Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה שמדהים אותי תמיד מחדש כמות היוזרים החדשים שמצטרפים לפורום כול פעם שיש תקלה ברכבי קונצרן VAG.

לפחות התקלות מעלות את מספר היוזרים והצפיות בפורום שזה מעולה שלעצמו.

 

זו דווקא תופעה מובנת.

 

היוזרים הוותיקים מתייחסים אל התקלות הללו כאל old news ולכן כבר לא מתרגשים מהן וגם לא מגיבים לשרשור.

 

מי נשאר? היוזרים החדשים שעדיין נפעמים מהשרשורים הללו.

 

פשוט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

משגע אותי האנשים שכותבים "בטח נפלת על רכב לימון" , אז יש לי לחדש לא מדובר כאן על רכב לימון

 

מדובר כאן ברכבים מקולקלים שיוצאים מהמפעל איך שהם ישר ללקוח האומלל שמשקיע ממיטב כספו ומקבל רכב תקול.

 

לא מדובר כאן במקרה ספציפי מדובר על מספר שנים ארוכות שמלאות בתקלות איך לא בגירים שלהם וכן גם במנועים

 

אז אפשר להגיד בפה מלא בלי שום פחד רכבי הקונצרן פולקסווגן הם רכבים לא אמינים בשיט!! ומי שקונה רכב מהחברה שיקח בחשבון שהוא יאכל אותו מתישהו! אין שקט ברכבים האלה פשוט גרועים.

הם אולי מהנים לנהיגה אבל אם זה המחיר שצריך לשלם זה פשוט פתטי לקנות רכב כזה.

 

לא תשמעו את זה ממאזדות ולא תשמעו את זה מיונדאי ולא תשמעו את זה מטויוטה ולא תשמעו את זה מעוד מספר רכבים שהם טובים כי הם טובים במהות שלהם לאורך שנים ארוכות! וזה ההוכחה.

 

לא ישכח שגיסי יש לו פולקסווגן גיטה 2014 חדשה עם 50 אלף קילומטר נסע לחרמון ובדרך הרכב נתקע ונלקח למוסך

 

מה אמרו לו במוסך הגיר התחמם יתר על המידה ובגלל זה נתקעת פכככ , אשכרה רכב 2014 נתקע כי התחמם הגיר דברים שאפילו רכבים לפני 20 שנה לא שמעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי בגולף דור 7 2013 אחרי 83 אלף קילומטר הלכו ״מזלגות״ "shift selectors" בגיר בשבוע שעבר, במעמד הרכישה הבטיחו לי שכל הבעיות כבר נפתרו עם הDSG.

כמעט ביטלתי את הרכישה כשבהתחלה הנציג אמר לי שהאחריות המורחבת לא תופסת לדור 7. אחרי שהובהר לי שהאחריות של 5 שנים תופסת גם לגבי קניתי את הרכב.

ובשבוע שעבר הבנתי שיש לי מזל גדול...

המצב הוא אבסורדי לי יש אחריות עוד שנה, לעומתי מי שרכש בסוף שנת 2013 או בתחילת 2014 כבר לא מכוסה וייתכן ויידרש לשלם כ6000 ש״ח על תקלה כמו שהייתה לי.

דבר אחד ניתן כן לומר לזכותם:צ׳מפיון צברו המון נסיון בDSG, הם אלופי העולם בפירוק שיפוץ והרכבה הזמן הקצר ביותר :)

נכנסתי למוסך ביום שלישי בבוקר, זה יום קצר עבורם עובדים עד 13:00 , הספיקו לפרק ולשלוח לשיפוץ. למחרת בבוקר כבר האוטו היה מוכן.

 

 

האיביזה שלי מתחילת 2014 ואצלי עדיין יש אחריות לחמש שנים.

אני לא יודע אם יש לי מזל גדול או עניין של סגנון הנהיגה אבל הרכב שלי כבר עם 70K והגיר עדיין מרגיש כמו חדש ללא שום רעידות או בעיות אחרות.

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האיביזה שלי מתחילת 2014 ואצלי עדיין יש אחריות לחמש שנים.

