Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מודע שמעולם לא היה לי רכב מקונצרן גרמני כלשהו, אבל זה ממש לא משנה, אבל גם אני התלבטתי בקניית הרכב אם שווה להיכנס לקנייה של רכב שיכול להיות שיהיה בעתיד סיכון כלכלי מעבר למצופה (גיר של C4 AL4), ובכן לדעתי הכל תלוי בתמורה שמקבלים להכניס לשקלול את הנושא הבעייתי. גיר הוא מכלול מאוד חשוב באוטו פחות נגיד ממערכת סטריאו/מולטימדיה ולכן יש סיכוי שהאוטו יבלה הרבה יותר במוסך מעבר לטיפולים הרגילים וכמובן התיקון שלא זול, לכן בשיקלול האוטו יש לחשב ערך קנייה יותר גבוהה ולמי שלא יכול להסתדר עם המחיר החדש שלא יכניס את עצמו לסיפור הזה כי יש מכוניות אחרות שאין להם את הסיכון הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

אכן כן בשיחה עם יועצי שירות נאמר במפורש שלא כל הבעיות סודרו בגיר אבל יש אחריות...

 

מה זה "יש אחריות"?

ככל הזכור לי, צמפיון כבר לא נותנים היום 5 שנות אחריות על הגיר כי "הכל כבר תקין" והאחריות לגיר זהה לאחריות של הרכב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן בשיחה עם יועצי שירות נאמר במפורש שלא כל הבעיות סודרו בגיר אבל יש אחריות.

 

למען גילוי נאות אחרי הייטי שהייתה לנו ונהנינו ממנה, אבל בילינו הרבה מאוד במוסכים קנינו ספייסבק נפלאה

 

וכן ככה"נ יש כבר סימנים ראשונים למצמדים אבל זה הרבה הרבה פחות ממה שהיה בדגמי ה 2011 2012 ובקושי מורגש אבל ללמודי ניסיון תמיד יש חוש .

 

מקווה שגם כאן היבואן ייתן שירות ולא יתחמק בכל מיני תואנות.

 

המותג הוא מותג איכותי שלא יהיו בכלל ספקות כמו בכל רכב ומכניקה יש בעיות .

 

תשמע, הסיפור שנתת לא אמור להוביל למסקנה שנתת בשורה האחרונה.

לוגית, זה לא עובד.

אופנוען

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו לא מסתדר לי:

 

ואז:

 

 

ואז:

 

 

מתנצל מראש, אבל זה נשמע כמו סינדרום אשה מוכה (הבעל מרביץ לה, ובכל פעם היא אומרת כמה הוא אוהב אותה ופעם הבאה לא ירביץ).

 

למרבה הפלא, אבל, רחוק ולא בכל רכב ו/או מכניקה יש בעיות, בטח ובטח בעיות סדרתיות בשלבים כל כך מוקדמים. הגיר DQ200 קיים כבר הרבה מאוד זמן, ועדיין הבעיות ממשיכות. למה?

אני לא חושב שטורבו וגיר רובוטי אפנתיים הם תירוץ לסבול בצורה כזאת. יש רכבים של מותגים אחרים שמבחינה סטטיסטית כמות הבעיות בהם מאוד קטנה.

 

גם עם פוטנציאל תקלות של DSG7 אני אמשיך לקנות רק VAG כל עוד אין מתחרים ראויים שיתנו מנועי טורבו חזקים וחסכוניים בשילוב גיר מהיר ונעים.

כן לוקח בחשבון שהאוטו אולי יצטרך להיות במוסך בגלל תקלות גיר,מבחינתי הרכב עדיין שווה את זה.

 

זה לא סינדרום אישה מוכה... זה יותר בקטע של "חברה שלך כוסית והכל אבל מה... היא..."

