Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשאתה נוהג בידני אתה לא מתחשב בתנאי נסיעה? Dsg עדיין ביסודו גיר רגיל ללא ממיר לכן כן יש להתייחס אליו כאל ידני. כן לשמור על הילוך ראשון בפקק. לגיר הזה אין תחרות, נקודה. לא ביעילות צריכת דלק ורמת העברת מהירות וחלקות בהעברה. נכון בזחילה הוא לא הכי נעים אבל ניתן ללמוד אותו ולהבין באיזה מצבים הוא חובט ומתי לא. אם לקחת את dsg7 הרטוב , לדעתי זה גיר הכי טוב בעולם. גם ללא תקלות, גם מחזיק הספקים הזויים ללא בעיות ועם כל המעלות של העברות מהירות וסופר חלקות. ושם גם עובד מצויין בזחילה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

אז זהו שאם אני רוצה להיות מעורב יותר בנהיגה, גיר ידני טוב זה יופי, אם אני רוצה להיות מעורב פחות ונוחיות חשובה לי יותר גיר פלנטרי הוא הפתרון, גיר כזה כמו ה DSG שלא באמת יודע מה הוא רוצה להיות ומראה את זה בהתנהגות קפריזית ובלתי צפויה, לפחות בשבילי זה לא. ואגב כמה שתלמד את הגיר הזה, הוא יראה לך שהבית ספר הזה לא באמת נגמר כל זמן שיש לך את האוטו, אפילו גיר רובוטי חד מצמדי צפוי יותר ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

גיר חד מצמדי טיפש מאוד לידו,אי אפשר להשוות DSG לחד מצמדי.

DSG לא מושך הילוכים בירידה אחרי באמפר ולא צריך לשחק עם הגז כדי שיהיה מעבר חלק או כדי שיעביר הילוך,DSG מעביר חלק מאוד את ההילוכים בצורה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר, אפשר ואפשר ובעובדה אני גם עושה את זה ולא מתוך גחמה, מתוך נסיון. ולא צריך לזלזל בגיר חד מצמדי, תשאל את אדון פאגאני למה בהיוארה הוא מתקין גיר רובוטי חד מצמדי, סביר מאוד להניח שעלות זולה יותר לא תהיה בין הסיבות שימנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם אתה מהתל בנו או שאתה מתכוון לזה. יש הרי כמות מכובדת (ואולי אף גבוהה יותר) גם של טויוטה, סובארו, יונדאי, קיה, ... ראית פה בפורום תלונות על גירים שהולכים?

 

מהתל אני לא, אבל תהיה בטוח שגם ביפניות יש בעיות. נכון, לא באותה כמות, אבל יש.

חוץ מזה, ביפניות מותקן גיר מעאפן ופשוט וגם מנוע מעאפן ופשוט, ככה שמן הסתם יש פחות סיכויים שמשהו יתקלקל בהם.

ובנימה אישית, אני מעדיף וואגית עם סיכוי להחלפת קלאצ'ים מאשר כל יפנית אטמוספרית משעממת.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אמירה קטנה לענין זה ברשותך. אני נוהג בדרך כלל על אחת משלוש מכוניות, אחת עם דו מצמדי שניה עם חד מצמדי ושלישית בת שבע עשרה עם פלנטרי מיושן מרובע הילוכים, לכן יש לי בסיס מסוים להשוואה. בענין הדו מצמדי אתה צודק, הכל אפשר להגיד עליו, משעמם הוא לא, הפלנטרי הותיק משעמם טיכו, אתה לוחץ והוא מגיב מיד, לא מנסה להגיד רק רגע, לא להתווכח, סתם טמבל. החד מצמדי גם קפריזי למדי, אבל אתה יכול ללמוד אותו ולהתאים את הלחץ על הדוושה לתגובה הצפויה ולמתן אותה, אם חשוב לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע אם אתה מהתל בנו או שאתה מתכוון לזה. יש הרי כמות מכובדת (ואולי אף גבוהה יותר) גם של טויוטה, סובארו, יונדאי, קיה, ... ראית פה בפורום תלונות על גירים שהולכים?

 

מהתל אני לא, אבל תהיה בטוח שגם ביפניות יש בעיות. נכון, לא באותה כמות, אבל יש.

חוץ מזה, ביפניות מותקן גיר מעאפן ופשוט וגם מנוע מעאפן ופשוט, ככה שמן הסתם יש פחות סיכויים שמשהו יתקלקל בהם.

ובנימה אישית, אני מעדיף וואגית עם סיכוי להחלפת קלאצ'ים מאשר כל יפנית אטמוספרית משעממת.

כשאתה אומר גירים מעפנים אתה כנראה רואה את סמל יונדאי מתנוסס אל מול עינך.

נשמח לדוגמאות נוספות.

אגב, ליונדאי וקיה יש כבר כמה שנים טובות גיר רובוטי שלא נראה סובל כמו הגירים הגרמנים.

 

"אני מעדיף וואגית עם סיכוי להחלפת קלאצ'ים מאשר כל יפנית אטמוספרית משעממת"

חביבי אתה מדבר בקלישאות. תכף תגיד שהכי טוב לבחור במפא"י.

עריכה אחרונה על ידי tepic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר, אפשר ואפשר ובעובדה אני גם עושה את זה ולא מתוך גחמה, מתוך נסיון. ולא צריך לזלזל בגיר חד מצמדי, תשאל את אדון פאגאני למה בהיוארה הוא מתקין גיר רובוטי חד מצמדי, סביר מאוד להניח שעלות זולה יותר לא תהיה בין הסיבות שימנה.

