Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

זה מעניין והסתכלתי קצת באתרים האמריקאיים שלהם.

סקודה וסיאט כמובן לא נוכחות בשוק הזה וגם פולקסווגן ואאודי לא מוכרות שם מכוניות קטנות (לא A1, לא פולו וכמובן לא מתחת לזה). בנוסף, באופן לא מפתיע, אין שם מנועים קטנים אלא רק גדולים וחזקים.

במקרה של פולקסווגן הם אכן מוכרים את תיבות הDSG הרטובות עם ה6 הילוכים כשבדגמים היקרים הם מכניסים תיבות 8 הילוכים (אני מניח שמדובר בתיבה המצוינת של ZF). באודי A3 אפשר למצוא את הDSG 7 הילוכים אבל בהתחשב במנועים זו לא התיבה הידועה לשמצה עם המצמדים היבשים אלא זו הרטובה.

בקיצור, מאפייני השוק האמריקאי חסכו מהאמריקאים וVAG את הצורך להתמודד עם הבעיות האלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהתבוננות בפורומים זרים זה די ברור שהבעיות הקשות עם הDSG אופייניות למדינות חמות ופקוקות.

ראיתי התייחסויות בהודו שטוענות שבדגמים מסוימים שיעור התקלות השיק ל100% אבל נתח השוק שלהם בהודו קטן ורובו מכוניות ידניות. ההודים גם התלוננו שבסין פולקסווגן העלתה את האחריות על הגיר ל10 שנים.

עדיין, השווקים העיקריים של פולקסווגן הם באירופה ובצפון אמריקה ושם נראה שהגירים האלה מרגישים הרבה יותר טוב. כנראה שהעלות של שילוב גירים אחרים במכוניות שלהם לא מצדיקה את זה מבחינתם, בטח ובטח כל זמן שאנשים ממשיכים לקנות את המכוניות שלהם ואח"כ גם לתקן את הגירים האלה אחרי שהם יצאו מאחריות (תוך שהם מספקים לחברה תזרים מזומנים קבוע).

 

הדברים שאתה אומר אכן נשמעים הגיונים.

אבל לVW לא חסר גירים נוספים. למה להתעקש על הDSG7? הDSG6 הרבה יותר אמין.

אולי זה רק אני, אבל כמותג - אחד הדברים היותר חשובים זו אמינות. אמינות מביאה לקוחות,לקוחות זה מכירות, מכירות זה כסף.

אלא אם הכסף שהם עושים מתיקון DSG7 כל כך גדול ואז פאק על האמינות.

 

*כותב שורות אלו הוא בעל DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שאני יודע, הקלאצ'ים היבשים מציעים תמסורת שהיא גם זולה יותר וגם יעילה יותר (מכנית) ומכאן המוטיבציה המקורית לפתח ואח"כ להשתמש בגיר כזה.

כמו שזה נראה, מבחינת היצרן בעיית האמינות היא בשוליים. באירופה אין ממש בעיה בגלל הקור, בארה"ב אין ממש בעיה כי הגיר לא נמכר שם ומה שנשאר זה שווקים שוליים כמו השוק הישראלי וההודי. ההודים שקונים מתלוננים (הפורומים שם מלאים בתלונות שנראות כמו copy/paste של מה שהולך כאן) אבל VAG זניחים בהודו עם אחוז בודד מהשוק ואת הישראלים זה גם ככה לא באמת מעניין והם קונים בלי קשר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לבדוק לפני שמפרשים ומנתחים. ל-VAG יש בעיות עם הגירים גם בשוק הסיני ובאוסטרליה, שרחוקים מלהיות "שוליים"

 

אני אשאיר לך לגגל מה קורה שם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שמדובר במוצר רווחי עבורם.

קצר וקולע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי לבדוק לפני שמפרשים ומנתחים. ל-VAG יש בעיות עם הגירים גם בשוק הסיני ובאוסטרליה, שרחוקים מלהיות "שוליים"

 

אני אשאיר לך לגגל מה קורה שם.

 

האמת שבמקור כתבתי פסקה שלמה על השוק הסיני ומחקתי אותה מטעמי מלל יתר.

 

בשוק האוסטרלי גם ביקרתי אבל הוא חסר רלוונטיות משום שבניגוד להודו ולסין, אוסטרליה היא גירסה מוקצנת של ארה"ב הריקה והמאוכלסת בדלילות כשעומסי התנועה שאנחנו מורגלים בהם לא מאפיינים את התנועה שם. אם יש לך מושג מה גודל האוכלוסיה באוסטרליה אתה ודאי יודע שהשוק שם שולי בהגדרה (אתה מוזמן גם לגגל נתונים לגבי מכירות - עבור VAG, הם לא שוק גדול יותר מזה הישראלי).

