Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

גיר דו מצמדי של יונדאי רחוק מDSG, פחות חלק ופחות מהיר. שם לא רואים איך המחט קופצת בסל"דים בהעברת הילוכים, שזה חלק הכי אהוב עלי בDSG :)

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

אין שום קשר למדינה חמה או קרה. למנגנון לא אכפת אם בחוץ +40 או -40 כשהשמן התחמם והגיע לטמפ' עבודה. אלה לוקשים שמוכרים יצרנים שלא מסוגלים לייצר מנגנון אמין. הבעיות בDSG קיימות לכל רוחב כדור הארץ והמעלות, מישראל, דרך אירופה ועד סין. אם היצרן פתר את הבעיות בדגם החדש, אז יפה, ומגיע לו כל הכבוד. עד שלא יוכח אחרת, מי שקונה את הרכבים האלה, שם כספו על קרן הצבי. לפי טבלאות המכירות, לא חסר כאלה. בכל אופן, אלפאעשתה בשכל שהרכיבה גיר פלנטרי בג'וליה, עובד ומכויל מעולה וכבונוס אמינות של גיר אוטומטי סטנדרטי.

 

תבדוק איך עובדים מצמדים יבשים ותבין.

שים לב שרכבים עם מצמדים רטובים מגלים אמינות גבוהה יותר.

קח לדוגמא את פורד- הפוקוס האכילה מרורים את רוב הלקוחות כשהיא עם מצמדים יבשים. המצב במונדיאו, גלאקסי ו-smax שמשתמשים במצמדים רטובים טוב משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה מומחים בקהל!!

 

אז אני רוצה לשאול שאלה,ברשותכם,

ליונדאי לדוגמא יש מצמד כפול האם אפשר

כבר לדעת אם הוא אמין? ואם כן הקוריאנים כבר

יותר אמינים מהגרמנים? או שזה עקרון אחר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם ענין של טעם. אתמול נסענו אני ועכברוני על אותו רכב עם DSG6. הוא טען ש"מרגישים" את הגיר, אני לא הבנתי על מה הוא מדבר :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק איך עובדים מצמדים יבשים ותבין.

שים לב שרכבים עם מצמדים רטובים מגלים אמינות גבוהה יותר.

קח לדוגמא את פורד- הפוקוס האכילה מרורים את רוב הלקוחות כשהיא עם מצמדים יבשים. המצב במונדיאו, גלאקסי ו-smax שמשתמשים במצמדים רטובים טוב משמעותית.

קודם כל, אני יודע. דבר שני, את הצרכן ההדיוט לא מעניין אופן פעולה של מנגנון כזה או אחר. הוא צריך לעבוד כפי שמפאר אותו היצרן.אם הוציאו אותו לשוק, אז הוא אמור לעבוד. אם לא, אז היצרן חוצפן והצרכן מטומטם. היצרנים הרי מודעים לבעיות הסדרתיות, ואם לא, אז זה אומר שהרכב לא עבר בדיקה בסיסית לפני עליתו לפס הייצור.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אני מכיר אחת בשם פיאט בראבו אשר מצויידת בחד מצמדי ואינה סובלת מבעיות אמינות. בנוסף, כנראה שהפיאט היא בין הדוגמאות המוצלחות לחד מצמדי.

 

אולי כי מכרו שתיים וחצי בראבו רובוטיות בארץ? גרנדה פונטו נמכרה במספרים רבים יותר וידוע שהיו מלא בעיות עם הגיר, אני גם הרגשתי על בשרי את השגעונות שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם ענין של טעם. אתמול נסענו אני ועכברוני על אותו רכב עם DSG6. הוא טען ש"מרגישים" את הגיר, אני לא הבנתי על מה הוא מדבר :-)

 

חזרתי עכשיו ממפגש צפוף עם A3 2.0 S-TRONIC - הגיר פגז! כל כך טוב...שזה פשוט עלול לשעמם מהר.

במה נהגתם?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חזרתי עכשיו ממפגש צפוף עם A3 2.0 S-TRONIC - הגיר פגז! כל כך טוב...שזה פשוט עלול לשעמם מהר.

במה נהגתם?

משעמם? דווקא מהנה איתו במיוחד שאתה רואה אותו עובד בעליות ואיך מוריד ומעלה הילוכים בניצולת מקסימלית של המנוע :twisted:

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד וההנאות שלו.

באיזור של המושלם אני לפעמים רואה את הגבול של השעמום.

הדבר הראשון שעשיתי כשירדתי ממנה זה להכנס לידנית שלי.

אני לא מסוגל להתקרב לרמה של DSG, אבל זו ליגה אחרת מבחינת הנאה.

אבל זה אני.

 

הקומבו פגז! זה מה שכתבתי. מסיר את הכובע.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והיום מישהו העלה בפייסבוק סיפור על אודי Q5 שהחליפה שתי תיבוץ הילוכים ב-8000 ק״מ.

 

https://m.facebook.com/groups/134704043320127?view=permalink&id=661855070605019&comment_id=662189430571583&notif_t=group_comment_reply&notif_id=1488642677532825&ref=m_notif

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק היום דיברתי עם חבר שיש לו אוקטביה 1.2 מהעבודה. אמנם הוא נוסע לא מעט (כ-50K בשנה) והרכב כבן שלוש, אבל בזמן האחרון הוא לא יוצא מהמוסך. הוא לא car guy לכן זה שהוא אמר שהבעיות הן במערכת ההצתה לא אומר שאלה באמת הבעיות, אבל עדיין, לא הכל ורוד באינגולשטט וערי הלוויין.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גיר דו מצמדי של יונדאי רחוק מDSG, פחות חלק ופחות מהיר. שם לא רואים איך המחט קופצת בסל"דים בהעברת הילוכים, שזה חלק הכי אהוב עלי בDSG :)

 

ללא ספק שיש משהו מגניב בהתנהגות של הDSG+TSI בנושא הזה, יצא לי גם להתלהב,

אבל הפחד מתקלות הוא לא "שווה" את זה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1411 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...