Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיות בגיר DSG אאודי/פולקסווגן/סקודה


ornakash123
שימו לב! השרשור הזה בן 1398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שום דבר ממה שקרה לך או לשכן או לחבר מעבודה אינו מדגם מייצג. מייצג זה משהו בסדרי גודל של מאות ואולי אלפים כי בשנה אחת נמכרים פה כמה עשרות אלפים. מה שיפה בגיר זה שאתה לא יודע מתי הוא יתהפך עליך. סוג של עניין ומתח בחיים.

רק תמשיך לטפל אצל היבואן בלבד כדי שיפול עליהם רצון טוב בבוא היום. גאונים.

עריכה אחרונה על ידי save
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

meir_gi

אכן כן.....

אני מחזיק ראפיד שנת 2015 נוסע כ 14K

בערך לשנה,מעולם לא נהנתי מנסיעה כמו מרכב זה,

לא היו תקלות,חשבתי שיש בעיה של שמן אבל לשמחתי,

טעיתי ובכל מקרה נגשתי למוסך צ'מפיון שהתייחסו אלי מאד יפה.

בשל סיבות אני נאלץ להחליף אבל אינני מצליח למצא רכב עם תא מטען

כזה,נוחות נהיגה,כוח,וחיסכון בדלק, ועוד,

אפילו אשתי שתמיד יש לה מה לקטר לא מצאה עדיין.

והיו לי המון רכבים בחיים, אבל פה מדובר בחווית נהיגה אחרת לגמרי.

גם הבנתי מהסקר כאן שהחברה או היבואן,נותנת עוד שנתיים אחריות רצון טוב,

או עד 100K אז בשביל רכב חלופי שכן יתנו או לא יתנו יש מה להלין?

 

מדגיש שעדיין לא מצאתי אלטרנטיבה לסקודה ראפיד שלי.

 

 

אני לא שוכב על הגדר עבור אף אחד מה שמעניין אותי זה הסיבות שציינתי.

בוא תיתן אלטרנטיבה,אשמח מאד,

בינתיים אני לקוח מרוצה זה הכל.

 

 

 

כנראה שהרכבים הקודמים שלך היו כושלים.

לראפיד יש יתרונות, אבל בתוספת יחסית מזערית אתה תקבל משפחתית בגודל מלא מודרנית יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שהרכבים הקודמים שלך היו כושלים.

לראפיד יש יתרונות, אבל בתוספת יחסית מזערית אתה תקבל משפחתית בגודל מלא מודרנית יותר.

לא מזלזל בשום רכב,

לפני כן לדוגמא היתה לי קורולה 2010. רכב מצויין ואמין,

אבל בכל הפרמטרים (שהזכרתי לעי'ל) הראפיד עדיפה ונוחה,

 

אני מאז ומתמיד גם בגמר האחריות מטפל רק אצל יבואן.

זה מניסיון רע של שנים עברו.

עריכה אחרונה על ידי yossy

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות. המצמדים הרטובים הרבה יותר יקרים.

 

עדיין לא מובן.

הרי לפי מה שנאמר כאן, לראפיד הזולה יש מצמדים רטובים בעוד לגולף/אוקטביה/ייטי ועוד (כמעט כל דגמי היצרן) - הגיר הבעייתי.

האם באמת אפשר להיות בטוח שהטיגואן החדש לא יסבול מאותן בעיות?

הרכב מאוד מצא חן בעיני והדבר העיקרי שמרתיע זה נושא הגיר.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא מובן.

הרי לפי מה שנאמר כאן, לראפיד הזולה יש מצמדים רטובים בעוד לגולף/אוקטביה/ייטי ועוד (כמעט כל דגמי היצרן) - הגיר הבעייתי.

האם באמת אפשר להיות בטוח שהטיגואן החדש לא יסבול מאותן בעיות?

הרכב מאוד מצא חן בעיני והדבר העיקרי שמרתיע זה נושא הגיר.

 

 

לפי המפרט, בטיגואן עם מנוע 1.4 TSI יש גיר DSG6 ובדגם ה-2 TSI יש גיר 7 הילוכים, רשום שהוא "גיר חדש", לא ברור אם זה אומר שהוא רטוב או לא (ההיגיון אומר שכן).

 

 

כאחד שהחליף 2 מכטרוניקס ו-3 סטים של קלאטצ'ים ב-70KKM (הנסיבות לא כלכך משנות), אני בטוח שהבעיות לא נפתרו, כנראה בגלל זה הם עברו ל-DSG6 ול-DSG7 "חדש".