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שמבחינת מה שהרכבים האלו נותנים בביצועים, זה יותר מהמתחרים, כאשר הם תקינים. האם זה שווא את כל הביקורים במוסך עם תקלות חוזרות ונשנות (בנוסף אחריות קצרה)? אני אישית לא בטוח. אבל כל אחד וסדרי העדיפויות שלו. אני חושב שהבעיה המרכזית של הגיר הזה שהוא לא מתאים לפקקים (שם המצמדים סובלים הכי הרבה) ואנשים רבים נוהגים בו כמו אוטומט רגיל (זוחלים על חצי קלאץ').

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם עם פוטנציאל תקלות של DSG7 אני אמשיך לקנות רק VAG כל עוד אין מתחרים ראויים שיתנו מנועי טורבו חזקים וחסכוניים בשילוב גיר מהיר ונעים.

כן לוקח בחשבון שהאוטו אולי יצטרך להיות במוסך בגלל תקלות גיר,מבחינתי הרכב עדיין שווה את זה.

 

זה לא סינדרום אישה מוכה... זה יותר בקטע של "חברה שלך כוסית והכל אבל מה... היא..."

 

צריך לקחת בחשבון שעלויות האחזקה מתייקרות משמעותי במצב זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לקחת בחשבון שעלויות האחזקה מתייקרות משמעותי במצב זה

 

כל עוד יש אחריות לרכב זה לא מעניין. מעבר לזה שצ'מפיון נותנים רצון טוב על תיקוני הגיר אם הרכב טופל אצלם

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שהבעיה המרכזית של הגיר הזה שהוא לא מתאים לפקקים (שם המצמדים סובלים הכי הרבה) ואנשים רבים נוהגים בו כמו אוטומט רגיל (זוחלים על חצי קלאץ').

 

כן, הגולף אצלי באמת לא אוהבת זחילות בפקקים או יציאות לא מתוכננות מהמקום. אבל מה, אני נוסע לעבודה וחוזר הביתה בשעות שאין בהן עומס על הכבישים, רוב הנסיעה היא על כביש 5, ובין הבית לעבודה יש לי סה"כ 6 רמזורים בהלוך ו-5 בחזור, כשלמחציתם אני בד"כ מגיע בירוק, ככה שבקושי יוצא לי לעצור.

 

כשקניתי את הרכב לא ידעתי על הייחודיות הזו בהתנהגות של ה-DSG7, עם ההעדפה שלו לנסיעות בינעירוניות רציפות, אבל במקרה ככה יצא שקניתי אוטו שמתאים בול להרגלי הנסיעה שלי.

 

מקווה שהגיר יחזיק מעמד ב-4 שנים הקרובות. בינתיים, אני רק נהנה ממנו. מחליף הילוכים כ"כ חלק שאם לא הייתי מסתכל על לוח השעונים לא הייתי יודע מתי ההחלפה מתרחשת.

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון שמבחינת מה שהרכבים האלו נותנים בביצועים, זה יותר מהמתחרים, כאשר הם תקינים. האם זה שווא את כל הביקורים במוסך עם תקלות חוזרות ונשנות (בנוסף אחריות קצרה)? אני אישית לא בטוח. אבל כל אחד וסדרי העדיפויות שלו. אני חושב שהבעיה המרכזית של הגיר הזה שהוא לא מתאים לפקקים (שם המצמדים סובלים הכי הרבה) ואנשים רבים נוהגים בו כמו אוטומט רגיל (זוחלים על חצי קלאץ').

 

אולי כל אחד עם המזל שלו.

היו ברשותי כמה רכבים עם DSG7, לא הייתי זקוק להחלפת קלאצ'ים באף אחד מהם.