 

לעניין סין, בגדול, הם מוכרים שם לא מעט רכבים עם תיבות אוטומאטיות 6 הילוכים (בג'טה הם אפילו מפרטים שמדובר בתיבה פלנטרית מסוג AQ250) ותיבות 6 הילוכים אוטומאטיות זה מה שנמכר למשל בפאביה ובפולו הסיניות או בגירסאות עם המנועים החלשים של האוקטביה. תיבות 7 DSG נכנסות שם רק למנועים החזקים יותר ובהתחשב בנתוני המומנט, לא סביר שמדובר בDQ200 הבעייתית. זו כנראה לא נמכרת יותר בשוק הסיני כתוצאה מהתערבות של השלטונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הריקול של ה-DSG בשוק האוסטרלי עמד על מעל 26K רכבים, שנמכרו במשך 3 שנים, בערך.

לא כמויות גדולות, אבל לא זניח.

 

סין, לעומת זאת, זה השוק הכי גדול של VAG והריקול כלל 380K יחידות.

למה אתה מניח שה-DSG7 היבשה לא נמכרת יותר בסין?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי האוסטרלי, שוב, זה שוק קטן. מסדר הגודל של השוק הישראלי. בנוסף, אופי הנסיעה שם שונה מהאופי בארץ בגלל דלילות האוכלוסיה (הייתי שם לפני עשור ואני ממליץ רק בשביל להתרשם מכמה שהיבשת הזו גדולה וכמה שהיא ריקה מבני אדם).

השוק הסיני הוא אכן השוק הגדול ביותר של VAG וממה שראיתי מסביב המכירות השנתיות שלהם שם חצו את ה2 מליון.

מה שרשמתי לגבי השוק הסיני היה על בסיס מה שכתוב באתרים הסיניים של פולקסווגן וסקודה.

 

זה האתר של הפאביה: http://www.skoda.com.cn/fabia/index.html ואם תרד קצת בדף תראה פירוט של דגמים ומחירים. השורה הקטנה הראשונה מתחת לכל מחיר מתחילה בספרות 5 או 6 ואם תעשה העתק הדבק לגוגל טרנסלייט תגלה שמדובר ב5 הילוכים ידני או 6 הילוכים אוטומטית. אין שם שום אופציה עם יותר מ6 הילוכים.

באוקטביה (http://www.skoda.com.cn/octavia/index.html) אתה יכול לראות באותו מקום שרק שתי הגרסאות היקרות, אלה שמצוידות במנוע ה1.4 טורבו, מגיעות עם DSG אבל הגירסאות הזולות יותר מגיעות שוב עם 5 הילוכים ידניים או 6 הילוכים אוטומטיים.

בג'טה (http://www.vw.com.cn/cn/models/New_Jetta.html) אתה פשוט יכול לרדת עד לתמונה של בורר ההילוכים ולראות שצמוד אליו יש משפט שמתחיל ב6 ואחריו משפט ארוך שבתוכו AQ250 ו250nm. אם אתה לוקח אותו לגוגל טרנסלייט אתה מגלה שבסינית נפוחה מסופרלטיבים, הוא מתייחס לזה שהתיבה הזו נמצאת במכוניות שהמומנט שלהם מתחת ל250nm. זה די מדבר בעד עצמו, בייחוד כשאתה יודע שבעבר הם מכרו שם את הDQ200 הבעייתית (שהיא התיבה שVAG הכניסה ועדיין מכניסה למכוניות עם נתוני מומנט דומים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שרשמתי לגבי השוק הסיני היה על בסיס מה שכתוב באתרים הסיניים של פולקסווגן וסקודה.

 

בנתי.

 

חשבתי שיצאה איזו הודעה רשמית.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הודעה רשמית זה לא משהו שאתה עושה אם יש לך ברירה אחרת.

עדיין, זה מכניס את המנטרה "תיקנו את התיבה, אין יותר בעיות, רק היום מבצע" של היבואן להקשר רחב יותר. בשווקים עם מאפיינים דומים שחשובים לפולקסווגן, התיבה הזו עפה מהשוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השבוע קיבלתי אאודי Q2 1.4TFSI, עם הגיר DSG7 מסוג DQ200 יבש. האם ב-א-מ-ת יש מקום לחשש כלשהו? קשה לי להאמין אבל אולי אני נאיבי. הרכב ירד מפס הייצור ביוני 2017.

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...