Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למה אתה בטוח שהיית אמור לקבל רכב חלופי? האם ההסכם שלך אל מול חברת הליסינג כולל רכב חלופי? לא המוסך ולא צ'מפיון אמורים לספק לך רכב חלופי, זה בוודאות אני אומר לך בלי לקרוא את החוזה.

תבדוק את החוזה שלך מול חברת הליסינג.

 

בנוגע לתקלה הרוחבית או לא רוחבית, מכיר מספיק בעלי וואג שלא סובלים משום תקלות. מקרה יחיד לא מעיד על הכלל ולהיפך.

אז אפשר להגיע למסקנה שמדובר ברולטה רוסית?

יש הרבה בעלי וואג עם הבעיה והרבה בלי. אז הבעיה ישנה, רק שזה עניין של מזל למי זה יקרה.

אני אישית מעדיף לא להמר כשמדובר במוצר לא זול כמו רכב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

לא תקלה נקודתית ולא כלום.

אחי הגדול עם אוקטביה ליסינג ממקום העבודה, כבר פעמיים תקלות בגיר, הרכב עם 40 אלף ק"מ ואחי ממש לא נהג מירוצים, נוהג עם 2 ילדים בכיסאות בטיחות מאחור.

 

אני עובד בארגון גדול, יש לנו מעל 15 אוקטביות ורומסטרים כולן עם DSG7, יותר במוסך מאשר על הכביש, חלקן כבר הוחלפו בטויוטות, חלקן עדיין מקרטעות להן. נהיגה סיוט, רועדות בתחילת נסיעה, כל הרכב רועד ומרעיש בגלל זה.

 

בכסף האישי שלי לאחר הניסיון שלי - לא הייתי מתקרב לDSG לעולם, לא משנה כמה יספרו סיפורים שזה טוב ואמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנשים כאן כותבים דברים כאילו אדם עם בעיות בDSG 7 הוא עוף מוזר ונדיר. הבעיות האלה חוזרות ונשנות לאורך השנים בכלל הדגמים של פולקסווגן, ללא שום קשר למנוע שאיתו הם עובדים (יש מנועים שהבעיות נפוצות יותר ויש יותר שפחות). מכאן ועד להגיד שהתקלה הזאת היא "מקרה בודד" או אפילו "*אולי* מקרה בודד" היא העלבה לאינטילגנציה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אפשר להגיע למסקנה שמדובר ברולטה רוסית?

יש הרבה בעלי וואג עם הבעיה והרבה בלי. אז הבעיה ישנה, רק שזה עניין של מזל למי זה יקרה.

אני אישית מעדיף לא להמר כשמדובר במוצר לא זול כמו רכב...

 

עובדתית, לכל יצרן יש רכבי לימון. עקב הכמות של רכבים מסוג אאודי, סקודה,סיאט וVW על הכביש מן הסתם שנשמע יותר על תקלות ברכבים אלה. בפועל, אף אחד לא באמת יודע מה אחוז הרכבים שמחליפים להם מצמדים.

 

כשלב.מ.וו עם מנועי N55 וN54 הלכו משאבות מים וברגים במנוע נגזרו זה עבר בשקט מתחת לראדר, בעיקר בגלל העובדה שיש מעט רכבים כאלה על הכביש.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עובד במגדלי צ'מפיון, כל כמה שבועות אני רואה מפגין עם שלטים. בדרך כלל אני גם שואל מה הסיבה. עוד נהג מונית או אזרח שהתבקש להוריד 10-20 K להחליף.

אז יש לי חמשיר:

יבש, רטוב, 6 או 7.

אני בגיר DSG לא נוגע

:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי אמר שלטויוטה/מאזדה/יונדאי אין בעיות? לכל יצרן יש, במיוחד שיש טכנולוגיה. והינה כתבה במיוחד בשביל פותח השרשור המדברת על כך שככל שיש יותר גאג'טים יש יותר תקלות:

http://www.thecar.co.il/%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%90%D7%93%D7%92%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%9C%D7%99/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עובדתית, לכל יצרן יש רכבי לימון. עקב הכמות של רכבים מסוג אאודי, סקודה,סיאט וVW על הכביש מן הסתם שנשמע יותר על תקלות ברכבים אלה. בפועל, אף אחד לא באמת יודע מה אחוז הרכבים שמחליפים להם מצמדים.