אני לא יודע אם יש לי מזל גדול או עניין של סגנון הנהיגה אבל הרכב שלי כבר עם 70K והגיר עדיין מרגיש כמו חדש ללא שום רעידות או בעיות אחרות.

 

גם שלי עבד חלק לגמרי ללא שום רעידות ממש מושלם עד ששבק חיים לפני שבוע.

פשוט הפסיקו לעבוד כל ההילוכים הזוגיים.

אחרי שתוקן חזר לעבוד חלק.

תבדוק שוב לגבי האחריות , למיטב ידיעתי יש לך רק במסגרת שנת רצון טוב ולא במסגרת ההרחבה ל5.

לאחי סקודה אוקטביה 2014 , הוא בדק והסתבר לו שאין לו אחריות מורחבת.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חלופי לא באחריות חברת הביטוח או המוסך המטפל?

מה הקשר ליבואנית עצמה?

מבאס לגמרי שדבר כזה קורה ברכב חדש אבל צריך לזכור שלימונים יש לכל קונצרן.

 

אני יודע שכאשר האלפא שלי נכנסת לטיפול - אוספים את הרכב, אני מקבל רכב חלופי או מימון מוניות. כפי שאפשר לראות - גם בעלי אאודי או סקודה, ולכן או שזה תלוי מוסך או שאחרת, אבל לדעתי האישית, כאשר הרכב מושבת ל- X ימים בשל פאשלה של היצרן - המינימום זה לתת רכב חלופי.

 

עובדתית, לכל יצרן יש רכבי לימון. עקב הכמות של רכבים מסוג אאודי, סקודה,סיאט וVW על הכביש מן הסתם שנשמע יותר על תקלות ברכבים אלה. בפועל, אף אחד לא באמת יודע מה אחוז הרכבים שמחליפים להם מצמדים.

 

אני לא יודע אם אתה מהתל בנו או שאתה מתכוון לזה. יש הרי כמות מכובדת (ואולי אף גבוהה יותר) גם של טויוטה, סובארו, יונדאי, קיה, ... ראית פה בפורום תלונות על גירים שהולכים?

 

אז כנראה הם החליפו את הגיר.

אצל אבא שלי באודי q3 כס 150. מותקן dsg6

 

כנראה שידעו למה :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם שלי עבד חלק לגמרי ללא שום רעידות ממש מושלם עד ששבק חיים לפני שבוע.

פשוט הפסיקו לעבוד כל ההילוכים הזוגיים.

אחרי שתוקן חזר לעבוד חלק.

תבדוק שוב לגבי האחריות , למיטב ידיעתי יש לך רק במסגרת שנת רצון טוב ולא במסגרת ההרחבה ל5.

לאחי סקודה אוקטביה 2014 , הוא בדק והסתבר לו שאין לו אחריות מורחבת.

בזמן הטיפול במוסך המורשה מנהל המוסך נכנס למסד הנתונים של צ'מפיון ושם הופיע בפירוש שיש לי אחריות לגיר עד 2019

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בזמן הטיפול במוסך המורשה מנהל המוסך נכנס למסד הנתונים של צ'מפיון ושם הופיע בפירוש שיש לי אחריות לגיר עד 2019

 

באיזה חודש האוטו שלך עלה לכביש?

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי במקום העבודה לפני 3 שנים ניתנה בחירה לרכבים מסגמנט נמוך יונדאי I25, קיה ריו סדאן, וראפיד DSG7.

כמובן רוב האנשים, (במחלקה שלי כולם) בחרו ראפיד, מהם 9 אני יודע בוודאות שלא הייתה להם שום בעיה מיוחדת מעבר לאופן פעולת התיבה במשך 3 שנים (שבהם טחנו קילומטראז').

 

ב2016, הבחירה הייתה שוב שלושת הרכבים האלו, ושוב אותם 9 בחרו בראפיד, ועד עכשיו לא שמעתי תלונות מיוחדות מעבר לתלונות על המובילאיי.

בנוסף - חבר עם פאביה 2015 גם DSG7, שנתיים, ללא תלונות או תקלות.

בנוסף חבר עם איביזה, אותו סיפור, שום בעיה מיוחדת מעבר לתלונות על מחיר הביטוח האבסורדי.

