Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אז בעצם אין יותר אחריות ל 5 שנים אלא רק שנתיים (פלוס שנה של רצון טוב), אם לא עברת את ה 100K ק"מ ורק אם אתה מטפל במוסכי היבואן.

 

הרבה "אם" לגיר כ"כ בעייתי וכ"כ יקר לתיקון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

גם עם פוטנציאל תקלות של DSG7 אני אמשיך לקנות רק VAG כל עוד אין מתחרים ראויים שיתנו מנועי טורבו חזקים וחסכוניים בשילוב גיר מהיר ונעים.

כן לוקח בחשבון שהאוטו אולי יצטרך להיות במוסך בגלל תקלות גיר,מבחינתי הרכב עדיין שווה את זה.

 

זה לא סינדרום אישה מוכה... זה יותר בקטע של "חברה שלך כוסית והכל אבל מה... היא..."

אין מתחרים ? אתה רציני ? אפילו סוזוקי כבר מביאים מנוע כזה בקרוסאובר המתחדש שלהם, שלא להזכיר את אופל, פז'ו, והרשימה רק מתחילה. מצד שני אם הגיר הזה, על שלל מוזרויותיו והתנהגותו העלובה במהירויות נמוכות ובלחיצות נמרצות, הוא עבורך "מהיר ונעים" ( ואני לא נוגע באמינות שלו ), פשוט נקודת הייחוס אצלך שונה וגם זה קורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה קיים בהייבריד. רק לא בדיוק מתנע. כדי שהרכב יוכל לנסוע על חשמל דרושה אנרגיה גדולה מאוד אפילו בפקק. בשביל זה דרושה סוללה גדולה.

 

כאשר היה לי DSG (עם 6 הילוכים) בפקקים נסעתי תמיד על ידני, במהירות נמוכה זחלתי על ראשון, כי על D הוא מיהר לעבור ל2 ולזחול על חצי מצמד. כמובן המתנתי עד שנפתח פער והייתי סוגר ככל האפשר. לפעמים בכל זאת לא הייתה ברירה אלא לזחול מעט על חצי מצמד. תמיד ניסיתי כמה שפחות לעשות את זה אבל אין ברירה (בעיקר מצב כזה נוצר בפקקים של תאונות, ברמזורים המצב יותר טוב ומאפשר שימוש בשיטה היותר חסכונית למצמדים).

 

עם כל הכבוד, גיר כזה שדורש נהיגה מתחשבת ומתוכננת על פי תנאי הנסיעה בכדי לשמור על תקינותו, בעוד גיר פלנטרי מיושן לא דורש ממך כלום למעט לחיצה על דוושת הגז, באמת הגיע הזמן שישתפר באופן כזה שיתנהג כמו האחרון, או שפשוט ייעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקטגוריות כמו המשפחתיות אכן יש מתחרות ראויות גם עם מנועי טורבו,למי שאין באמת מתחרה היום זה לאיביזה בגיזרת המחיר שלה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם כל הכבוד, גיר כזה שדורש נהיגה מתחשבת ומתוכננת על פי תנאי הנסיעה בכדי לשמור על תקינותו, בעוד גיר פלנטרי מיושן לא דורש ממך כלום למעט לחיצה על דוושת הגז, באמת הגיע הזמן שישתפר באופן כזה שיתנהג כמו האחרון, או שפשוט ייעלם.

כשאתה נוהג בידני אתה לא מתחשב בתנאי נסיעה? Dsg עדיין ביסודו גיר רגיל ללא ממיר לכן כן יש להתייחס אליו כאל ידני. כן לשמור על הילוך ראשון בפקק. לגיר הזה אין תחרות, נקודה. לא ביעילות צריכת דלק ורמת העברת מהירות וחלקות בהעברה. נכון בזחילה הוא לא הכי נעים אבל ניתן ללמוד אותו ולהבין באיזה מצבים הוא חובט ומתי לא. אם לקחת את dsg7 הרטוב , לדעתי זה גיר הכי טוב בעולם. גם ללא תקלות, גם מחזיק הספקים הזויים ללא בעיות ועם כל המעלות של העברות מהירות וסופר חלקות. ושם גם עובד מצויין בזחילה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגיר קצת מפונק, אין ספק.