 

כשלב.מ.וו עם מנועי N55 וN54 הלכו משאבות מים וברגים במנוע נגזרו זה עבר בשקט מתחת לראדר, בעיקר בגלל העובדה שיש מעט רכבים כאלה על הכביש.

די נו באמת. רכב לימון? אתה באמת קורא לזה רכב לימון? זה שק של לימונים.

הפורום הזה על כל חבריו הרבים, הוא אינדיקציה טובה. תתחיל לעשות חיפוש ותבנה סטטיסטיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים אם כל הכבוד הרכב שלי אומנם של אוויס אבל וזה אבל גדול הם אמרו לי מהתחלה שקילקולים שיש ברכב שקשורים לפולקסווגן הם באחריותי במקרה של תאונה מגיע לי רכב חלופי וכו' והאמת שאני חושב שהם צודקים אם לרכב יש תקלה בגיר או במנוע אז זו אחריותה של צ'מפיון להעניק את הטיפול במקרה הזה אינני מסכים שאוויס אמורה להתערב.

ולכל אלה שאומרים שיש חלק עם תקלות וחלק בלי . בעברי הייתי עובד בחברת ליסינג והייתי רואה כמויות של התוצרת הגרמנית שמבלה במוסכים על מנועים וגירים אז לדעתי זה לא נקודתי .

אני לקחתי את הרכב לשנתיים רק בגלל שאני לא הסתכן אחר כך בבעיות שונות מחוץ לתקופת האחריות. זה פשוט מעצבן שרכב עם בקושי 7000 ק"מ כבר צריך לעבור פירוק גיר!

עריכה אחרונה על ידי ornakash123
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני פגשתי כמה אנשים שיש להם למשל אוקטביה/גולף 1.2 TSI עם תיבת DSG ונאמר לי על ידם שמלבד בלאי סביר לא היו בעיות מיוחדות. אחד מהם פגשתי בשבוע שעבר, גולף בת 5 שגמעה לא מעט ק"מ, הבעלים אמר שמלבד תקלה בגיר שכוסתה במסגרת האחריות ותוקנה מזמן, לא היו אף תקלות.

אני בעלים היום של יונדאי שנושקת ל 200000 ק"מ, אם אתה חושב שהם למשל נקיים מתקלות, אתה טועה. ואם אתה חושב שהשירות שקיבלתי מהמוסכים המורשים טוב יותר מהשירות שקיבלתי מצ'מפיון כשהיו לי רכבי VAG, אז בכלל אתה טועה.

בצ'מפיון יש גם מוסכים טובים וגם פחות, ואני ברכבי ה VAG תמיד טיפלתי בצ'מפיון במוסד אחד והייתי מרוצה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

די נו באמת. רכב לימון? אתה באמת קורא לזה רכב לימון? זה שק של לימונים.

הפורום הזה על כל חבריו הרבים, הוא אינדיקציה טובה. תתחיל לעשות חיפוש ותבנה סטטיסטיקה.

 

לא דיברתי ספציפית על הרכב הזה ובנוסף אתה מתעלם משאר המשפט שכתבתי. בנוגע לפורום, עם כל הכבוד לחבריו הרבים, זה לא מדגם מספיק גדול כדי לבנות סטטיסטיקה מייצגת.

מנתונים שאני מכיר יש 1.6 מיליון רכבים (של קונצרן VAG) בעולם שנקראו להחלפת מצמדים. בוא נניח לרגע שזה מס' שנתי. לצורך החישוב, ב2006 הקונצרן מכר 5.6 מיליון רכבים, מתוכם נקראו להחלפת מצמדים 28% (אותם 1.6M). ב2015 הקונצרן מכר כבר 10.1 מיליון רכבים אז רק 16% נקראו לריקול באותה השנה.

 

בכל מקרה, אין ספק שהתקלה קיימת, אין ספק שזה מרגיז, אבל צריך לקחת דברים בפרופורציות.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המדהים הוא שעם כל האמינות המפוקפקפת הזו של התוצרת הגרמנית, עדיין יש להם שגרירים שמוכנים לשכב על הגדר למען היצרן רק כדי שלא יגידו שיש משהו לא בסדר במכוניות האלה.

