Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בהשוואה ל DSG7, איך הDCT-7G ברכבי מרסדס?

 

הגיר הבעייתי שמכונה כאן בשרשור "DSG7" הוא למעשה גיר מדגם DQ200 שמיועד לרכבים קלים עם הספקים נמוכים.

את ה-DCT7G צריך להשוות (אם בכלל) לגיר ה-DQ250 או אפילו ל-DQ500.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

הגירים ה"רטובים" של פולקסוואגן אינם סובלים מבעיות אמינות כמו ה"יבשים". האם זה של מרצדס בכל זאת אמין יותר? ייתכן, אך לא בהכרח.

 

לעניות דעתי הגיר של מרצדס עובד יותר טוב מ-DSG6 רטוב. האם הוא עדיף גם על התיבה החדשה של ואג (רטובה, 7 הילוכים)? אני אישית בספק, אך טרם ניסיתי בעצמי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון : הגולף 2014 1.2 המשפחתית שלנו (שנמכרה לטובת פיג'ו 2008 לפני חודשיים) נכנסה השבוע למוסך כך ע"פ דיווח הקונה. החלפת מצמדים. כולה 31K ק"מ. צ'מפיון לקחו אחריות. זה עוד אחרי שפחדנו ושמרנו עליה. נמנענו מנסיעה בפקקים, לא בשעות החמות וכו

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסה להבין אם אתה רציני, לא נוסעים בשעות חמות, לא בפקקים, שזה בסדר אחרי הכל צריך לשמור על האוטו. אבל לא פשוט יותר, ודאי אמין יותר וחוזה פני צרות להשאיר את האוטו בחניה ולנסוע במוניות או באוטובוסים ? ואם הפרוטה מצויה, פשוט קונים שתי מכוניות האחת כי הפיניש והתחושה עשר והשניה כי צריך גם לנסוע קצת.

ובשביל להכנס קצת יותר למוד כבד ראש, אז אני נוסע באוקטביה עם גיר כזה מליסינג, האוטו כמעט תמיד בפקקים, לרוב בשעות חמות, הגיר אחרי 75K ק"מ וקרוב כבר לשלוש שנים, פיקס בכל הקשור באמינות, התנהגות זה כבר סיפור אחר.

עריכה אחרונה על ידי רועי5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כאילו זה עניין של מזל עם הגיר.

לדעתי צ'מפיון צריכים לתת 5 שנים אחריות על הגיר עד שכל הבעיות יפתרו.

אני רכשתי VAG יד2 רק לאחר שוידאתי שיש לי אחריות מורחבת על הגיר ויש לי ראש שקט בעניין הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון : הגולף 2014 1.2 המשפחתית שלנו (שנמכרה לטובת פיג'ו 2008 לפני חודשיים) נכנסה השבוע למוסך כך ע"פ דיווח הקונה. החלפת מצמדים. כולה 31K ק"מ. צ'מפיון לקחו אחריות. זה עוד אחרי שפחדנו ושמרנו עליה. נמנענו מנסיעה בפקקים, לא בשעות החמות וכו

וואללה?!

איתם אשכרה לקחתם אוטובוס או נשארתם בבית, בשביל לשמור על הגיר?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הזה ממשיך להדהים אותי בעד כמה אנשים מוכנים להקריב ולהאחז בקרנות המזבח בשביל רכב משפחתי. מסתבר שמיתוג לא רק מוכר קרח לאסקימוסים אלא מביא דבורים למקומות שבדרך כלל מלאים בזבובים.

ברכב הבא תנהג רק בירידות, בלי מזגן עם גיר בניוטרל?

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקחנו את הרכב הצרפתי .

 

פעם חששו מתקלות ברכב צרפתי - כנראה הפרופורציות השתנו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש מפחיד אותי הרגע שvag יפתרו את הבעיה. הפקקים היום זה כלום לעומת מה שיקרה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון : הגולף 2014 1.2 המשפחתית שלנו (שנמכרה לטובת פיג'ו 2008 לפני חודשיים) נכנסה השבוע למוסך כך ע"פ דיווח הקונה. החלפת מצמדים. כולה 31K ק"מ. צ'מפיון לקחו אחריות. זה עוד אחרי שפחדנו ושמרנו עליה. נמנענו מנסיעה בפקקים, לא בשעות החמות וכו

ברשותי גולף 2009 המצוידת בגירסה הראשונה של הגיר המדובר.

עבורי, חום קור ופקקים לא מהווים פקטור לשימוש\אי שימוש ברכב, וברגע שזה יקרה אעיף אותו לאלף עזאזאל.כמו כן אני לא מתאים את סגנון הנהיגה שלי לרכב, אלא נוהג עליו בדיוק באותו אופן כמו בגולף השנייה (פלנטרית), גם אישתי נוהגת עליו בדיוק באותו אופן (האמת שאין לה מושג מה זה DSG עבורה זה אוטומט רגיל)

השבוע נתקעתי בפקקים ההיסטריים של יום שלישי, (שעה וחצי מת"א ליהוד) והגיר תיפקד ללא דופי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1407 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...