לא אוהב פקקים, חם לו בקיץ הישראלי וחולם על קלאצים חדשים מדי שנה.

 

אבל, כאחד שנוסע ברכב עם גיר כזה, זה לא יהיה דיל ברייקר בבחירת הרכב הבא. פשוט היתרונות עולים על החסרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה נוהג בידני אתה לא מתחשב בתנאי נסיעה? Dsg עדיין ביסודו גיר רגיל ללא ממיר לכן כן יש להתייחס אליו כאל ידני. כן לשמור על הילוך ראשון בפקק. לגיר הזה אין תחרות, נקודה. לא ביעילות צריכת דלק ורמת העברת מהירות וחלקות בהעברה. נכון בזחילה הוא לא הכי נעים אבל ניתן ללמוד אותו ולהבין באיזה מצבים הוא חובט ומתי לא. אם לקחת את dsg7 הרטוב , לדעתי זה גיר הכי טוב בעולם. גם ללא תקלות, גם מחזיק הספקים הזויים ללא בעיות ועם כל המעלות של העברות מהירות וסופר חלקות. ושם גם עובד מצויין בזחילה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

קצת סתירה. גיר הכי טוב בעולם אבל לפעמים חובט ולפעמים לא ובגדול מצריך למידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הגיר הטוב ביותר לספורט. אבל מה טוב לספורט, לא תמיד מתאים ב100% להתנהלות יומיומית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שו ספורט? בגולף 1.4 או באוקטביה דיזל?:shock:

מהבחינה הזאת, אני מצדיע לאמריקאים ולקוריאנים שלא התקינו את הזבל הרובוטי הזה באף רכב שלהם. האמריקאים הגדילו לעשות, ופיתחו גיר אוטומטי מסורתי שמעביר הילוכים מאד מהר (כאילו שזה חשוב ברכב רגיל). אני דווקא מתפלא מהיפנים, איך גיר רובוטי ועוד חד מצמדי, מצא את דרכו לקורולה. אפילו כאן בפורום יש חברים, אשר טוענים שיקנו את הרכבים האלה, למרות הבעיות המרובות. אז מה הפלא שממשיכים למכור את הח*א הזה?

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגירים הטובים בעולם מסוג דו מצמדי רטוב שייכים לפרארי ופורשה. יחד עם זאת, לאחרונה הגירים הפלנטריים הצליחו לסגור פערים - ג'נרל מוטורס הציגו לא מזמן פלנטרי בעל 10 הילוכים אשר עומד בקצב ההעברה של ה-PDK של פורשה. ZF8 קיים לא מאתמול וזו כנראה תיבת ההילוכים בין הטובות ביותר שניתן להשיג, מכל סוג ולאחר שקלול כלל הפרמטרים. גרסת הספורט העדכנית של ZF8 מבצעת העברות תוך כ-0.1 שניה - זה יותר טוב מרוב הדו מצמדיים.

 

בניגוד לדו מצמדי, גיר פלנטרי עובד חלק ונעים בכל המצבים, כולל פקקים או סתם נסיעה רגילה. לבסוף, לפחות במקרה של ZF8, רקורד האמינות מוכח.

 

נ.ב. אחד הדו מצמדיים הטובים בכל מה שקשור לפעולה חלקה בנקודות התורפה המוכרות של תיבות הילוכים מסוג זה הוא ה-TCT שיש באלפא. בפקקים, לדוגמא, הוא מצליח לדמות ממיר מומנט בצורה משכנעת יותר מאשר דו מצמדיים אחרים. יחד עם זאת, יש לברך על כך שבג'וליה (וכנראה בכל הדגמים העתידיים) הוחלט להתקין ZF8.