עריכה אחרונה על ידי Giladben.zaken

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מחזיק ראפיד שנת 2015 נוסע כ 14K

בערך לשנה,מעולם לא נהנתי מנסיעה כמו מרכב זה,

לא היו תקלות,חשבתי שיש בעיה של שמן אבל לשמחתי,

טעיתי ובכל מקרה נגשתי למוסך צ'מפיון שהתייחסו אלי מאד יפה.

בשל סיבות אני נאלץ להחליף אבל אינני מצליח למצא רכב עם תא מטען

כזה,נוחות נהיגה,כוח,וחיסכון בדלק, ועוד,

אפילו אשתי שתמיד יש לה מה לקטר לא מצאה עדיין.

והיו לי המון רכבים בחיים, אבל פה מדובר בחווית נהיגה אחרת לגמרי.

גם הבנתי מהסקר כאן שהחברה או היבואן,נותנת עוד שנתיים אחריות רצון טוב,

או עד 100K אז בשביל רכב חלופי שכן יתנו או לא יתנו יש מה להלין?

 

מדגיש שעדיין לא מצאתי אלטרנטיבה לסקודה ראפיד שלי.

 

המדהים הוא שעם כל האמינות המפוקפקפת הזו של התוצרת הגרמנית, עדיין יש להם שגרירים שמוכנים לשכב על הגדר למען היצרן רק כדי שלא יגידו שיש משהו לא בסדר במכוניות האלה.

 

אני לא שוכב על הגדר עבור אף אחד מה שמעניין אותי זה הסיבות שציינתי.

בוא תיתן אלטרנטיבה,אשמח מאד,

בינתיים אני לקוח מרוצה זה הכל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמדהים אותי תמיד מחדש כמות היוזרים החדשים שמצטרפים לפורום כול פעם שיש תקלה ברכבי קונצרן VAG.

לפחות התקלות מעלות את מספר היוזרים והצפיות בפורום שזה מעולה שלעצמו.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש לי חמשיר:

יבש, רטוב, 6 או 7.

אני בגיר DSG לא נוגע

:lol:

חמשיר נקרא ככה כי בשיר יש חמש שורות, עם תבנית חריזה של XXYYX.

שלך זה דושיר :wink:

 

 

 

חברים אם כל הכבוד הרכב שלי אומנם של אוויס אבל וזה אבל גדול הם אמרו לי מהתחלה ש...

 

מה זה השטויות האלה?

אתה משלם לאוויס X ש"ח עבור שכירות של 365 ימים בשנה.

אז אם רכב נכנס למוסך ויוצא באותו יום, אין שום רכב חלופי אבל ברכב שנכנס למוסך ולא יוצא, הם צריכים לספק תמורה לתשלום שאתה משלם בדמות רכב חלופי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומי אמר שלטויוטה/מאזדה/יונדאי אין בעיות? לכל יצרן יש, במיוחד שיש טכנולוגיה. והינה כתבה במיוחד בשביל פותח השרשור המדברת על כך שככל שיש יותר גאג'טים יש יותר תקלות:

http://www.thecar.co.il/%D7%91%D7%92%D7%9C%D7%9C-%D7%94%D7%92%D7%90%D7%93%D7%92%D7%98%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%93%D7%94-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9B%D7%9C%D7%99/

 

ההבדל הלא קטן הוא שתיבת הילוכים זה לא גאדג'ט, ולא כל מי שבא לקנות רכב (ראה ערך האמהות של רובנו) לא צריך להיות יודע דבר בסוגי תיבות הילוכים.

 

אמנם המכירות של קונצרן זה גדולות בארץ, אך גם אלו של הקוראינים והיפנים.

האם אנו רואים כאן בפורום הודעות על בסיס כה קבוע על בעיות כה מהותיות?

 

אפשר לקחת לדוגמא את פורד.

הם השקיעו הון עתק על תיבות רובוטיות כושלות מבחינת אמינות. ההבדל שפורד לעומת הגרמנים הבינו את הרמז וחזרו לתיבות הפלנטריות... (או הרטובות).

 

לדעתי הסיבה העיקרית שאנו לא עדים לכמות תלונות גדולה עוד יותר היא נפח רכבי הליסינג ותרבות ה"החלפת רכב כשנגמרת האחריות".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1397 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...