יש אנשים שאוהבים חד מצמדי,חמי אוהב את הקורולה הרובוטית,אבא שלי אבא את ה107,אני אישית אחרי שנסעתי באיביזה ובחד מצמדי רואה הבדל מאוד גדול ביניהם.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר יקר, אפשר ואפשר ובעובדה אני גם עושה את זה ולא מתוך גחמה, מתוך נסיון. ולא צריך לזלזל בגיר חד מצמדי, תשאל את אדון פאגאני למה בהיוארה הוא מתקין גיר רובוטי חד מצמדי, סביר מאוד להניח שעלות זולה יותר לא תהיה בין הסיבות שימנה.

אדון פאגאני בעצמו אמר שיש לו גיר זבל חד מצמדי אבל הוא מתקין אותו כי הגיר מאד קל ונטול בעיות. רוב הסיכויים שבדגם החדש יהיה דו מצמדי. ד"ט גם אדון קוניגסג ויתר על חד מצמדי אבל אלו הייפרקארס כך שלהשוות לפשוטי עם זה מגוחך.נכון שפלנטארי יותר נעים לכן כל אחד בוחר לעצמו לפי העדפות אישיות

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה אומר גירים מעפנים אתה כנראה רואה את סמל יונדאי מתנוסס אל מול עינך.

נשמח לדוגמאות נוספות.

אגב, ליונדאי וקיה יש כבר כמה שנים טובות גיר רובוטי שלא נראה סובל כמו הגירים הגרמנים.

 

"אני מעדיף וואגית עם סיכוי להחלפת קלאצ'ים מאשר כל יפנית אטמוספרית משעממת"

חביבי אתה מדבר בקלישאות. תכף תגיד שהכי טוב לבחור במפא"י.

 

 

סמל יונדאי, טויוטה,מאזדה,הונדה,סובארו,מיצובישי,ניסאן,קיה, יו ניים איט. מה לעשות, אלו רכבים משעממים עם גירים פשוטים ומשעממים ורוב הזמן נטולי תקלות.

לגבי המשפט האחרון, אין פה שום קלישאות. בעברי מס' רכבי הקונצרן ובהווה גם כן אחת כזו. טפו טפו טפו עד היום אפס תקלות.

אז כן, אני מעדיף מנוע 1800 טורבו משודך לDSG7 על פני כל יפנית אטמוספרית, אמינה ככל שתהיה.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יחד עם זאת, יש לברך על כך שבג'וליה (וכנראה בכל הדגמים העתידיים) הוחלט להתקין ZF8.

 

 

לא רק הקוריאנים והאמריקאים. ב.מ.וו מעולם לא השתכנעה להשתמש בדו מצמדי ויש עוד כמה יצרנים אירופאיים אשר נהגו כמוהם. בנוסף, לאחרונה, יצרנים כמו פיג'ו-סיטרואן משלבים גיר פלנטרי של אייסין ברוב אם לא כל הדגמים שלהם. גם בפיאט העדיפו אייסין 6 בשביל הטיפו על פני ה-TCT שלהם.

רק חבל שלקח להם יותר מעשור להבין את זה. פז'ו וסיטרואן גם השתמשו בחלק מהדגמים ברובוטי תקופה מסוימת. חוץ משימוש מאד לא נוח ומעצבן, הרובוטיים, במיוחד החד מצמדיים סבלו וסובלים מאמינות נוראית. וזה לא עניין של מה בכך ברכבים יומיומיים. ב.מ.וו אגב השתמשו ברובוטי תקופה מסויימת(SMG).

ברכבי העל האיטלקיים זה ברור, הם פשוט החליטו לעשות עם הגיר הרובוטי קיצור דרך "ולדפוק" את המערכת. חבל רק, שבסופו של דבר נדפק הצרכן, למרות שברכבים האלו, עניין האמינות,האחזקה ונוחות השימוש לא כל כך קריטי

כמו ברכבים שצויינו למעלה.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב נקנה מליסינג והם אלה שצריכים לדאוג לתקינות שלו ואם יש בהסכם רכב חילופי אז גם לזה. לא ברור לי הטענות של פותח השירשור לצ'מפיון שאין בינם לבין הרוכש שום קשר חוזי או עיסקי. לגבי הDSG מניסיוני זה זה גיר הטוב ביותר שנהגתי עליו אבל כבר הבנתי שאסור להגיד את זה בקול רם בפורום הזה, אז אני מחריש.

מכונית קונים במזומן או שלא קונים בכלל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים, אתה בטוח שמותקנת אצלך תיבת 7 הילוכים ולא 5 הילוכים?

עד כמה שזכור לי מותקנת אצלך תיבה העונה לשם 722.6, שהיא 5 הילוכים.

כן, בענתיקה השניה (W203) מותקנת תה"ל עם 5 הילוכים.

 

אצלי בכל מקרה, תיבת 7 הילוכים ב E350 עם מנוע של 270 כ"ס בעל עקומת מומנט שטוחה כמעט לחלוטין (פחות מ 5% שינוי בין 2000 ל 5000) היא Over killing. זה אמנם משעשע לנסוע על 50 קמ"ש בסלד של 1100 אבל ברכב המתוכנן לשיוט רגוע במהירויות לא חוקיות בארץ זה סתם ביזבוז לדעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין מאד למה פורשה בדגמי העל שלה לא משתמשת על דו? למה במוו בדגמי על משתמשת בדו? אודי? פרארי?בוגאטי? אין לי ספק שגם קורבט חדשה בסוף תהיה עם אחד כזה. העתיד הוא דו מצמדי אלא אם ימציאו איזה פטנט כמו של קוניגסג שיחליף גיר לגמרי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...