את המודם לחנות של פרטנר והוא הוחלף באחד חדש מהאריזה. וגם הסים הוחלף. מאז יש לי בעיה עם הנפחים. איני יודע מה הסיבה, אבל יש לי איזה חשד שכל ג'יגה שיורד נרשם כשלושה, ואז, כמובן, המגבלה של 18 ג"ב ביום ל-5 אנשים הופכת בעייתית מאד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הבעיה שלי עם הנפחים היא לא בגלל שימוש עצמי כי לדעתי 500GB יספיקו לחודש... אבל אם אני מחליט להישאר עם הפרטנר TV גם בהמשך הדרך, עלולה להיווצר בעיה.

 

אינני יודע מה הנפח שדורש הסיפור הזה (בשימוש יומי סביר) אבל או שזה מביא אותך לקצה (של החבילה) או שזה בטוח מביא אותך לקצה ואתה בטוח תהיה בבעיה.

 

בכלל - בסוג כזה של חיבור לדעתי הם צריכים כבר להגיע למצב של Unlimited כי אם לפני שנה וחצי הם נתנו על העסקה הזו 60GB והיום זה כבר 500GB, נראה לי שהם צריכים לעשות עוד מאמץ קטן... :-)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

עדכונים נוספים:

 

הקושחה הקיימת בראוטר-מודם היא 2.66 של בזק, והיא האחרונה שמופיעה גם באתר התמיכה שלהם. היא נחשבת לחדשה ביותר ברוב הפורומים הישראליים שמוזכר בו המודם הזה.

 

דרך אתר ישראלי אחד או שניים ניתן היה להגיע לגרסה חדשה יותר, 2.68.

 

הימרתי והתקנתי את הגרסה החדשה יותר ולשמחתי המודם עובד (לקחתי סיכון שאולי יתפגר, לך תדע איזו גרסה זו...).

 

מה השתנה ?

1. הדבר הראשון והעיקרי שאני שם לב אליו הוא שנתון ה RATE וה- ATTAINABLE RATE כמעט שווים. אם בעבר ה RATE היה על איזור ה 60000-63000 וה- ATTAINABLE היה על 70,000, היום הם כמעט שווים לחלוטין: ה RATE עומד על 69847Kbps וה- ATTAINABLE RATE עומד על 70482KBPS.

דבר זה העלאה את מהירות ההורדה הריאלית מ 60 ל 70 מגה ביט.

 

2. נתון ה ATTENUATION היה בעבר תמיד על "0", גם ב Downstream וגם ב Upstream.

אחרי העדכון קושחה החל להופיע פרטמר ב Downstream שאומר 149 (לפי 0.1dB).

 

בנוגע לניתוקים - כהרגלו בקודש היו ניתוקים היום (2-3 רק בבוקר), אבל אחרי העדכון קושחה נראה אם יהיה שינוי בסעיף זה.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

מתעלק על השרשור כדי לא לפתוח חדש.

 

לאחרונה (שזה חודשים רבים :roll:) אני סובל מניתוקים באינטרנט, שהלכו והחמירו עד לרמה בלתי נסבלת (כלומר שהאשה והילדים מציקים לי על זה).

 

אנחנו מחוברים לנטויז'ן דרך בזק ADSL, מהירות 15 מגה בבזק ורק 5 בנטויז'ן (כן, לא הפריע ולא היה צריך יותר).

 

כשהחלו הניתוקים, חשדתי במודם (TNN עתיק בן 10 שכבר תיקנתי בהחלפת קבלים). החלפתי לראוטר שכולל מודם (משומש) ולעוד אחד, אך ללא שיפור.

 

היום עשיתי מבצע. החלפתי את הראוטר בחדש, TPLINK 300M, כולל ADSL כמובן. כמו כן, ניתקתי את כל נקודות הטלפון בבית (היו מעל 15, זימבר אותי החשמלאי לפני עשור...) והשארתי שתיים - אחת לאזעקה+ראוטר, ואחת לטלפון הקווי היחיד בבית. חיברתי מחדש את האזעקה דרך פילטר ADSL (היתה מחוברת ללא), והטלפון גם כן מחובר דרך פילטר.

 

בינתיים, לא ראיתי שום ניתוקים ממש (כלומר, אין חיבור אינטרנט) אבל אני לא בטוח אם הכל תקין.

 

כשאני מריץ בדיקת מהירות באתר של בזק למשל, אני מקבל מהירות ממוצעת של קרוב ל-5 מגה (לפני השינויים האחרונים קיבלתי לפעמים 2-3 מגה), אבל הגרף לא "אחיד" ויש בו "עמקים".