 

מה שאני מנסה להגיד זה כן, כנראה שעדיין יש תקלות אבל זה לא באופן גורף כמו שזה מוצג בפורום.

ובכלל, זה מצחיק שבפורום נדיר למצוא תלונות על הגיר כפול המצמדים של רנו, שבו מחשבי גיר הולכים כמו גרעינים, אבל כן יש תלונות על קונצרן VW.

 

חבר שקיבל פלואנס דיזל בליסינג - הוחלף לו מחשב גיר ב100 אלף קילומטר.

פה בפורום כבר היו 2 מגאנים דיזל שהוכנסו למוסך על בעיות גיר, פחות משנה מאז שנרכש (גם שם אם אני לא טועה מדובר היה במחשבי גיר).

מדגם מייצג ? לא יודע, אבל לא מריח טוב, לפחות כמו עם ה DSG.

 

קצת פרופורציה.

 

אישית ? מניסיון כואב בכיס ושנות חיים שירדו לי - או ידני, או פלנטרי, לא באמצע.

עריכה אחרונה על ידי stum
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין, ישנם גרסאות של גירים בעייתיים ויש גרסאות מוצלחות.

Dsg6 בעל מצמדים רטובים (מה שמגיע עם טיגואן החדש לדוגמה) נחשב אמין.

למה היצרן לא מפסיק להשתמש בדגם ה"דפוק" ומתמקד במוצלח שכבר קיים אצלו במחסן?

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני מבין, ישנם גרסאות של גירים בעייתיים ויש גרסאות מוצלחות.

Dsg6 בעל מצמדים רטובים (מה שמגיע עם טיגואן החדש לדוגמה) נחשב אמין.

למה היצרן לא מפסיק להשתמש בדגם ה"דפוק" ומתמקד במוצלח שכבר קיים אצלו במחסן?

 

קראת מה שכתב החבר מעליך?

אצלי במקום העבודה לפני 3 שנים ניתנה בחירה לרכבים מסגמנט נמוך יונדאי I25, קיה ריו סדאן, וראפיד DSG7.

כמובן רוב האנשים, (במחלקה שלי כולם) בחרו ראפיד, מהם 9 אני יודע בוודאות שלא הייתה להם שום בעיה מיוחדת מעבר לאופןן פעולת התיבה במשך 3 שנים (שבהם טחנו קילומטראז').

 

ב2016, הבחירה הייתה שוב שלושת הרכבים האלו, ושוב אותם 9 בחרו בראפיד, ועד עכשיו לא שמעתי תלונות מיוחדות מעבר לתלונות על המובילאיי.

בנוסף - חבר עם פאביה 2015 גם DSG7, שנתיים, ללא תלונות או תקלות.

בנוסף חבר עם איביזה, אותו סיפור, שום בעיה מיוחדת מעבר לתלונות על מחיר הביטוח האבסורדי.

 

לראפיד זה יבש לפחות 9 חרשו עליו ללא בעיה,

אני גם משתמש בראפיד שנתיים

כמעט מדי יום אני מזדחל בפקקים האיומים של העצמאות חיפה הלוך ושוב ולקינוח,

פקק ציפורי בואך הביתה.

ובנוסף אני מכיר עוד לפחות שניים שקניתי בהמלצתם,

שנוסעים באותו רכב ללא שום בעיה,

זה חתך מספיק מייצג לא?

אגב מדובר בגיר היבש במובן.

 

שוב, במידה של תקלה גם אחרי שנתיים אחריות היבואן מחליף ע''פ

רצון טוב עד 100K שזה הוגן ביותר.

אז מקסימום אהיה 2/3 ימים עם רכב מושכר זה זניח מאד.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להוריי יש סקודה יטי מ2011, עשתה קצת מעל 85 אלף ק"מ. הוחלפו מצמדים במסגרת הריקול של צ'מפיון ועוד פעם הוחלפו לקראת סוף 5 שנות האחריות של הגיר עקב רעידות של הרכב. מאז טפו טפו טפו הכל תקין.

גם לי יש איביזה 2014,עם אחריות מורחבת לגיר ועד כה הכל בסדר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1394 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...