 

שו ספורט? בגולף 1.4 או באוקטביה דיזל?:shock:

מהבחינה הזאת, אני מצדיע לאמריקאים ולקוריאנים שלא התקינו את הזבל הרובוטי הזה באף רכב שלהם.

לא רק הקוריאנים והאמריקאים. ב.מ.וו מעולם לא השתכנעה להשתמש בדו מצמדי ויש עוד כמה יצרנים אירופאיים אשר נהגו כמוהם. בנוסף, לאחרונה, יצרנים כמו פיג'ו-סיטרואן משלבים גיר פלנטרי של אייסין ברוב אם לא כל הדגמים שלהם. גם בפיאט העדיפו אייסין 6 בשביל הטיפו על פני ה-TCT שלהם.

עריכה אחרונה על ידי Cuore Sportivo

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם יצרנים יפנים הלכו ברובם (טויוטה, הונדה, ניסאן, מיצובישי, סוזוקי, סובארו) לכיוון תיבה רציפה בדגמי מיינסטרים שלהם. מוזר שקוריאנים לא עקבו אחריהם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין מתחרים ? אתה רציני ? אפילו סוזוקי כבר מביאים מנוע כזה בקרוסאובר המתחדש שלהם, שלא להזכיר את אופל, פז'ו, והרשימה רק מתחילה. מצד שני אם הגיר הזה, על שלל מוזרויותיו והתנהגותו העלובה במהירויות נמוכות ובלחיצות נמרצות, הוא עבורך "מהיר ונעים" ( ואני לא נוגע באמינות שלו ), פשוט נקודת הייחוס אצלך שונה וגם זה קורה.

 

נכון גם לסוזוקי וגם לקאיה ועוד יצרנים יש 1.4 טורבו. הם עדיין הם לא חסכוניים וחזקים כמו של פולקסווגן.

המומנט אצלם נמוך משמעותית והם גם משולבים לגירים פחות יעילים.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה נוהג בידני אתה לא מתחשב בתנאי נסיעה? Dsg עדיין ביסודו גיר רגיל ללא ממיר לכן כן יש להתייחס אליו כאל ידני. כן לשמור על הילוך ראשון בפקק. לגיר הזה אין תחרות, נקודה. לא ביעילות צריכת דלק ורמת העברת מהירות וחלקות בהעברה. נכון בזחילה הוא לא הכי נעים אבל ניתן ללמוד אותו ולהבין באיזה מצבים הוא חובט ומתי לא. אם לקחת את dsg7 הרטוב , לדעתי זה גיר הכי טוב בעולם. גם ללא תקלות, גם מחזיק הספקים הזויים ללא בעיות ועם כל המעלות של העברות מהירות וסופר חלקות. ושם גם עובד מצויין בזחילה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

לא, זה לא נחשב גיר ידני אלא לגיר אוטומטי. העלאת/הורדת הילוכים עצמאית ושתי דוושות מכניסה אותו לקטגוריה זו ללא שמץ של ספק.

יכול להיות כי ה DSG כשלעצמו הוא בעל יתרונות רבים (החלפות מהירות, הפסדים נמוכים וכו') אולם בקטגורית הגירים האוטומטים העירוניים הוא כישלון.

לדעתי VAG הלכה רחוק מדיי באימוץ תקני הסביבה האירופאיים המחמירים, מבחינה כלכלית גריידא החיסכון בדלק בנהיגה עירונית לא מפצה על עלות הפיתוח+תחזוקה+תקלות ממנה סובלת טכנולוגיה זו בשימוש במצמדים יבשים. ברכב שלי כיום, עם תה"ל פלאנטרי של 7 הילוכים (ומיושן) אני לא מוצא כי הוא נופל מתיבות ה DSG המתוחכמות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים, אתה בטוח שמותקנת אצלך תיבת 7 הילוכים ולא 5 הילוכים?

עד כמה שזכור לי מותקנת אצלך תיבה העונה לשם 722.6, שהיא 5 הילוכים.

רועי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...