 

Capture.JPG

 

הראוטר מדווח את הנתונים הבאים, שאין לי מושג אם הם סבירים או לא:

Capture1.JPG

 

בלוג של הראוטר, אני רואה כל דקה - שתיים את השגיאות הבאות (אבל, כאמור, בלי ניתוקים מורגשים):

 

Capture3.JPG

 

הדיאגנוסטיקה בראוטר נותנת את התוצאה הבאה:

 

Capture.JPG

 

האם המצב תקין? האם להציק לבזק?

עריכה אחרונה על ידי yuvk
:turn-l:
פורסם
מתעלק על השרשור כדי לא לפתוח חדש.

 

לאחרונה (שזה חודשים רבים :roll:) אני סובל מניתוקים באינטרנט, שהלכו והחמירו עד לרמה בלתי נסבלת (כלומר שהאשה והילדים מציקים לי על זה).

 

אנחנו מחוברים לנטויז'ן דרך בזק ADSL, מהירות 15 מגה בבזק ורק 5 בנטויז'ן (כן, לא הפריע ולא היה צריך יותר).

 

כשהחלו הניתוקים, חשדתי במודם (TNN עתיק בן 10 שכבר תיקנתי בהחלפת קבלים). החלפתי לראוטר שכולל מודם (משומש) ולעוד אחד, אך ללא שיפור.

 

היום עשיתי מבצע. החלפתי את הראוטר בחדש, TPLINK 300M, כולל ADSL כמובן. כמו כן, ניתקתי את כל נקודות הטלפון בבית (היו מעל 15, זימבר אותי החשמלאי לפני עשור...) והשארתי שתיים - אחת לאזעקה+ראוטר, ואחת לטלפון הקווי היחיד בבית. חיברתי מחדש את האזעקה דרך פילטר ADSL (היתה מחוברת ללא), והטלפון גם כן מחובר דרך פילטר.

 

בינתיים, לא ראיתי שום ניתוקים ממש (כלומר, אין חיבור אינטרנט) אבל אני לא בטוח אם הכל תקין.

 

כשאני מריץ בדיקת מהירות באתר של בזק למשל, אני מקבל מהירות ממוצעת של קרוב ל-5 מגה (לפני השינויים האחרונים קיבלתי לפעמים 2-3 מגה), אבל הגרף לא "אחיד" ויש בו "עמקים".

 

[ATTACH=CONFIG]494813[/ATTACH]

 

הראוטר מדווח את הנתונים הבאים, שאין לי מושג אם הם סבירים או לא:

[ATTACH=CONFIG]494814[/ATTACH]

 

בלוג של הראוטר, אני רואה כל דקה - שתיים את השגיאות הבאות (אבל, כאמור, בלי ניתוקים מורגשים):

 

[ATTACH=CONFIG]494815[/ATTACH]

 

הדיאגנוסטיקה בראוטר נותנת את התוצאה הבאה:

 

[ATTACH=CONFIG]494816[/ATTACH]

 

האם המצב תקין? האם להציק לבזק?

יש לך הרבה רעש על הקו.

קרא את הודעה 27 שלי.

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם

בנוגע לניתוקים , כשהייתי לקוח שוק סיטונאי עם בזק בינל על תשתית בזק סבלתי פה ושם מניתוקים. זה עצבן אותי ועברתי ל ccc. מה קרה מאז? יותר גרוע.

לא ניסיתי לחפור יותר מדי ועברתי לשלם לבזק ישירות וספק האינטרנט עבר לאקספון.

הפלא ופלא , אין ניתוקים. ( הכל עם אותה חומרה וכל המחשבים בבית מחוברים עם כבל ולא בחיבור אלחוטי)

אחרי בדיקות וקריאה בפורומים של רשתות באתרי אינטרנט שונים גיליתי שאני לא היחיד שעבר את זה.

לא יודע מה בזק עושים ללקוחות השוק הסיטונאי , אולי מעבירים אותך דרך ארון תקשורת נחות או אולי אני סתם חולם וחושד בכשרים , אבל העובדה היא שראיתי עשרות שרשורים על לקוחות ממורמרים שחזרו לשלם ישירות לבזק ולא דרך שוק סיטונאי ונפתרה הבעיה שלהם.

כמובן שכל החשדות לכאורה וקשה מאד להוכיח , אבל בשביל הנסיון הייתי פונה לבזק ומבקש לעבור אליהם.

תמיד אפשר לעבור חזרה אחרי חודש. (מה גם שחודש ראשון חינם ).

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
יש לך הרבה רעש על הקו.