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שב1.4 יש DSG6 בגלל שהוא מאפשר 4X4, והDSG7 היבש (DQ200) לא. קיים DSG7 חדש ומאוד עמיד DQ500 קיים בדגמים חזקים עם מנוע רוחבי וגם הוא מאפשר 4X4. הDSG7 היבש (DQ200) היה מיועד לדגמים קטנים וחלשים יחסית בקונצרן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה: האם לאחר החלפת המצמדים התקלה נפתרת או שזה עד ההחלפה הבאה? הבנתי שיש כאן מלא חברה שהמצמדים הלכו להם, השאלה אם זה קרה להם פעמיים או יותר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן בשיחה עם יועצי שירות נאמר במפורש שלא כל הבעיות סודרו בגיר אבל יש אחריות.

 

למען גילוי נאות אחרי הייטי שהייתה לנו ונהנינו ממנה, אבל בילינו הרבה מאוד במוסכים קנינו ספייסבק נפלאה

 

וכן ככה"נ יש כבר סימנים ראשונים למצמדים אבל זה הרבה הרבה פחות ממה שהיה בדגמי ה 2011 2012 ובקושי מורגש אבל ללמודי ניסיון תמיד יש חוש .

 

מקווה שגם כאן היבואן ייתן שירות ולא יתחמק בכל מיני תואנות.

 

המותג הוא מותג איכותי שלא יהיו בכלל ספקות כמו בכל רכב ומכניקה יש בעיות .

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצטרף לסטטיסטיקה,

 

לאבי ג'טה 2014, הרכב עשה עד היום כ 40000קמ.

בשנה הראשונה החליפו מצמדים. בשנה השנייה החליפו את המכטרוניקה(?).

כיום הרכב רועד בתחילת נסיעה ומגמגם בין הילוך 1-2. לטענת מוסך יבואן, הכל תקין. כנראה מבחינתם זה כבר הנורמה..

 

רכב הבא?

לא vag.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השרשור הוא על דגם 2016.

כבר היו ים שרשורים על 2014 ושנים אחרות.

השאלה שהשרשור מנסה לענות עליה היא לגבי השנה האחרונה. כך הבנתי.

לא חושב שמישהו צריך שכנוע שהייתה בעיה מעבר לנורמה בשנים הקודמות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שב1.4 יש DSG6 בגלל שהוא מאפשר 4X4, והDSG7 היבש (DQ200) לא. קיים DSG7 חדש ומאוד עמיד DQ500 קיים בדגמים חזקים עם מנוע רוחבי וגם הוא מאפשר 4X4. הDSG7 היבש (DQ200) היה מיועד לדגמים קטנים וחלשים יחסית בקונצרן.

 

בדגם ה-1.4 של הטיגואן החדש אין 4 על 4, אבל יש בו DSG6.

 

ידוע ש DSG7 מיועד לרכבים בעלי מומנט נמוך יותר.

 

DQ500 קיים מ-2010.

Detailer.gif
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו לא מסתדר לי:

אחרי הייטי שהייתה לנו ונהנינו ממנה, אבל בילינו הרבה מאוד במוסכים קנינו ספייסבק נפלאה

ואז:

וכן ככה"נ יש כבר סימנים ראשונים למצמדים

 

ואז:

המותג הוא מותג איכותי שלא יהיו בכלל ספקות כמו בכל רכב ומכניקה יש בעיות .

 

מתנצל מראש, אבל זה נשמע כמו סינדרום אשה מוכה (הבעל מרביץ לה, ובכל פעם היא אומרת כמה הוא אוהב אותה ופעם הבאה לא ירביץ).

 

למרבה הפלא, אבל, רחוק ולא בכל רכב ו/או מכניקה יש בעיות, בטח ובטח בעיות סדרתיות בשלבים כל כך מוקדמים. הגיר DQ200 קיים כבר הרבה מאוד זמן, ועדיין הבעיות ממשיכות. למה?

אני לא חושב שטורבו וגיר רובוטי אפנתיים הם תירוץ לסבול בצורה כזאת. יש רכבים של מותגים אחרים שמבחינה סטטיסטית כמות הבעיות בהם מאוד קטנה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא עולה מהעמודים האחרונים תמונה מעניינת:

כנראה שברכבים קלים/קטנים הגיר לא עושה בעיות, אבל אוקטביה/גטה כבר כבד עליו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1398 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...