אחד מהרכבים שהיו לי היה צריך להסיע אותי מראשון להוד השרון כל בוקר בשיא הפקקים.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיר, האם בפקקים זחלת עם הגיר במהירות 7קמ"ש ופחות למשך מרחק משמעותי, או המתנת שיהיה מרווח ואז סגרת בכל פעם?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי עדיף לשלב לניוטרל ולדחוף את הרכב כשזוחלים בפקק :lol:

אני לא מצליח להבין את הגישה הזו, הרכב צריך לעבוד בשבילי ולא הפוך. אני מטפל ברכב שלי טוב ככל האפשר (טיפולים מוקדמים, חלפים מקוריים, נוזלים איכותיים וכו') ולכן אני לא מהסס ללחוץ דוושה עד הסוף ולתת למנוע לעבוד קרוב למנתק כשאני רוצה. הוא עובד בשבילי.

למרבה המזל כיום אני כמעט לא נוסע בפקקים אך מניסיון בעבר, אם תשאיר רווח מהרכב שלפניך ותתקדם רק לאחר שהוא התקדם מספר מטרים אתה לא תזוז לשום מקום עם הנהג הישראלי הנדחף.

מענין למה לא מנתקים את הזרקת הדלק ומשתמשים במתנע כדי לדחוף את הרכב במהירות זחילה כזו (2-3 קמ"ש). זה אולי לא הדבר היעיל ביותר אך הוא יכול להוות פיתרון כלשהו להארכת חיי התה"ל (בנוסף, כפיתרון הוא ידרוש רק עידכון תוכנה ללא צורך בהחלפת חלקים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואולי עדיף לשלב לניוטרל ולדחוף את הרכב כשזוחלים בפקק :lol:

חח דוקא זה נשמע לי ברעיון טוב לפקק בירידה,לשלב לניוטרל.

 

 

מענין למה לא מנתקים את הזרקת הדלק ומשתמשים במתנע כדי לדחוף את הרכב במהירות זחילה כזו (2-3 קמ"ש). זה אולי לא הדבר היעיל ביותר אך הוא יכול להוות פיתרון כלשהו להארכת חיי התה"ל (בנוסף, כפיתרון הוא ידרוש רק עידכון תוכנה ללא צורך בהחלפת חלקים)

 

ישנה אפשרות בפקק לעבוד ידנית עם הטיפ טרוניקס,ניסיתי את זה,

צריך טיפה להתרגל.

 

מעניין מה השיטה החלופית להתנהג בפקק,אני משתדל ככל האפשר

לשמור מרחק ולנסוע קבוע על הילוך 2 במצב D.

במקרה של פקקים קשים אני עובר לידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מענין למה לא מנתקים את הזרקת הדלק ומשתמשים במתנע כדי לדחוף את הרכב במהירות זחילה כזו (2-3 קמ"ש).

זה קיים בהייבריד. רק לא בדיוק מתנע. כדי שהרכב יוכל לנסוע על חשמל דרושה אנרגיה גדולה מאוד אפילו בפקק. בשביל זה דרושה סוללה גדולה.

 

כאשר היה לי DSG (עם 6 הילוכים) בפקקים נסעתי תמיד על ידני, במהירות נמוכה זחלתי על ראשון, כי על D הוא מיהר לעבור ל2 ולזחול על חצי מצמד. כמובן המתנתי עד שנפתח פער והייתי סוגר ככל האפשר. לפעמים בכל זאת לא הייתה ברירה אלא לזחול מעט על חצי מצמד. תמיד ניסיתי כמה שפחות לעשות את זה אבל אין ברירה (בעיקר מצב כזה נוצר בפקקים של תאונות, ברמזורים המצב יותר טוב ומאפשר שימוש בשיטה היותר חסכונית למצמדים).

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זה "יש אחריות"?

ככל הזכור לי, צמפיון כבר לא נותנים היום 5 שנות אחריות על הגיר כי "הכל כבר תקין" והאחריות לגיר זהה לאחריות של הרכב.

 

ע"פ המוסך בו אני מטפל, מי שמטפל במוסך מורשה ומשתמש בנוזלים אורגינליים של צ'מפיון, משלם על השמנים בלבד בעת תקלה (אלא אם מדובר ברכב שעבר 100K ומעלה)

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1399 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...