ברשת ראיתי ש SNR מעל 10 נחשב תקין (ואני על הסף). האם 16 זה מספר רשמי? להרים טלפון לבזק ולהתלונן שיש לי 10 בלבד?

:turn-l:
פורסם

מתעלק גם כן, כל פעם שיש שיחת טלפון בבית הראוטר מתנתק (מציג כאילו יש אינטרנט אבל בפועל אין), וכלום לא עוזר עד שאני לא מכבה ומדליק מחדש.

הוצאתי מהראוטר את הדו"ח הבא רק שאין לי מושג מה בפועל זה אומר ומה עליי לעשות.

אשמח לתרגום.vdsl2 status report.JPG

פורסם (נערך)
ברשת ראיתי ש SNR מעל 10 נחשב תקין (ואני על הסף). האם 16 זה מספר רשמי? להרים טלפון לבזק ולהתלונן שיש לי 10 בלבד?

 

עכשיו שמתי לך שכתבת אזעקה.

האזעקה היא לפני או אחרי הפילטר?

SNR גבולי על סף הרף התחתון , ניתן אולי לבקש מבזק לשלוח טכנאי שיעיף מבט בארון תקשורת של השכונה.

 

מתעלק גם כן, כל פעם שיש שיחת טלפון בבית הראוטר מתנתק (מציג כאילו יש אינטרנט אבל בפועל אין), וכלום לא עוזר עד שאני לא מכבה ומדליק מחדש.

הוצאתי מהראוטר את הדו"ח הבא רק שאין לי מושג מה בפועל זה אומר ומה עליי לעשות.

אשמח לתרגום.[ATTACH=CONFIG]494818[/ATTACH]

 

יש לך מיקרו פילטר על כל קו פעיל?

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

לפני שאתה חורץ גורלות, קודם כל תנתק את הכל מהקו טלפון וחבר רק את המודם ADSL ללא שום פילטר.

הרץ את הבדיקות מחדש ותבדוק אם יש או אין שיפור. משם כבר יהיה קל יותר להתקדם.

 

אצלי, אגב, אין שום שינוי עם הקושחה החדשה.

החזרתי את הבית למצב קודם - קרי: את המודם העברתי ממקומו הזמני בארון התקשורת למקומו בהנמכת גבס במסדרון של הדירה וחיברתי חזרה את יתר הנקודות בבית (לא כולן).

 

הניתוקים עדיין אי סדירים: היום משעה 11:00 לא היה שום ניתוק עד לשעה זו (זה שיא: 12 שעות בלי ניתוק...) אבל אתמול היו ניתוקים כל שעתיים שלוש. לך תבין....

 

פרטנר FIBER יפרש החל מחודש נובמבר ויסתיים בדצמבר, זה אומר שנשאר לי בערך חודשיים לסבול.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
עכשיו שמתי לך שכתבת אזעקה.

האזעקה היא לפני או אחרי הפילטר?

SNR גבולי על סף הרף התחתון , ניתן אולי לבקש מבזק לשלוח טכנאי שיעיף מבט בארון תקשורת של השכונה.

...

יש לך מיקרו פילטר על כל קו פעיל?

החייגן של האזעקה מחובר כרגע דרך פילטר, כך גם הטלפון האלחוטי. הראוטר מחובר לכניסת ה- ADSL של הפילטר יחד עם האזעקה. וזהו.

יש עוד משהו שאני יכול לעשות, חוץ מלריב עם בזק?

:turn-l:
פורסם
החייגן של האזעקה מחובר כרגע דרך פילטר, כך גם הטלפון האלחוטי. הראוטר מחובר לכניסת ה- ADSL של הפילטר יחד עם האזעקה. וזהו.

יש עוד משהו שאני יכול לעשות, חוץ מלריב עם בזק?

כן לעבור שקע שקע אולי יש זוגות רופפים באחד החיבורים

יש לך גישה לצבד

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
עכשיו שמתי לך שכתבת אזעקה.

האזעקה היא לפני או אחרי הפילטר?

SNR גבולי על סף הרף התחתון , ניתן אולי לבקש מבזק לשלוח טכנאי שיעיף מבט בארון תקשורת של השכונה.

 

 

 

יש לך מיקרו פילטר על כל קו פעיל?

 

היה לי, אבל כשיש לי מיקרופילטר על הקו שאליו הטלפון מחובר אז הראוטר בכלל לא מתחבר.

רק כשאני מחבר אותו ללא מיקרופילטר אני מצליח לקבל אינטרנט.

יש לי בסך הכל את הכניסה לדירה שאליה מחובר הראוטר וקו אחד שאליו מחובר טלפון. (בכניסה לדירה מחובר מיקרופילטר)


×
×
  • תוכן חדש...